Gå til innhold

Noen som blir med på 3 kg innen 1 februar?


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

heisann:) jeg veide 72,9 kg på grete roede kurset 11 januar, og vil være under 70 kg innen 1 februar, noen som blir med meg? har altså veiedag på kurset hver onsdag.

 

jeg kan registrere vekta til dere her inne hver onsdag slik at vi har våre mål:)

 

Dette klarer vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. jeg er med.. men om jeg klarer det.. det får såå være.. mangler det lille ekstra for å gi fullt ut. :(

 

jeg er 24 år, 160 cm, og veide i morres 69,7 kg. veide 72,0 kg, 2 januar.

 

jeg har meldt meg inn på treningssenter nå, så håper på å komme igang så fort som mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med!!! Godt å kunne jobbe med slike delmål:) Dette skal vi klare! Det vil da si at jeg innen 1 februar skal veie 78 kg i og med at jeg etter veiing i går var på 81,2:)

hva som er bak komma da er ikke like viktig, men 78 tallet skal synes!! Gjerne 78,2, men jeg hadde veiing i går slik at om det står 78,4 eller 78,6 så er det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Engelen28: startvekt: 72,9

 

Rita87 : startvekt: 69,7

Cilen : startvekt:91,3

Linami : startvekt 81,2

40 og fantastisk til sommeren: startvekt 88,3

Hskk : startvekt: 96,3

Gimegetliv: startvekt 72,1

movistar : startvekt 77,2

 

Neste veiing blir da onsdag 18 januar som jeg registrerer:)

 

dette skal vi klare alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Slenger meg med jeg, selv om jeg har satt meg som mål å klare 0,7 i uka, for å nå mitt delmål 1 og delmål 2 (Se segnaturen). Men klarer jeg 3 kilo fra startdatoen 8.januar til 1.feb, så vil jeg jo ligge litt før skjemaet og det hadde vært knall!

 

Så mine "facts": 177cm, startdato 8.jan: 88,3kg. Veiing på søndager.

 

1.februar skal jeg veie litt over 3 kilo mindre, nemlig 85kg, siden jeg ser jeg har "tjuvstarta" med noen dager, med min startdato...

Kjør hardt, kjør stil!!!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gimegetliv

Dette høres gøy ut! Er helt ny her inne, så er ikke så veldig flink til å oppdatere meg. Jobber med innstillingene osv. Men hadde vært morsomt å bli med! :) Min startvekt er 72,1kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Hmm dvs. at jeg burde gå fra 77,2 kg 9. januar til 74,2 (BMI 24,9) kg 30. januar. Trur ikke det går, gitt! Men gud så gøy det hadde vært om det gikk.

 

Så jeg er med jeg! (Holder meg til mandager om det er greit)

 

Første veiing: 9. januar: 77,2 kg

16. januar: mål - 76,2 :blink:

23. januar: mål - 75,2 :blink:

30. januar: mål - 74,2 :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenkir

Hei.

Hiver meg gjerne på det hvis det er mulighet for det :)

Er ikke på noe kurs nå, men tok et kurs i høst og har fremdeles noen kilo igjen til trivselvekt. Hadde veiedag på mandag då, så fortsetter med det, men skriver det inn på onsdagen da siden det er veiedagen ;)

Veiing idag viste 82,4 kg, ned 1,6 kg fra forrige uke, liker de tallene :) (er ca 180 cm høy). Har lyst å komme under 80 kg innen 1 februar då. Det høres vanskeligt ud, men det skal vell være mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

88,5 i dag tidlig:):) woooohooooo! 2,8 kg på en uke! Skal sies at veiingen sist onsdag ble gjort på ettermiddagen etter middag og i dag var jeg på vekta på tom mage.. Bit still! Er driiiiitfornøyd:) måtte det fortsette :):)

 

Et halvkilo til på 12 dager, Det må bare gå:):)

 

Gleder meg til å se 87tallet!!

 

Og jeg gleder meg til å høre hva dere får slags resultater i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenkir

Bra jobba Cilen, 2,8 kg på en uke er jo et kjempe resultat!!! Dette klarer du fint, bare fortsett slik!! ;)

 

82,3 kg på vekta idag. Ned 100 gram siden veiedagen på mandag :) (Ned 1,7 kg siden forrige mandag)

Er fornøyd med det siden eg ikkje har hatt mulighet til å trene før idag, skal snart på bodypump time, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Cilen, 2,8 kg på en uke er jo et kjempe resultat!!! Dette klarer du fint, bare fortsett slik!! ;)

 

82,3 kg på vekta idag. Ned 100 gram siden veiedagen på mandag :) (Ned 1,7 kg siden forrige mandag)

Er fornøyd med det siden eg ikkje har hatt mulighet til å trene før idag, skal snart på bodypump time, gleder meg!

 

 

2,8 kg er urealistisk i fortsettelsen, håper bare jeg ikke blir skuffet for mindre nedgang til mandag igjen:)

 

Gleder meg til å se hvordan dere andre ligger an:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest helenkir

Ja 2,8 kg blir nok vanskelige tall å få til igjen, men det er alltid godt med en god start for og øke motivasjonen ;) Syns ofte det er slik at i starten gå en ned en del kilo de første ukene, også begynner det å bli vanskelig. Er nok en del vann og avfallsstoffer kroppen kvitter seg med i starten. Men hold på gode vanene videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Hmm dvs. at jeg burde gå fra 77,2 kg 9. januar til 74,2 (BMI 24,9) kg 30. januar. Trur ikke det går, gitt! Men gud så gøy det hadde vært om det gikk.

 

Så jeg er med jeg! (Holder meg til mandager om det er greit)

 

Første veiing: 9. januar: 77,2 kg

16. januar: mål - 76,2 :blink:

23. januar: mål - 75,2 :blink:

30. januar: mål - 74,2 :blink:

 

Må melde meg ut igjen, jeg. Ble så voldsomt mange tråder å rapportere i at det går helt i snurr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

så utrolig bra Cilen:) jeg skal legge inn alt i kveld når jeg kommer hjem fra kurs:) guud jeg er nervøs for vekta kjenner jeg, men det skal nok gå bra håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig bra Cilen:) jeg skal legge inn alt i kveld når jeg kommer hjem fra kurs:) guud jeg er nervøs for vekta kjenner jeg, men det skal nok gå bra håper jeg:)

 

Lykke til med veiing på kurs i dag.. Er sikker på det går superbra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

OHOI!!! for noen resultater dere leverer!!! :o IMPONERT!!!

 

Jeg veier meg på søndager, og første uka ble det 0,7 kg ned, og da har jeg 2,6 kg igjen!!! :blink:

 

Jeg skal gjøre så godt jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

så fine resultater på dere:) på meg ble det bare -0,2 ned, men jeg har ikek fått i meg noe vann og sliter veldig emd forstoppelse nå men gir ikke opp:)

 

Engeljenta 11 januar: 72,9, 18 januar: 72,7 (-0,2)

Cilen: 11 januar 91,3 18 januar 88,5 ( -2,8)

40 og fantastisk 11 januar 88,3 18 januar 87,6( -0,7

 

Hskk 11 januar 96,3 18 januar 94,8 ( -1,5)

Helenkir 11 januar 84 18 januar 82,3 (-1,7)

 

Linami: 11 januar 81,2 nåvekt 80,8 (-0,4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...