Gå til innhold

Veiedag; torsdag. Veien nedover vekten..


Anbefalte innlegg

Hei!

Jente 32 år, 162 høy og nåværende vekt 77.1 kilo.

Vil ned til 65, og har nylig gått på Standard Grete Roede kurs som nå er ferdig.

Skal nå videre nedover på egen hånd og tenkte å ha denne tråden som en motivasjon hvor jeg hver torsdag må registrere vekten :)

Alle er velkommen til å henge seg på om de vil :)

 

Startvekt torsdag 3 mai: 77.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeiet ut litt idag med ca 8 ruter melkesjokolade og to håndfull chips på jobb. Men klarte å bake det inn i 1600 kalorier og litt på frimerkene.

Stod imot lysten til å kjøpe noe digg på butikken, så er fornøyd med det :)

 

Har veldig lyst til å bikke ned på 75 nå, og idag stod vekten på 76.2 så jeg bare håååååper at jeg bikker ned på 75 til neste torsdag - da når jeg mitt første delmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Hei! Jeg vil følge deg :)

Er også ferdig med Grete Roedekurset å skal fortsette alene.

Veier nå 68,8kg og 158cm høy. Skal ned til 60kg. Har på 2 Roedekurs tatt av meg 9,2kg til sammen :)

 

Så min mye startvekt er 68,8kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil følge deg :)

Er også ferdig med Grete Roedekurset å skal fortsette alene.

Veier nå 68,8kg og 158cm høy. Skal ned til 60kg. Har på 2 Roedekurs tatt av meg 9,2kg til sammen :)

 

Så min mye startvekt er 68,8kg :)

Wow, nesten 10 kilo, det er godt stått på! :)

Hyggelig når flere kan slå følge på veien nedover vekta, motiverende og inspirerende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Takk takk :)

Huff, hadde en kjempesprekk i går, både sjokolade, potetgull og alt for mye grillmat!

Har fått ny vogn til minstemann i dag, så må ta meg en lang trilletur før jeg skal på aftenvakt (også får jeg håpe det blir litt hektisk på jobb så jeg får gådd litt der også ;) )

Må nesten se på alt som trim, siden jeg ikke er så flink til å sette ev tid til annen trim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Huff, hadde en kjempesprekk i går, både sjokolade, potetgull og alt for mye grillmat!

Har fått ny vogn til minstemann i dag, så må ta meg en lang trilletur før jeg skal på aftenvakt (også får jeg håpe det blir litt hektisk på jobb så jeg får gådd litt der også ;) )

Må nesten se på alt som trim, siden jeg ikke er så flink til å sette ev tid til annen trim:)

Da er vi to! Ble mye potetgull+dipp igår, masse ekstra kalorier. Men jeg har skortet kraftig inn på kalori-inntaket idag, så jeg håper "det går opp i opp" for å si det slik. Så har jeg lagt inn en lang tur imorgen så får satse på at det går bra.

Er ikke noe særlig flink til å trimme i hverdagen jeg heller, men prøver å få gått meg noen turer i helgene :)

Vi får være ekstra flinke resten av uken, blir spennende på torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumba73

Hei :) Hiver meg med her jeg også, hvis det er greit? Jeg har veiedag på torsdager. Øvrige fakta om meg er at jeg er 38 år, har 3 barn, er 158 cm lav og veier 68,5 kilo.

Startet litt for optimistisk på et annet forum her i januar, men jeg ga fort opp:( Startvekta var da 69,7.

Mitt første delmål er 65 kilo , 2.delmål 60 kilo, og så har jeg jo en liten drøm om å komme meg ned på 57 kilo igjen, som var vekta mi før jeg ble gravid med nummer 3.Men vi får se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Hiver meg med her jeg også, hvis det er greit? Jeg har veiedag på torsdager. Øvrige fakta om meg er at jeg er 38 år, har 3 barn, er 158 cm lav og veier 68,5 kilo.

Startet litt for optimistisk på et annet forum her i januar, men jeg ga fort opp:( Startvekta var da 69,7.

Mitt første delmål er 65 kilo , 2.delmål 60 kilo, og så har jeg jo en liten drøm om å komme meg ned på 57 kilo igjen, som var vekta mi før jeg ble gravid med nummer 3.Men vi får se;)

Velkommen er du :) bare hyggelig med flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tror det blir en dårlig dag på torsdag. Har ikke noen forhåpninger om nedgang denne uken. Har vært mye sosialt, og idag så klarte jeg ikke å motstå Oreokake som en kollega på jobb hadde laget.

 

Jaja, håper bare ikke jeg går opp.

Full skjerpings fra idag og til neste torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega idag kommenterte at jeg hadde gått ned i vekt, det var veldig hyggelig å høre.

Skaper ekstra motivasjon :)

Ikke så veldig spent på vekten imorgen, jeg tror jeg kan ha gått opp litt.

Men det er ok, det har skjedd mye denne uken. Da blir jeg bare ekstra flink/motivert for nesten uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Åh, det er artig å få slike komentarer! Gir masse motivasjon.

Veide meg i dag, jeg. -0,8kg. Så det går nedover. Men tror det blir mye utskeielser i morgen, så satset på å veie meg i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumba73

Hei! Glemte helt å rapportere inn her i går,jeg....Travelt på nasjonaldagen;) I alle fall, ny vekt er 67,5 kg, dvs 1,0 kg ned siste uke:) Det er jeg fornøyd med, og bunaden fikk jeg til ogmed også på meg! Da er det bare å stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Hei, hvordan går det med dere?

Her var det opp 700g. Sikkert pga. mensen, men iriterende likevell. Nå blir det full skjerpings her! Eneste er a vi skal i 30årsdag på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke så bra her.. opp 400 gram mer. Så opp et halvt kilo på to uker.

ER så mye sosialt for tiden som betyr endel alkohol her og der, det gjør at å beregne kaloriene er veldig vanskelig. Det blir ikke bedre denne helgen :(

Men jeg mister ikke motet, etter denne helgen skal jeg ta noen grep og håper jeg klarer å hente meg inn igjen.

 

Vekt denne uken: 76.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumba73

Hei! Jeg sliter veldig for tida... Var utenlands på reise i forrige uke , fra tirsdag til søndag. Da ble det masse kos med god mat og drikke, og null trening ( bortsett fra vandring mellom butikker;)) Vet nesten ikke om jeg tør å gå på vekta i morgen, har vel gått opp en del, tenker jeg:(

Men jeg må bare komme i gang med trening igjen. I dag skal jeg sykle meg en lang tur, 2-3 mil, det blir deilig:)

Og så er det jammen ny storbyferie neste helg, fra 7.-10.juni, men da tror jeg faktisk jeg skal ta med meg joggesko og bruke tredemølla på hotellet. Nei, når det er ferier og sosiale ting, syns jeg det er veldig vanskelig. Har ikke viljestyrke til å si nei til noe, liksom...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt der at når jeg er på ferie så teller jeg ikke kalorier, da skal jeg kunne kose meg med det jeg vil. Så får jeg heller være flink ellers :)

 

Ned 200 gram denne uken og det er eg veldig fornøyd med når helga har vært slik den var. Ingen store sosiale utskeielser denne helgen så da går det nok bra til neste uke også :)

 

Ny vekt: 76.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

76.1.

 

Kun 200 gram ned, men pga mensen så tar jeg det ikke så tungt.

 

Skal i middag med vin ikveld, og bryllup imorgen og har ikke tenkt å telle kalorier for disse to kveldene. Men men, skal jo leve også så tar ikke det så tungt, bare fortsetter på kaloritelling på søndag igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...