Gå til innhold

NÅ er det alvor !! 10-15 kilo til sommeren!!


Gjest nedenom

Anbefalte innlegg

Gjest nedenom

Nå er jeg lei av å dulle på stabil vekt, når tanken og målet er å gå nedover!

Vårsolen har begynt å varme, folk begynner å finne frem letter klær - og jeg drar fortsatt på meg joggebuksene og tightsene. Dongeribukser og andre normale klær passer ikke lenger. Og å handle på BB frister lite, og gjør meg motløs! Noe vårsolen også gjør, når jeg er på denne størrelsen!

Derfor - det er på tide å gjøre noe med det!

 

 

Jeg har gått ned 3,3 kg siden nyttår. Så sa det stopp, og jeg har ligget helt stabilt siden.

 

Jeg er student, så det blir en god del stillesitting om dagene. Jeg må derfor bli flinkere å komme meg på trening, for å brenne av litt av flesket.

 

 

Startvekt i januar: 96,3

Vekt 16.03 : 93

 

 

Mål: Mellom 70-75 !

 

 

Vil du være med, så heng på :DB) This is it !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av å dulle på stabil vekt, når tanken og målet er å gå nedover!

Vårsolen har begynt å varme, folk begynner å finne frem letter klær - og jeg drar fortsatt på meg joggebuksene og tightsene. Dongeribukser og andre normale klær passer ikke lenger. Og å handle på BB frister lite, og gjør meg motløs! Noe vårsolen også gjør, når jeg er på denne størrelsen!

Derfor - det er på tide å gjøre noe med det!

 

 

Jeg har gått ned 3,3 kg siden nyttår. Så sa det stopp, og jeg har ligget helt stabilt siden.

 

Jeg er student, så det blir en god del stillesitting om dagene. Jeg må derfor bli flinkere å komme meg på trening, for å brenne av litt av flesket.

 

 

Startvekt i januar: 96,3

Vekt 16.03 : 93

 

 

Mål: Mellom 70-75 !

 

 

Vil du være med, så heng på :DB) This is it !! :D

Da er vi ganske likt :) Jeg ha ligget stabilt i over et år nå etter svangerskap/fødsel, gikk ned 12-13kg men så sa det stopp. Men har startet en intensiv satsing og tar mål av meg å komme nedover igjen. Tvi tvi til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedenom

Da er vi ganske likt :) Jeg ha ligget stabilt i over et år nå etter svangerskap/fødsel, gikk ned 12-13kg men så sa det stopp. Men har startet en intensiv satsing og tar mål av meg å komme nedover igjen. Tvi tvi til deg!

 

Hvordan ligger du an før sydenferien?:)

 

Takk!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne bli med !

Veier idag 88,5 kilo.

Vil ned til 67-70 kilo :)

 

Går dere på kurs?Jeg vurdere å starte etter påsken for å få litt veiledning på diverse ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedenom

Jeg vil veldig gjerne bli med !

Veier idag 88,5 kilo.

Vil ned til 67-70 kilo :)

 

Går dere på kurs?Jeg vurdere å starte etter påsken for å få litt veiledning på diverse ting :)

 

Hei !:)

Da ligger vi noe Lunde likt:) Har du en plan for hvordan du skal gjøre det?:)

Jeg går ikke på kurs. Har gått før, og fått kostholdsveiledning, så jeg kan all teorien:)

 

 

Helgen er utfordrende !!!;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er med på gruppen som skal ned 8 kg til 17.mai, og håper også at jeg kan gå ned 10-15 kg før sommeren. Jeg begynte på GR kurs for 1,5 uke siden, og synes det går forholdsvis greit. Det er første gang jeg prøver et sånt kurs, og nå er jeg endelig motivert til å gjøre noe med vekta.

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe, men så har jeg ikke hatt motivasjon nok. Men det å gå sammen andre på kurs er super motiverende.

 

Jeg har en liten gutt på 8 mnd, og jeg la på meg over 20 kg i løpet av graviditeten. Jeg var ikke flink til å spise sunt i det hele tatt, både i løpet av graviditeten og etter fødselen. Jeg vet at jeg veier mye fordi jeg er svar for søtsaker; spesielt sjokolade og is.

 

Jeg veide 90 kg da jeg startet, men veide 88,7 etter en uke på GR kurs.

 

Jeg ønsker at vi kan være flere stykker som skal motivere hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedenom

Hei,

 

Jeg er med på gruppen som skal ned 8 kg til 17.mai, og håper også at jeg kan gå ned 10-15 kg før sommeren. Jeg begynte på GR kurs for 1,5 uke siden, og synes det går forholdsvis greit. Det er første gang jeg prøver et sånt kurs, og nå er jeg endelig motivert til å gjøre noe med vekta.

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe, men så har jeg ikke hatt motivasjon nok. Men det å gå sammen andre på kurs er super motiverende.

 

Jeg har en liten gutt på 8 mnd, og jeg la på meg over 20 kg i løpet av graviditeten. Jeg var ikke flink til å spise sunt i det hele tatt, både i løpet av graviditeten og etter fødselen. Jeg vet at jeg veier mye fordi jeg er svar for søtsaker; spesielt sjokolade og is.

 

Jeg veide 90 kg da jeg startet, men veide 88,7 etter en uke på GR kurs.

 

Jeg ønsker at vi kan være flere stykker som skal motivere hverandre!

 

Hei:)

Gratulerer med en (nesten) ny liten:)

Selv har jeg en på 3, så kan ikke 'skylde' på graviditeten. Men, jeg kan skylde på min svakhet for søtt jeg også!! Jeg sliter veldig med å motstå. Det er faktisk lettere med alt eller ingenting. Å spise en håndfull non stopp funker ikke for meg. Men, en hel pose er bra;)

Så da tenker jeg å kutte ut snop frem tilferien!!!

Prøver å spise en del frukt for å ta bort suget. Men, store mengder frukt funker ikke i lengden det heller. Får ta en avrusning;)

 

 

Håper det er flere som henger seg på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo kun spise 50 FRImerker om dagen, eller 350 i uka hvis man velger å kun spise godteri èn dag i uka. Jeg kunne ikke ha spist i ukedagene, for da ville jeg mest sannsynligvis sprukket, så jeg velger å spise de 350 ekstra kaloriene på lørdag. Og da er det jo sånn at jeg går rundt og sjekker kalorimengden i de fleste sjokoladene. Det er vanskelig, for jeg er som deg egentlig....

Kan ikke bare spise en håndfull med non stop, gjerne hele posen hvis det var mulig.

 

Lykke til videre, håper du klarer å stå imot!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !:)

Da ligger vi noe Lunde likt:) Har du en plan for hvordan du skal gjøre det?:)

Jeg går ikke på kurs. Har gått før, og fått kostholdsveiledning, så jeg kan all teorien:)

 

 

Helgen er utfordrende !!!;(

 

Planen er vel egentlig å spise sunt og starte å trene mer regelmessig, høres veldig enkelt ut..hehe ;) Synes helgen er kjempe utfordrende, jeg pleier å gå ut med venner i helgen. Og alkohol er ikke akkurat det mest kalorifattige =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er med på gruppen som skal ned 8 kg til 17.mai, og håper også at jeg kan gå ned 10-15 kg før sommeren. Jeg begynte på GR kurs for 1,5 uke siden, og synes det går forholdsvis greit. Det er første gang jeg prøver et sånt kurs, og nå er jeg endelig motivert til å gjøre noe med vekta.

Jeg har lenge hatt lyst til å gjøre noe, men så har jeg ikke hatt motivasjon nok. Men det å gå sammen andre på kurs er super motiverende.

 

Jeg har en liten gutt på 8 mnd, og jeg la på meg over 20 kg i løpet av graviditeten. Jeg var ikke flink til å spise sunt i det hele tatt, både i løpet av graviditeten og etter fødselen. Jeg vet at jeg veier mye fordi jeg er svar for søtsaker; spesielt sjokolade og is.

 

Jeg veide 90 kg da jeg startet, men veide 88,7 etter en uke på GR kurs.

 

Jeg ønsker at vi kan være flere stykker som skal motivere hverandre!

 

 

Det var jo bra start du hadde på GR kurset. Kan tenke meg at det er motiverende :) Skal selv starte på GR kurs etter påsken og er veldig spent. Er selv veeeeldig svak for sjokolade og is. Jeg unner meg litt sjokolade engang i uken, hvis jeg ikke hadde gjort det, hadde dette alllldri gått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her og!! jeg begynte på kurs 9 januar, og har gått ned 13,5 kilo, fra 115.8 til 102.3 Veiedag på mandager på kurset.:) Jeg tror og mener at jeg skal klare å komme meg ned til 90 innen ferie 29 juni! men har et håååååp om å bli 87. 87 fordi det er det eneste tallet jeg kan huske å ha vært før jeg plutselig var over 100, og var jo mye mer fornøyd med meg selv:-) Så dette skal vi klare! har dere faste veiedager? jeg syntes mandager en veldig grei veiedag. Mange mener det er dumt pga. helgen og dens utskeielser, men det gjør faktisk at man må holde litt igjen, iallefall de som går på kurs. Lite kult å komme på mandag og må fortelle gruppen at man har gått opp istedefor ned:)

 

Jeg spiser 5-6 måltider om dagen, for det meste grovt brød, og magert pålegg, vanlig middag, mye fruktsalat med vaniljeyoghurt, skyr,kaffelatte++

Har ikke drukket alkohol siden nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest celizity

Hei! Kjenner meg igjen i mye av det som står skrevet her, slenger meg mer enn gjerne på! Veier 95 kg, målet er 70. Sliter med kilo som har kommet på etter at jeg skadet et kne for flere år siden,og ble mindre aktiv. Har en sønn på snart 3. Føler at jeg er MYE mer aktiv etter at jeg fikk han, men det er ingenting som hjelper. Tror en del av feilen ligger i at jeg spiser så uregelmessig, og gjerne mye og fort når jeg gjør det... Nå er det virkelig på tide å ta tak i problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...