Gå til innhold

Urealistisk med 10 kg på til 29 februar? min plan


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Tusen takk alle sammen:) ikke veid meg på 1,5 mnd så spent på hva vekta mi faktisk er hehe.

 

har mensen så føler meg litt oppsvulmen men jeg skal gå ned til neste gang da, men i dag er det kursstart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

hei alle sammen:) ja da er jeg hjem fra kurs, startvekt er da 72,9 og jeg skal ligge på meny 2 som er 1600 kalorier.

 

Føler meg sykt motivert nå, dette skal gå strålende:) takk for all støtten her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Det var da ingen avskrekkende vekt! Og meny 2!

 

Da er det frem med matvekten! 1600 kcal er "piece of cake" - det er et ganske så behagelig nivå (syns jeg i hvertfall etter snart en uke på meny 1 og 1300 kcal. Savner de siste 300)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

nei 1600 kalorier er ikke noe problem, kursdama sa at ingen på kurset skulle på meny 1, altså 1300, det var altfor lite.

 

håper bare det skjer noe på vekta mi til neste onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

nei 1600 kalorier er ikke noe problem, kursdama sa at ingen på kurset skulle på meny 1, altså 1300, det var altfor lite.

 

håper bare det skjer noe på vekta mi til neste onsdag:)

 

Ja, det er lite!! Men det går. Er ikke sulten akkurat, men har hodepine i kveld. Skal vurdere ståa frem til mandag, da legger jeg kanskje på 150 kcal ekstra. Har ingen planer om å gå med hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Hei englejenta28!

Jeg har lyst til å følge deg her i din egen tråd, også! Nå har jeg lest hele. Artig hvordan man opplever å bli kjent med folk ved å lese trådene! Så utrolig bra at du valgte å gå på første kurskvelden likevel! Unner deg den gode opplevelsen du fikk ved å bli skikkelig motivert etterpå! Masse lykke til på kurs! Dette skal du klare! Vi kjemper sammen! :)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Tusen takk for at du også vil følge med.) dagen i dga ble ikke helt som jeg hadde tenkt, glemte ha proteinshake til havregrøten og forskjellig, men bedre dag i morgen håper jeg.

 

Ble ikke trening i dag helelr pga senvakt i barnehagen, men i morgenkveld skal jeg på trening og lørdag og søndag+ mandag og tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Jeg vet unger ikke mener noe vondt med det de sier, og jeg vet jeg ikke er stor, men når en gutt på 4 år i barnehagen komme rog sier: Du har stor mage så skjærer det i hjertet mitt, og jeg fikk en skikkelig klump i halsen i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Jeg vet unger ikke mener noe vondt med det de sier, og jeg vet jeg ikke er stor, men når en gutt på 4 år i barnehagen komme rog sier: Du har stor mage så skjærer det i hjertet mitt, og jeg fikk en skikkelig klump i halsen i dag

 

Kjære englejenta28! Jeg forstår veldig godt at det kjennes vondt! Har kjent på den samme følelsen selv. Min sønn på åtte år, som er en skikkelig godgutt, har fått det for seg at magen min er morsom... Postgravid som den er. Den er ikke akkurat stram. Jeg kjenner det nok som et større kompleks enn jeg kan vise han.

 

Men vet du hva? Vi er jo i ferd med å ta opp den kampen! :) Snart har de ingen store mager å kommentere! Vi skal jo nå målet vårt! ;) Dette skal vi klare!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Love yourself first!

 

det var dagens kommentar fra Movistar :rolleyes:

 

Stå på englejenta. Kan du ikke heller prøve å fokusere på ting du er fornøyd med ved deg selv? Det funker, altså.

 

Jeg er veldig glad i meg selv. Ser nøye på meg selv i speilet hver dag, gjerne når jeg kommer inn døren med radio på ørene. Tar meg en liten svingom foran speilet og tenker for meg selv at jeg er pen, og veldig flink som går tur i dette møkkaværet! Liker å tenke på tingene ved meg selv som jeg er fornøyd med. Syns f.eks. jeg har et veldig fint ansikt og jeg digger rumpen min. Jeg har litt komplekser ved øynene mine - selv om jeg stadig hører det motsatte fra andre. Jeg syns jeg er veldig flink til å sminke meg.

 

For lenge siden var jeg langt unna den jeg er i dag. Tidlig i tenårene en gang var selvbildet mitt på bånn. Hørte på Dr. Phil (av alle ting) at man skulle se seg selv i speilet noen ganger om dagen og snakke eller tenke positive ting om seg selv. Hver dag. Etterhvert ble det automatisk for meg. Tror jeg gjør det nesten hver gang jeg speiler meg. Er stort sett veldig fornøyd med det jeg ser - men jeg vet at jeg blir enda penere når jeg er slank og litt trent. Da blir jeg skikkelig babe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Tusen takk for at dere støtter meg:) det betyr enormt mye.

jeg vet jeg har fine øyne, pent smil. og han fyren jeg har lit i 1,5 år sa til meg da vi satt å så på bilder fra londonturen jeg var på i november med familien: kan du ikke se på bildene og se hvor pen du er?

 

Han sa da jeg spurte han vis sms om han syntes jeg var pen og da sa han: du er jo et sjarmtroll så ja.

 

 

jeg vet jeg har mye positivt i meg, jeg vet jeg bryr meg mye om andre, men kanskje for lite om meg selv.

 

Det er meningen at jeg egentlig skal på date i morgen men jeg vet ikke helt om jeg tør, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei.

 

jeg skriver matplanen her jeg så kanskje dere får noen tips:)

 

frokost: havregrynsgrøt av 40 gram havregryn og 2 dl melk med 1 ss sukrin og en proteinshake(45 gram)

 

mellommåltid: 175 gram skyr frukt mango+ et eple og 10 stk usalta cashewnøtter

 

lunsj: marinert kyllingsalatkjøtt, 100 gram kjøtt, 5 stk cherrytomater, 5 skiver agurk, 1 ss thousand island dressing, 10 gram cashewnøtter

 

middag= samme som lunsj

 

kvelds: proteinshake og en banan.

 

Jeg kommer da oppi 1587 kalorier, er det ikke så bra at jeg ikke får akkurat 1600 kalorier?

 

 

jeg har forresten et tips til dere om dere liker pannekaker.

 

lag en pannekake av 2 egg og 2 ss cottage cheese, synes nesten disse er bedre enn vanlige pannekaker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

jeg skriver matplanen her jeg så kanskje dere får noen tips:)

 

frokost: havregrynsgrøt av 40 gram havregryn og 2 dl melk med 1 ss sukrin og en proteinshake(45 gram)

 

mellommåltid: 175 gram skyr frukt mango+ et eple og 10 stk usalta cashewnøtter

 

lunsj: marinert kyllingsalatkjøtt, 100 gram kjøtt, 5 stk cherrytomater, 5 skiver agurk, 1 ss thousand island dressing, 10 gram cashewnøtter

 

middag= samme som lunsj

 

kvelds: proteinshake og en banan.

 

Jeg kommer da oppi 1587 kalorier, er det ikke så bra at jeg ikke får akkurat 1600 kalorier?

 

 

jeg har forresten et tips til dere om dere liker pannekaker.

 

lag en pannekake av 2 egg og 2 ss cottage cheese, synes nesten disse er bedre enn vanlige pannekaker:)

 

1587 kcal er bra, du får jo grønn hake på kcal-måleren til høyre når du spiser nok:)

 

Lager du bare pannekakene av 2 egg og 2 ss cottage cheese, og ikke noe mer? MEl, søtning eller no??

Er nemlig kjempe glad i pannekaker, så vil gjerne prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare det ja, har ikke søtning i selve røren nei, bare litt sukrin når pannekakene er ferdig.

 

jeg har pannakakejern så går veldig fort hehe:)

 

Spennende:) Jeg skal prøve disse til frokost i mårra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

ja det må du:) veldig godt

 

har inntatt havregrøt jeg nå, smakte utrolig godt i dag i forhold til i går da jeg nesten brakk meg men det kan kanskje være at den da var kald og lå i en boks hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

kjenner jeg blir litt lei meg nå. ei venninne kommer i kveld og jeg tenkte å være hyggelig og sa jeg kunne lage en god kyllingsalat til oss, men nei hu gadd ikke det, hu sku heller ha kebab eller burger, hun er ikke den tynneste jenta hun heller, men jeg tenkte liksom på å lage det koselig.

 

men jeg skal ikke ødelegge dne fine flyten min nå, hun må for all del ha i seg burger eller kebab men jeg skal spise den gode kyllingsalaten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg blir litt lei meg nå. ei venninne kommer i kveld og jeg tenkte å være hyggelig og sa jeg kunne lage en god kyllingsalat til oss, men nei hu gadd ikke det, hu sku heller ha kebab eller burger, hun er ikke den tynneste jenta hun heller, men jeg tenkte liksom på å lage det koselig.

 

men jeg skal ikke ødelegge dne fine flyten min nå, hun må for all del ha i seg burger eller kebab men jeg skal spise den gode kyllingsalaten min

 

Hvis jeg skal til noen venner på besøk så legger jeg meg ikke borti hva de planlegger å servere meg. Jeg blir glad uansett når noen har lagt litt bry med å lage mat i det heletatt.. Og det er jo så mye koseligere å spise hjemme, enn å stappe i seg kebab eller burger fra sjappa på hjørnet.

Fortell venninna di at du vil spise kyllingsalat hjemme og at hun kan få om hun vil, hvis ikke kan hun spise junk før hun kommer,så slipper du å bli fristet til å spise der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg sa jeg kunne møte henne på dne pizzaplassen, for å si det slik, jeg liker ikke maten derfra så det gjør meg egentlig ingen ting sånn sett.

Men jeg har aldri klaget eller noe når hun har laget mat til meg.

 

Men jeg gir meg ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa jeg kunne møte henne på dne pizzaplassen, for å si det slik, jeg liker ikke maten derfra så det gjør meg egentlig ingen ting sånn sett.

Men jeg har aldri klaget eller noe når hun har laget mat til meg.

 

Men jeg gir meg ikke:)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

ja du må virkelig prøve, jeg fant ut at jeg trengte være litt alene i kveld, vært så mye som har skjedd denne uken at jeg faktisk trengte en rolig kveld for meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...