Gå til innhold

Nytt år, nye vaner?


Anbefalte innlegg

Noen kjappe ord om meg:

Jeg er 26 år, bor i Bergen og jobber som lærer. Jeg har samboer og to herlige bonusbarn :) Lange dager på jobb har gjort det av med overskudd og erstattet det med noen ekstra kilo. Ønsket er å snu på det :)

 

Tanken har vært der før, ønsket har vært der mange ganger. "I år skal jeg spise sunt. I år skal jeg trene". Hvem har vel ikke tenkt slik? Nok en gang melder tankene seg, men noe er nytt. Motivasjon. Nå er det vel bare å gripe sjansen?

 

Jeg har bare vært her på GR sine sider før, men av forskjellige grunner er det lenge siden sist... og det merkes. Nå har jeg vært her i en uke, og både kropp og sjel fryder seg. Antall trimpoeng øker, vekt og cm minker.

 

Kanskje noen der ute kjenner på det samme? Kanskje vi kan hjelpe hverdandre med å holde motivasjonen oppe?:) Oppturer og nedturer, det er godt å lufte tankene for noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på slyngetrening for første gang. Det var MORO! Lenge siden jeg har vært så gele i bein og armer :blink: Men det ga virkerlig mersmak, så satser på ny runde neste uke. Er forresten så heldig at jeg har fått ei å trene sammen med, er SÅ glad for det!! :P Det er så godt å ha ei som ønsker det samme som meg med treninga og som er omtrent på samme sted som meg!

 

Lange dager på jobb denne uka har gjort sitt med at det ikke har blitt tid til mer trening, men jeg kommer sterkt tilbake neste uke når alle frister for karaktersetting og slikt er unnagjort.

 

I morgen er det veiedag og jeg er spent. Håper at den iherdige innsatsen har gjort sitt. Må nok innrømme at jeg ikke klarer 1300 kcal, men at jeg ligger rundt 1400..... men det må da være bedre enn før jeg begynte med detta?

 

Dagens positive:

Samboeren min under middagen i dag:"Jeg synes du er flink, jeg..." "Flink? Med hva da?" "Med denna maten, veiinga og sånt..." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanne86