Gå til innhold

Noen som blir med på 3 kg innen 1 februar?


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

300kcal på elipse-maskin pluss 50 min pilates unnagjort, så har landet i sofan nå:)

I dag er første gang jeg har scora 10 poeng på kostscoren:) yeeey for det!

 

Engeljenta28; ned er ned, og du må være fornøyd med det:)

 

Jeg skjønner jo det at jeg ikke kommer til å gå ned 2,8 kg i uka framover:) så vi må bare holde et positivt fokus når vi går ned, uansett om det er lite eller mye:)

 

Ha en god natt folkens, så tastes vi i morgen:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,8 kg er jo et kjemperesultat! :D Det meste jeg har gått ned på en uke er 2,2 kg, men var jo så klart strålende fornøyd med det :P I begynnelsen er vel det slike skippertak, men så stagnerer vekten nok litt etter hvert - uheldigvis. Jeg SKAL under 90 kg før vekten begynner å tulle seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Veiedag i går og vekta stoppet på 80,8 som vil si nedgang på 400 gram:)

 

Spørs om jeg klarer 3 kilo innen 1 februar, meeeen vi prøver, neste uke ønsker jeg å se 79,9!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at du var kommet tilbake igjen, engeljenta :) Så da regner jeg med denne tråden fortsatt "eksisterer"? :P

 

Minus 2 kg denne uken. Og minus 1,5 kg forrige uke. Det vil si at jeg har gått ned totalt 3,5 kg siden vi begynte, så da har jeg klart mine 3 kg før 1 feb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

88.2 kg i dag.. nesten et helt kg opp siden mandagsveiingen men -300 g siden forrige onsdag:)

Ned er ned selv om vekta viser opp siden mandag:D

 

HSKK: så flink du har vært! Delmål nådd! Nå kan du være stolt av deg selv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Engeljenta 11 januar: 72,9, 18 januar: 72,7 (-0,2) 25 januar: 71,8 (-0,9)

Cilen: 11 januar 91,3 18 januar 88,5 ( -2,8) 25 januar 88,2 (-0,3)

40 og fantastisk 11 januar 88,3 18 januar 87,6( -0,7 25 januar: 86,9( 0,7)

 

Hskk 11 januar 96,3 18 januar 94,8 ( -1,5) 25 januar: 92,8( -2)

Helenkir 11 januar 84 18 januar 82,3 (-1,7)

 

Linami: 11 januar 81,2 nåvekt 80,8 (-0,4)

 

 

 

 

 

Jeg ville egentlig ikke veie meg i dag, men fant ut at jeg tok sjansen og var 100 gram fra 1 kg, men det var nesten og jeg er veldig glad for at jeg fortsatte her inne. vært mye kaos siste tiden til meg så glad det skjer noe på vekta nå:)

 

Men går det an at vi endrer datoen til 29 februar i stedet, altså 5 kg tilsammen til da?

Jeg kjenner at jeg da blir litt mer motivert for det er siste kurskveld, bare vær uenig med meg altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Heisann.,

Ser at min innveiing på søndag 22.jan ikke er kommet med her (jeg er jo noen dager etter dere med veiing på søndager ;) )

 

Men det ble -0,7 ned da også :) Jeg veide 86,9. Så 1,9 kilo igjen før jeg når mitt første delmål på 85 kg.

 

Lykke til videre damer!! Synest dere er superflinke! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engeljenta; jeg erbikke for å endre denne tråden, men kan være med på en ny tråd fra 1.2! Tror det er viktig å først nå et mål jeg har satt meg før jeg forstørrer og forlenger målet! Handler litt om at det skal være mulig med en måloppnåelse relativt kjapt evaluering og motivasjon for meg:) jeg starter likevel gjerne en ny tråd 1.2, med mål om 3 kg i februar og:):) hva tenker du rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg veide meg i går, sa da kan det legges inn 25 januar vekt 80,0.

 

Tror kanskje at jeg kan klare 3 kg før 1 februar:) i alle fall nesten:)

 

koselig at du er her igjen, Engeljenta!! :)

 

Lykke til videre, damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Helt i orden cilen, men kan vi sette det til 8 februar i stedet, så starter vi på siste 3 kg til 29 februar da det har vært så mye styr til meg i det siste og jeg vil gjerne ha muligheten til å klare 1,9 kg til 8 februar for jeg veier meg bare på kurset og da blir neste veiing 1 februar, men forstår om det høres teit ut altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Synest vi godt kan ta ei oppsummering 1.feb som planlagt(eller på de veiedagene vi har før/etter denne datoen).

 

Men blir gjerne med på ei ny målsetting. Kjempekjekt med slike små intervaller i løpet av det STORE målet jeg har. :rolleyes:

 

Spent på hvor mye av de 1,9 kiloene som er igjen til delmålet som er borte på veiingen i morgen tidlig.

 

Lykke til i innspurten, damer!!

 

PS Skal vi lage en ny tråd med oppstart uke 6??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Det ble -0,7 denne veiinga også! Og jeg veier nå 86,2 kg. B)

 

1,2 kilo igjen til 85kg :) Vet ikke om det er mulig til onsdag, men kanskje til neste veiing på søndag??? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest vi godt kan ta ei oppsummering 1.feb som planlagt(eller på de veiedagene vi har før/etter

 

PS Skal vi lage en ny tråd med oppstart uke 6??

Enig med deg:) kan lage en ny tråd på onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det som ventet ingen endring på vekta, men heldigvis ingenting opp heller:) -6cm i totalmål så må jo bare være hæppi, og ikke minst holde motivasjonen der!! Flaks jeg ser det går nedover for dere, det gir motivasjon... Er et konkurransemenneske, så vil ikke være noe dårligere;)

 

rapporterer her inne på onsdag og lager en ny tråd i samme slengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min veiedag på onsdag, så det blir spennende å se. Har i hvert fall klart de 3 kg vi skal ned, har jo klart hele 3,5 kg..kaaanskje jeg er så heldig å ha klart 5 kg? Hehe, kanskje litt i overkant, men regner med jeg har klart i hvert fall 0,5 kg slik at totalen blir 4 kg!

 

Stemmer for ny tråd den 1. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Heisann!

 

I morgen er det "målgang" for denne intervallen i det litt større prosjektet. Flere av dere kommer nok til å klare det med glans, men med ny veiing rett etter forrige på søndag og mensen i samma slengen, så har jeg ikke store forhåpninger om klare det verken i morra eller til søndagen. Men om jeg fortsatt går ned og jeg tusler videre ned mot delmålet mitt på 85 kg (se signaturen min ;) )så skal jeg være fornøyd....

 

Har hatt ett aldri så lite "panikkanfall" i "10 kilo ned til påske"-tråden.......... :blink

 

LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er "dommedagen" har vi klart 3 kg eller?

 

Jeg er akkurat innafor med dagens vekt 88,2..

Er helt overgitt over at mandag og onsdagsvekten varierer så mye HVER uke.. Menmen var 100 gram ned sammenlignet med forrige uke i allefall:)

 

Lager en ny tråd jeg!

 

Lykke til dere andre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Heisann.

 

Jeg veide 85,7 kg, altså 400 g unna å klare 3 kg. Men jeg håpe på å klare det til veiiedagen min som er på søndag ;)

 

Kanskje vi ikke skal sette noen dato i neste tråd, men heller fra uke5 - uke9, slik at vi kan veie oss på de dagene vi har veiedag??

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...