Gå til innhold

Yvonnie's dagbok


Gjest Yvonnie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Yvonnie

Jeg har også nådd mitt delmål 1 i dag. Det var også på 5 kilo, så vi følges bra! Det skal vi fortsette med til vi begge er i mål. Jeg har neste delmål om ca 5 kilo som er den grensen jeg greide å komme til når jeg sluttet på siste Grethe Roede kurs, så jeg holde nå fremdeles på med det jeg har lagt på meg etter siste kurs da ;-), men det tenker jeg ikke på egentlig! Jeg er faktisk supermotivert til å fortsette.

Og når du mister 32 cm totalt sett på så kort tid så blir jeg enda mer motivert!

 

Takk takk og gratulerer til deg også! :) Du er flink! Stå på! Sammen er vi sterke vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest turjente

Tusen takk :D

 

Legg til side 7 kilo Melange på Rema 1000 neste gang du er innom. Greit med et visuelt mål på hvor mye faktisk 6,4 kilo er. Kjempemotiverende syn!

Gratulerer med en strålende innsats!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonnie

Legg til side 7 kilo Melange på Rema 1000 neste gang du er innom. Greit med et visuelt mål på hvor mye faktisk 6,4 kilo er. Kjempemotiverende syn!

Gratulerer med en strålende innsats!

 

Hehe, ja kanskje jeg skulle gjort det :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindaaaa26

Gratulerer så mye med din nedgang :D :D

 

Jeg er også ei jente på 26år,hadde en start vekt på 115kg og er kun 166cm høy.

Fra imorgen er jeg på min 7 uke å det har hatt sinne nedturer og oppturer.

Jeg var et ekstremt latt menneske som elsket all sjokolade på jord+ ostepop,brus kom di siste årene :unsure:

var ikke måte på å mye jeg kunne få i meg på 1 uke,uff av meg..

Men til slutt blei jeg redd for min egen helse,kolostrole å sånt..

Jeg prøvde mangen ganger men datt alltid av den første uka å det gjore bare så jeg la på meg mer,helt frem til 14may2012 da gikk det plutselig bra :rolleyes: å det er mye som skal til for att jeg detter av laset nå :rolleyes:

 

mitt moto er att det er lov å kose seg men alt med måte :rolleyes:

for uten å kunne kose seg inni mellom kan det ikke gå bra(ikke for meg i værfall)

Har jeg harde dager så koser jeg med fullkorns kjeks å ice koffe nam nam..

men det har blitt noen bitter sjokolade å et kake stykke å litt sjokolade pudding på veien,å veien er enda lang..

syns forresten det er kjempe gode oppskrifter her inne også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yvonnie

Nå har jeg gått opp 1,6 kg :( Har vært sløv siste uken hvor det har blitt smågodt, go grillmat og lignende sammen med søster og tantebarn.. + at mensen skal ankomme på mandag. Så nå er det skjerpings igjen. Jeg angrer litt på det jeg har spist, men en må jo unne seg noe godt av og til :) Men nå denne uken blir det endel salat + frukt + rene kjøttprodukter med mye grønt til middag.. Så ser vi om det hjelper :) Jeg har satt som mål at jeg skal ned 10kg til bursdagen min 19.august.. Det må jeg kunne klare!

 

Nå er det forresten 3 mnd siden jeg startet! Og har gått ned 6,4 på det meste ;) Jeg er stolt av meg selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest turjente

Nå har jeg gått opp 1,6 kg :( Har vært sløv siste uken hvor det har blitt smågodt, go grillmat og lignende sammen med søster og tantebarn.. + at mensen skal ankomme på mandag. Så nå er det skjerpings igjen. Jeg angrer litt på det jeg har spist, men en må jo unne seg noe godt av og til :) Men nå denne uken blir det endel salat + frukt + rene kjøttprodukter med mye grønt til middag.. Så ser vi om det hjelper :) Jeg har satt som mål at jeg skal ned 10kg til bursdagen min 19.august.. Det må jeg kunne klare!

 

Nå er det forresten 3 mnd siden jeg startet! Og har gått ned 6,4 på det meste ;) Jeg er stolt av meg selv! :D

 

Her er det bare å fortsette. Stått rolig jeg og nå ei stund, men skal fortsette videre. Noen motbakker får man på veien nedover. Følger spent med deg fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Mål fra 04.november.2012

 

Legg: 49,5cm

Lår: 80cm

Midje: 122cm

Hofte: 138cm

Byste: 121,5cm

Overarm: 41,5cm

 

 

Foreløpig gått ned 10,1 kg ;)

 

Har vært en sløv måned - men nå er jeg back in bisniss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...