Gå til innhold

Grete Roede-App??


Gjest Corpus
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ny på forumet og lurer på om det finnes en mobil-app for registrering av aktivitet/mat??

Hadde vært utrolig kjekt, slik at man kan registrere det med en gang og hvis man ikke har pc tilgjengelig hele tiden.

Prøvde og logge inn via nettleseren på telefonen, men det var tungvindt..

 

Tjo hei!! Stå på alle sammen og på forhånd takk for svar :D

  • Bra innlegg! 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

jeg skriver inn hele dagsmenyen min, så tar jeg bilde med iphonen min. Da går jeg bare inn på bilder for å se hva jeg skal spise til hvert måltid.

Funker veldig bra for meg og er mye lettere enn å logge på hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei Corpus,

det finnes ikke egen Grete Roede app. Dessverre! Vi er nok mange som kunne ønsket oss en slik.

 

Jeg legger inn så mye som mulig på forhånd, hvis jeg vet jeg skal ut på lange dager. Da er det i det minste lettere å endre ved hjelp av nettleser på mobilen. Men tungvint, det er det fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja jeg får sende en mail til redaksjonen. Er jo greit og legge inn hva du skal spise, en med en hektisk hverdag blir ikke alltid dagen som planlagt og da hadde det vært greit og kunne legge inn eller endre. Og selfølgelig enkelt kunne sjekket kaloriinnhold osv på enkelte matvarer. I tillegg ville dette bidratt til å øke markedspotensiale enormt som du sier!! Det finnes jo en app for alt mulig annet tull så en GR app hadde vært tingen:)

Kos dere videre! Keep up the good work ;)

Takk for svar alle sammen:)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

De holder visst på å lage en app nå. Jeg begynte på kurs forrige uke og da nevnte kurslederen det da jeg spurte Nå bruker jeg my fitness pal enn så lenge, der ligger det inne masevis av norske matvarer og den er enkel å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...