Gå til innhold

Trenger litt hjelp!!


Anbefalte innlegg

I går la eg inn kalorier for gårdagen.. og det var 1121 kalorier for heile dagen og itillegg 314 kalorier forsvant med gåtur.

Skal eg trekke treninga fra maten eg spiste??

Ser att da blir veldig lavt kalorimessig,men vil eg gå ned dersom eg spiser meir og samtidig trener ??

 

Hei!

 

GR hjelper deg å regne ut hvor mye du skal spise hver dag, i forhold til hvor mye du veier, hvor høy du er og hvor mye du trener - har du forsøkt fylle inn i kalkulatoren for å se hva du bør spise i løpet av dagen? Dette ligge runder Min profil/Min Meny når du går på kurs, men jeg er usikker på om man kan se dette om man ikke går på kurs....

 

Ja, det er mulig å gå ned dersom du spiser mer og trener - jeg er på meny 2 (1600 kalorier) trener ca 2 TP hver dag, og går ned 0,5-1 kg i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

GR hjelper deg å regne ut hvor mye du skal spise hver dag, i forhold til hvor mye du veier, hvor høy du er og hvor mye du trener - har du forsøkt fylle inn i kalkulatoren for å se hva du bør spise i løpet av dagen? Dette ligge runder Min profil/Min Meny når du går på kurs, men jeg er usikker på om man kan se dette om man ikke går på kurs....

 

Ja, det er mulig å gå ned dersom du spiser mer og trener - jeg er på meny 2 (1600 kalorier) trener ca 2 TP hver dag, og går ned 0,5-1 kg i uka :)

 

Takk for svar :-)

eg skal sjå om eg kan få til å rekna ut kor mykje eg bør ligga på . Trur eg skal ligga rundt 1300 kalorier. Eg er 157 høg og 79 kilo...

Er redd for om det blir for lite mat, att eg ikkje klarer å gå ned. Skal trene 4 kvelder i veka, med 1 times tur. Eg får desverre ikkje til meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...