Gå til innhold

Ny konkurranse!


Samba

Anbefalte innlegg

Ukens / månedens slanker?

 

Siden vi ikke har så mange påmeldte denne gangen, foreslår jeg at vi endrer konseptet fra slankekrigen til ukens slanker. Da er det ingen som ryker ut, og alle som legger inn vekt første tirsdag i måneden er i tillegg med å kjempe om tittelen månedens slanker.

Da er det også fritt frem for å hive seg med underveis.

 

Høres dette ok ut???

 

Tenkte vi kunne starte opp førstkommende tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Ukens / månedens slanker?

 

Siden vi ikke har så mange påmeldte denne gangen, foreslår jeg at vi endrer konseptet fra slankekrigen til ukens slanker. Da er det ingen som ryker ut, og alle som legger inn vekt første tirsdag i måneden er i tillegg med å kjempe om tittelen månedens slanker.

Da er det også fritt frem for å hive seg med underveis.

 

Høres dette ok ut???

 

Tenkte vi kunne starte opp førstkommende tirsdag...

 

Helt supert. Logger vekt på tirsdag jeg da (skal alle ha samme veiedag (tirdag) eller skal vi rapportere fra vår egen veiedag?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med, selv om tirsdagene har vist seg å være blant ukas høyeste tall - trenger virkelig en solid dytt i bakenden for å komme meg mer i fysisk aktivitet (hadde aldri trodd jeg skulle ønske vinteren raskt over, men nå vil jeg ha bare veier igjen, vil ut og gå!) og ikke minst slutte med småsnokingen i matskapet for tiden :blink: vil sååå gjerne tilbake til den gode stimen før jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle nye er hjertelig velkommen, jo flere vi er jo bedre :)

Lager en ny tråd for denne konkurransen, så legger vi inn vekt der :)

 

 

jeg er med, veier mandager så rappoterer den vekten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...