Gå til innhold

Noen som vil følge med på veien ned -20kg?


Gjest Slankmegflat

Anbefalte innlegg

Gjest Slankmegflat

Hei. :)

 

Jeg heter Caroline og jeg er 25 år, mamma, student til Høsten og overvektig.. Som de fleste av dere andre så preger overvekten meg i en større grad både fysisk og psykisk og jeg har nå tatt opp kampen for å bli kvitt de 20kg eksta. :)

 

Jeg begynner på skolen til Høsten og ønsker ikke å være den tjukke i klassen.. I tillegg skal jeg til syden i September og aldri i verden om jeg kler av meg i denne kroppen! Ergo

så har jeg to mål og slanke meg imot og jeg kjenner at det hjelper på motivasjonen.. :D

 

..Men det som ville hjulpet enda mer er om noen av dere kunne tenke dere å følge meg på veien ned 20kg? Kanskje noen av dere har samme målet, om å miste 20kg (eller mindre) i 2012 og vil gjøre det "sammen" med meg? Jeg har startet en blogg hvor jeg skriver om meg selv, trening, veiinger, nedturer, oppturer osv.. Hvis noen av dere vil være med på veien via den, blir jeg kjempeglad! :)

 

Bloggadressen er: www.slankmegflat.blogspot.com

 

Hilsen meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Jeg er også 25 år og mamma til to små jenter!

 

Jeg skal ned 14 kg men syns nå det er mye og(har forresten gått ned 1 kg allerede da, så er vel 13 kilo nå).

 

Er møkk lei av disse kiloene som har sneket på siden jeg ble 18/20 og også lei av å føle meg tykk og uvel hele tiden. Så nå skal jeg klare å gå ned til mitt drømmemål: 59 kg!!

Det viktigste målet for meg akkrat nå er 62 kilo innen 13 juli da, for da drar vi til syden med hele familien, og nekter å vise meg i bikini slik jeg er nå!

 

Håper du har lyst til å skravle litt med meg på vei nedover i vekt:)

 

Hvor mange kalorier har du forresten planlagt å legge opp hver dag?

Og skal du trene mye?

 

Har du noe tidsmål?

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Hei!