Gå til innhold

Står fast!


Gjest nikkan

Anbefalte innlegg

Jeg skal sette meg opp noen middagsretter som jeg skal spise, hvor jeg har regnet ut kcal osv. Når jeg ser på pølsegryte oppskriften som ligger her på grete roede, så står det at den tilsvarer 257kcal(ca)pr porsjon, men jeg skal ha en middag på 400kcal, hva gjør jeg da? Hva burde jeg tilsette så det blir 400 kcal. Kan jo ikke gå i underskudd på kalorier heller. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva som er i den pølsegryten, men regner med at tanken er at du skal ha en porsjon pasta/ris/brød ved siden av?

 

Jeg skal sette meg opp noen middagsretter som jeg skal spise, hvor jeg har regnet ut kcal osv. Når jeg ser på pølsegryte oppskriften som ligger her på grete roede, så står det at den tilsvarer 257kcal(ca)pr porsjon, men jeg skal ha en middag på 400kcal, hva gjør jeg da? Hva burde jeg tilsette så det blir 400 kcal. Kan jo ikke gå i underskudd på kalorier heller. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sette meg opp noen middagsretter som jeg skal spise, hvor jeg har regnet ut kcal osv. Når jeg ser på pølsegryte oppskriften som ligger her på grete roede, så står det at den tilsvarer 257kcal(ca)pr porsjon, men jeg skal ha en middag på 400kcal, hva gjør jeg da? Hva burde jeg tilsette så det blir 400 kcal. Kan jo ikke gå i underskudd på kalorier heller. Noen som har tips?

 

Hvis kaloriinnholdet per porsjon er inklusiv ris/pasta/poteter kan du spise 1,5 porsjon, så ligger du på ca 400.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...