Gå til innhold

Hva gjør jeg feil? Er det noen som har prøvd GR-fiskegratengen?


Sans1

Anbefalte innlegg

Hei dere,

 

Jeg har et spørsmål; i går lagde jeg fiskegratengen som det er oppskrift på her inne. Den var ganske god, men jeg opplevde at sausen ble litt eggerøreaktig??! Skal den være sånn eller er det jeg som gjorde noe feil? Noen som har testet den med annet resultat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Jeg har et spørsmål; i går lagde jeg fiskegratengen som det er oppskrift på her inne. Den var ganske god, men jeg opplevde at sausen ble litt eggerøreaktig??! Skal den være sånn eller er det jeg som gjorde noe feil? Noen som har testet den med annet resultat?

 

Jeg har laget denne flere ganger uten at den blir litt eggerøraktig, men jeg rører bare inn 1 og 1 egg men gjør det helt til slutt rett før den skal i formen. Ser det står i oppskriften at det skal inn før makaroni og fisk, men jeg har alltid laget fiskegrateng med eggene i helt til slutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har laget denne flere ganger uten at den blir litt eggerøraktig, men jeg rører bare inn 1 og 1 egg men gjør det helt til slutt rett før den skal i formen. Ser det står i oppskriften at det skal inn før makaroni og fisk, men jeg har alltid laget fiskegrateng med eggene i helt til slutt;)

 

Oki... så kanskje sausen rett og slett var for varm enda? Røra virket helt fin. Kanskje jeg må prøve det da. For den var god på smak,men jeg vil jo gjerne ha grateng og ikke eggerøre med ting i :)

 

Takk for svar. Da vet jeg at det skal være mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest diskusjon

Jeg har nettopp lagd denne, skal snart sette den inn i ovnen. Fikk en fin saus, som ikke var eggerøre aktig. Vil tro at sausen din var litt for varm?

 

Men, det jeg lurer på er hvor mye er 1 porsjon? Hvor mange gram? og er det inkl. potet og gulrot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...