Gå til innhold

NÅ er det alvor !! 10-15 kilo til sommeren!!


Gjest nedenom

Anbefalte innlegg

Gjest nedenom

Nå er jeg lei av å dulle på stabil vekt, når tanken og målet er å gå nedover!

Vårsolen har begynt å varme, folk begynner å finne frem letter klær - og jeg drar fortsatt på meg joggebuksene og tightsene. Dongeribukser og andre normale klær passer ikke lenger. Og å handle på BB frister lite, og gjør meg motløs! Noe vårsolen også gjør, når jeg er på denne størrelsen!

Derfor - det er på tide å gjøre noe med det!

 

 

Jeg har gått ned 3,3 kg siden nyttår. Så sa det stopp, og jeg har ligget helt stabilt siden.

 

Jeg er student, så det blir en god del stillesitting om dagene. Jeg må derfor bli flinkere å komme meg på trening, for å brenne av litt av flesket.

 

 

Startvekt i januar: 96,3

Vekt 16.03 : 93

 

 

Mål: Mellom 70-75 !

 

 

Vil du være med, så heng på :DB) This is it !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av å dulle på stabil vekt, når tanken og målet er å gå nedover!

Vårsolen har begynt å varme, folk begynner å finne frem letter klær - og jeg drar fortsatt på meg joggebuksene og tightsene. Dongeribukser og andre normale klær passer ikke lenger. Og å handle på BB frister lite, og gjør meg motløs! Noe vårsolen også gjør, når jeg er på denne størrelsen!

Derfor - det er på tide å gjøre noe med det!

 

 

Jeg har gått ned 3,3 kg siden nyttår. Så sa det stopp, og jeg har ligget helt stabilt siden.

 

Jeg er student, så det blir en god del stillesitting om dagene. Jeg må derfor bli flinkere å komme meg på trening, for å brenne av litt av flesket.

 

 

Startvekt i januar: 96,3

Vekt 16.03 : 93

 

 

Mål: Mellom 70-75 !

 

 

Vil du være med, så heng på :DB) This is it !! :D

Da er vi ganske likt :) Jeg ha ligget stabilt i over et år nå etter svangerskap/fødsel, gikk ned 12-13kg men så sa det stopp. Men har startet en intensiv satsing og tar mål av meg å komme nedover igjen. Tvi tvi til deg!

Lenke til kommentar