Gjest stratoskua Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Hallooo! Jeg er veldig usikker og siden det er første kurset jeg har meldt meg på så vet jeg jo ikke hvor lang tid det tar. Men i påsken meldte jeg meg på et kurs, så at man får en mail for å bekrefte påmeldingen. Det tok vel 1,5 uke uten noe, ja, det var jo med påsken men jeg ble veldig usikker i tilfelle jeg ikke hadde klart å melde meg på riktig / skrevet feil mail el. Så jeg sendte en mail til personen med kurset for å spørre, det er vel en uke siden nå men heller ikke hørt noe. Altså, dette er ikke sånn "skal de være så trege"greie, de sitter jo ikke og ordner dette hele tiden, det forstår jeg, hehe, men blir litt usikker og om jeg kanskje ikke har fått plass, men når pleier man å høre noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet April 22, 2012 Rapporter Share Skrevet April 22, 2012 Hei Er du usikker, så send en mail til GR. Hvis du ser høyt oppe på siden, samme linje som artikler og oppskrifter, der er en link som heter kontakt oss. Bruk det og send mail. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar