Gå til innhold

Ny her, ønsker en (eller flere) følgesvenner


Gjest Sisu.

Anbefalte innlegg

iih, nå er det mandag og tiden er inne for ny veiing. Jeg svarer med en nødspinning og lett mat før kurset. Etter kurset venter enda en spinning og fullkornspasta og en kjøttsausmiddag. Håper så inderlig på å se et tall under 77,5!!

 

Sender deg den bitre sannheten i kveld, så får du kose deg idag! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hvordan gikk det på mandag?

I dag har jeg svømt og er snart på vei til jobb. Håper virkelig at det går bra med meg i morgen :P Men er forberedt på en liten nedtur. Det er tross alt uke 2, og da er det ikke alltid man går så mye ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Gikk virkelig ikke veien.. 300 g ned! Mister litt motivasjon for å være ærlig. Fikk beskjed om å spise mer, så denne uka har jeg gått litt crazy. Skal trene like mye som forrige uke så er bare å stå på:) hvordan går det med deg om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Skjønner godt at du blir lite motivert, men husk at det var fortsatt 300 g NED og ikke opp ;) I og med at du gikk litt lite ned denne uken, kan det være at du går mye ned neste uke! Hold motet oppe! I løpet av en vektreduksjon vil det komme utfordringer og dager der man er lite motiverte. Hvordan har du hatt det i dag?

 

Det gikk visst veldig fint for meg i dag, gikk ned 1,2 kg, noe som gikk over all forventning. :) Ellers går treningen greit nok. Er skikkelig fæl vind, storm og iskaldt for tiden, så det frister lite å trene ute. Blir for det meste svømming, styrke og taekwondo.

 

Håper du det går fint med deg selv om du er litt demotivert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællemåne, så flink du er!! 1,2 er jo helt rått.

 

Denne uka har jeg ikke vært heelt med kjenner jeg. Har tuna litt ut, men har 15,etellerannet trimpoeng å stå for. Fikk beskjed om å spise mer, så det tror ejg at jeg har klart. Blir spennende å se i morgen.:)

 

Hvordan har det gått for deg siden sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er veldig fornøyd med 1,1 kg første uka og 1,2 kg andre uka. Men er derfor litt innstilt på at det ikke blir så høye tall denne torsdagen (frykter rett og slett ingen endgang, wææ). Det går stort sett bra for tiden. Det er jo hele tiden litt utfordringer, men jevnt over går det bra.

 

15 trimpoeng er kjempebra!! Godt at du klarer å få i deg litt mer mat også. Selv om det av og til føles litt feil å spise mer når en går ned i vekt, så er det viktig å følge det opplegget man har fått.

 

 

Er det ikke i kveld du skal veie deg da? Gi meg en oppdatering, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Det gikk ikke så bra i går. Gikk ned kun 0,1 kg. Har vært veldig lite motivert med kosthold og trening denne uken. Men jeg er klar for å gjøre det bra neste uke!

Hvordan går det med deg for tiden? Hvordan gikk det på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...