Gå til innhold

Mitt aller siste forsøk


Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

ble 2,1 trimpoeng idag-veldig fornøyd med det.. 40 min på tredemølle, fra 4 km - 5.5 km. ble svett :P så litt situps og div øvelser etterpå. litt godt nå som jeg er ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

ferdig med trening idag. sitter å kjenner på lårene mine, tror musklene går amokk inni der.. det hopper, kjennes ut som fullt av sammentrekkninger :P snedie greier, men tyder vell på at jeg har kjørt meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kojen2012

- 400 gr idag. Mindre enn jeg håpet på..

 

- 400 gram er bedre enn ingenting og 400 gram her og 400 gram der blir til sammen mye og vips så er man slank igjen. En klapp på skuldren til deg og gratulerer med vektnedgang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

ar kjøpt meg boken "lett og lettvint", er såå mye godt inni der! anbefaler den på det sterkeste. (en jo selvsagt noen oppskrifter som ligger i forumet og i kursbøkene som blir gjenntatt)

 

sitter å prøver lage oversikt over hva jeg skal spise denne uka.. har fått anbefaling fra kursleder om å spise mindre til hvert måltid og enda oftere. så da får jeg prøve på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

ble 20 min på mølla idag, klarte ikke fullføre 40 minutter etter 30 days shred igårkveld.. så ble det 20 min med 30 days shred på kvelden. ble så utslitt at jeg så mine egne blodårer i øynene etter treningen.. ikke i speilet-men når jeg så helt vanlig på ting. jeg så på en måte gjennom årene, eller hvordan jeg skal si det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Hei :)

 

Jeg vil bare si at jeg synes det er veldig inspirerende å lese om all innsatsen og jobben du legger ned. Det blir spennede å følge deg videre.

hei, og takk for det! :) er syk nå, så foreløbig legges trening på hyllen til jeg blir bedre. men jeg skal nå målet mitt jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest OneLastTry.12.03.12

oioi.. opp 1 kg.. har slurvet nå, så var klar over at det kom oppgang. skal begynne å trene igjen nå etter en sykeperiode. og da skal maten bli perfekt igjen! sitter å skriver ukesmeny nå, og skal holde meg til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...