Gå til innhold

Dårlig dag, 900 kalorier over tillatt 1600, hva nå?


Geisha79
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig dårlig og emosjonell dag førte til at jeg "skeiet ut" med 900 kalorier mer enn tillatte 1600, i snop og potetgull ikveld.

 

Hva bør jeg gjøre de neste dagene, fortsette med 1600 kalorier for å holde forbrenningen igang eller kutte ned på kaloriene og klare meg med mindre i noen dager i håp om at det vil hjelpe iløpet av uken på vekta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Nå skal jeg være kort for må komme meg i seng, men prøv gjerne med litt mindre inntak, men ikke slik at du blir sulten av det. Og husk å drikk ekstra med vann :) Det hjelper hvertfall meg etter slike "hendelser".

 

Håper humøret og følelsene blir bedre :) Har selv hatt et vanskelig emosjonellt døgn, så føler kanskje litt ekstra med deg ak nå..

 

Ha en flott dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Veldig dårlig og emosjonell dag førte til at jeg "skeiet ut" med 900 kalorier mer enn tillatte 1600, i snop og potetgull ikveld.

 

Hva bør jeg gjøre de neste dagene, fortsette med 1600 kalorier for å holde forbrenningen igang eller kutte ned på kaloriene og klare meg med mindre i noen dager i håp om at det vil hjelpe iløpet av uken på vekta?

 

 

hei :)

 

gjort er gjort, det er ikke verdens undergang. det er ikke krise for en gangs skyld. det jeg gjorde sist jeg hadde en utskeielse så regnet jeg ut hvor mange kalorier det var i den og gjorde det om til trimpoeng, og i ditt tilfelle 900:200 = 4,5 :)jeg tenkte da at jeg skulle "gjøre opp mine 200gram yoghurtnøtter til 1250 kcal" langs landeveien - så ut på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig og emosjonell dag førte til at jeg "skeiet ut" med 900 kalorier mer enn tillatte 1600, i snop og potetgull ikveld.

 

Hva bør jeg gjøre de neste dagene, fortsette med 1600 kalorier for å holde forbrenningen igang eller kutte ned på kaloriene og klare meg med mindre i noen dager i håp om at det vil hjelpe iløpet av uken på vekta?

 

Hei.

Gjort er gjort og spist er spist. Det er ikke mye du kan gjøre med det som har vært.

Men du bør ikke kutte mange kcal for å "veie opp" mot det du har spist. Du bør heller jobbe med å holde deg på rette kcal inntaket. Og som det blir skrevet lenger oppe i tråden: Ta deg heller en ekstra treningsøkt eller to harde treningsøkter mer enn du pleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå skal jeg være kort for må komme meg i seng, men prøv gjerne med litt mindre inntak, men ikke slik at du blir sulten av det. Og husk å drikk ekstra med vann :) Det hjelper hvertfall meg etter slike "hendelser".

 

Håper humøret og følelsene blir bedre :) Har selv hatt et vanskelig emosjonellt døgn, så føler kanskje litt ekstra med deg ak nå..

 

Ha en flott dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...