Gå til innhold

Påskemål mandag 20-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

god morgen alle sammen. Så var mandagen her igjen,vinterferie her på østlandet. Et nydelig vær,men litt kaldt.

Reiser på fjellet en tur idag,blir vel borte ett par dager,så får nok ikke vært inne på sidene før til helgen. Har utsatt veiedag til neste onsdag,hopper over denne uken.(tante rød er også på vei og da blir jeg bare så skuffet når jeg går på vekten..legger alltid på meg ett par kilo).... ;)

 

Men lykke til alle som har veiedag denne uken.

og kos dere i vinterferien dere som har det;)

 

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent som en gal denne uka og har gått fra 66,4 forrige uke til 66,3 kg denne uka. Hele 0,1 kg!!! ;) Har siden 09 januar gått ned 4,3 kg. Syns det går saktere og saktere jeg , men nå er det ny uke og nye muligheter!! God tur på fjellet synøve!!! Skulle ønske det var meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt sett har du jo gått ned over 0,8 kg i snitt per uke. Det er jo kjempebra :-)

 

Selv har jeg gått opp denne uken (mye snakk om tante rød - gjelder meg også), og har dermed kun gått ned 0,3 i snitt pr. uke siden jeg begynte i januar :-(

 

Men-men, jeg får hvertfall tenke at jeg ikke har lagt på meg totalt sett siden jeg begynte. Men neste uke vil jeg veldig gjerne at vektkurven skal få seg et realt stup...

 

Kos dere på vinterferie dere som har det - er ganske misunnelig jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..men befriende få biler på vei til jobb i dag, selv om vi sov en halv time lenger enn vanlig ;)

 

Pia, 0,9 i smitt er veldig bra, og i tillegg så må du huske på at hvis du er stiv/støl etter mye trening, så holder muskelaturen på væske og du vil ikke få så stor uttelling på vekten med en gang! -Derfor er det viktig å måle litt av og til! -Hvis du har vært flink ellers, så får du sikkert en fin nedgang neste uke! -Det samme gjelder ved menstrasjon også, så der stiller vi likt nesten alle sammen! (-Jada, min uke er også i gang, men det gir sjelden så store utslag på meg!)

 

Selv har jeg vært ganske flink denne uka og skal på West Side Story på onsdagen, midt i veie-tiden. Derfor skal jeg veie meg på tirsdag istedenfor. Endelig gleder jeg meg til å veie meg igjen, etter altfor mange uker med negative forventninger til veie-dagene! Denne uka har jeg skrevet kalorier hver dag, og jeg har spist riktig, selv om jeg ikke har trent så mye! -Skal spinne i morgen, så vi får håper det gjør inntrykk på vekten sånn i siste lite :D Har igjen ca 5 kg å ta av til påske, og all tidligere erfaring sier at det går i rykk og napp, og denne uken håper jeg virkelig på ett skikkelig jafs!

 

Ha en fin dag alle sammen!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være stolt av deg selv Pia. Du har jo gått ned over fire kilo siden jul - det er bra det.

 

Jeg har ikke vært så flink i det siste og håper at to dager med sunt kosthold og trening skal "redde meg" på veiedagen onsdag. Vet det er dumt å tenke slik, men jeg blir deppa hvis vekten har gått oppover (igjen). Jeg merker det på klærne så fort jeg har skeiet ut - og jeg merker det når jeg har vært flink.

 

I dag blir det aerobic og kanskje spinning i morgen.

 

God kveld til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en skikkelig opptur ;) Har vært på shopping, og handlet klær i både en og to størrelser mindre enn det jeg brukte i august. Er så utrolig fornøyd med det...

 

Til alle dere som synes det går trått innimmellom: det gjør jo det, men så lenge tendensen er nedadgående er det bare å smøre seg med en god porsjon tålmodighet, to store porsjoner viljestyrke, og stå på videre. Dette klarer vi fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent med tanke på veiedag i morgen, har spist "tilnærmet" normalt de to siste dagene, så det blir spennende å se om de 1,7 kg jeg gikk ned da jeg var syk har kommet på plass igjen.

 

Jeg har hatt en utrolig super dag i praksis i dag, så glad for å se folk igjen. Gruver meg til siste dag i praksis, for det er bare så utrolig givende å være der jeg er nå. Sitter her med en god følelse selv om jeg må bruke resten av kvelden på å gjøre innleveringsoppgave....

 

Jeg har ikke spist allverden i dag, og middagen var kanskje ikke så sunn, men sliter fortsatt litt med matlysten. Så jeg spiser kun det jeg har lyst på.

 

Krysser fingrene for et flott resultat i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Har trent som en gal denne uka og har gått fra 66' date='4 forrige uke til 66,3 kg denne uka. Hele 0,1 kg!!! ;) Har siden 09 januar gått ned 4,3 kg. Syns det går saktere og saktere jeg , men nå er det ny uke og nye muligheter!! God tur på fjellet synøve!!! Skulle ønske det var meg!![/quote']

 

Akkurat like tragisk resultat for meg også -0,2 og 0 cm i midja. Denne uka har jeg 14,6 trimpoeng, og er fornøyd med trimmen (maten også forresten)

Jeg også kunne tenkt meg å være på fjellet, men må stå inne og se på sola.

Her er det vinterferie neste uke, men jeg må jobbe - synd.

 

Lykke til videre alle sammen - vi gir oss IKKE!

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
I dag har jeg hatt en skikkelig opptur ;) Har vært på shopping' date=' og handlet klær i både en og to størrelser mindre enn det jeg brukte i august. Er så utrolig fornøyd med det...

 

Til alle dere som synes det går trått innimmellom: det gjør jo det, men så lenge tendensen er nedadgående er det bare å smøre seg med en god porsjon tålmodighet, to store porsjoner viljestyrke, og stå på videre. Dette klarer vi fint!![/quote']

 

 

Takk, dette trengte jeg.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...