Gå til innhold

Trenger motivasjonsvenn/venner!


Gjest enitra91
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest enitra91

Hei :lol:

Jeg leter etter en person/personer som vil være med å motivere meg, og få motivasjon tilbake og hjelpe hverandre på den lange veien til trivselsvekten.

Jeg er ei jente på 20 år. Veier i dag 100 kilo blank(!), og er lei av å ikke passe i de klærne jeg vil. Fra og med jeg var 16 til i dag har jeg bare lagt på meg mer og mer. Heldigvis har jeg ikke gått opp noe dette året, har faktisk gått ned 2 kilo. Det første målet mitt er å veie 95 kilo.

 

Fra og med om en uke begynner jeg på kurset her inne på nett, men har allerede begynt med endringer i kostholdet og begynt å komme meg ut litt. Min veiedag kommer til å være på fredager. Bare å slenge seg på! Jo flere, jo bedre. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Hei :-) Jente på 25 her!

Jeg kan godt følge deg, er ikke den beste motivatoren men kan prøve :-P

Har selv veid 105 kg for 2 år sia, er nå nede i 94,1 etter litt sykdom og slikt men er nå nettopp kommet i gang igjen med treningen.

Hva er din slagplan fremover da?

Eg fokuserer på mye aktivitet, lite godis/sukker og eller vanlig mest mulig hjemmelaget mat.

 

Har alltid vært overvektig så gleder meg til å se meg selv og ikke bare alt fettet eg bærer på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Hei :-) Jente på 25 her!

Jeg kan godt følge deg, er ikke den beste motivatoren men kan prøve :-P

Har selv veid 105 kg for 2 år sia, er nå nede i 94,1 etter litt sykdom og slikt men er nå nettopp kommet i gang igjen med treningen.

Hva er din slagplan fremover da?

Eg fokuserer på mye aktivitet, lite godis/sukker og eller vanlig mest mulig hjemmelaget mat.

 

Har alltid vært overvektig så gleder meg til å se meg selv og ikke bare alt fettet eg bærer på..

 

Så bra! :) Kan ikke akkurat skryte på meg at jeg er den beste motivatoren selv, men et sted må man jo begynne for å bli det. ;) Jeg vil fokusere på å spise sundt og variert, lite godis og all slags usunn mat (og drikke) og i tillegg være i en del aktivitet. Vi har lik plan på hvordan vi vil gjøre det, noe som er enda bedre. :rolleyes: Det skal bli så deilig å kunne komme seg inn i akkurat de klærne man har lyst til! I morgen blir det å gå en tur til butikken for å kjøpe middagsmat.

 

Hva gjør du til daglig egentlig? Sånn bortsett fra trening og kosthold? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Er faglært servitør så får gått en del på jobb men blir jo ikke akkurat trening, samtidig så har eg siste året studert så blitt mye mindre aktivitet, vet ikke enda om ej fortsette som student til høsten da kroppen min bare ble verre og verre fra februar, mens nå virke det som den godtar meg sånn ca igjen :P

 

Ellers så gifta ej mej for 2 uker sia i Pakistan, en uforglemmelig opplevelse og nå skal ej virkelig overraske han til eg ser ham igjen :wub:

 

I morgen blir det jobb samtidig som ej håpe ej rekk spinningtimen rett etterpå selv om ej e støl fra lørdagens spinningtime.

Er ellers glad i små turer på "Fjellstua" 418 trinn opp og der oppe jogger ej gjerne litt før ej går ned igjen- når eg tar hele trappen uten pauser er det en trumf. men det er lenge sia ej he vør der no, va der i kveld med ca 4 stopp.

 

Hva slags trening bedriver du med? Og gjør sånn ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Er faglært servitør så får gått en del på jobb men blir jo ikke akkurat trening, samtidig så har eg siste året studert så blitt mye mindre aktivitet, vet ikke enda om ej fortsette som student til høsten da kroppen min bare ble verre og verre fra februar, mens nå virke det som den godtar meg sånn ca igjen :P

 

Ellers så gifta ej mej for 2 uker sia i Pakistan, en uforglemmelig opplevelse og nå skal ej virkelig overraske han til eg ser ham igjen :wub:

 

I morgen blir det jobb samtidig som ej håpe ej rekk spinningtimen rett etterpå selv om ej e støl fra lørdagens spinningtime.

Er ellers glad i små turer på "Fjellstua" 418 trinn opp og der oppe jogger ej gjerne litt før ej går ned igjen- når eg tar hele trappen uten pauser er det en trumf. men det er lenge sia ej he vør der no, va der i kveld med ca 4 stopp.

 

Hva slags trening bedriver du med? Og gjør sånn ellers :)

 

Det er jo bare et pluss at du har en jobb som gjør at du må gå hele tiden. :) Studier har en tendens til å ødelegge litt av aktivitetsnivået altså. Kjenner til den selv, bare jeg enda har gått ferdig videregående og et folkehøyskole år.

 

Wow! Gratulerer så masse.. Så koselig! :lol: Det er et bra mål synes jeg! Det får deg jo til å ville enda mer. :) Dessuten er jeg sikker på at du klarer det!

 

Du har nok kommet litt lenger enn meg i treningen, men i dag tok jeg turen ned til butikken for å kjøpe middag. (Og jeg kjøpte bare sunne ting, noe som ikke er alltid like lett for meg) Jeg gikk også opp igjen. Til sammen 3.6 km. Heldigvis ble det en god bakkeintervall på den turen også. :P Jeg synes du er kjempeflink som går alle de trappene selv om det blir 4 stopp. Det er en god start, og det er kjempebra! ;) Skal melde meg inn i treningssenter, men avventer fordi det er sommer. Jeg kommer til å legge vekt på å gå turer, gå bakkeintervaller og etter hvert jogge. :)

 

Ellers prøver jeg å skaffe meg heltidsjobb, nå har jeg bare en sommerjobb på sykehuset - renholder. Det blir utrolig mye gåing i løpet av en dag, noe jeg er kjempeglad for. Forlovet meg med min kjære for 4 mnd siden. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Ah, gratulerer, blir det bryllup neste år da?

 

Tror eg tar treningsfri i dag, kjenner kroppen er litt sliten, håper været er fint nok til en liten fjelltur i morgen eller så blir det spinning te kvelden.

Forresten så gjorde kombinasjonen spinning og litt rockering at magen min strammet seg betraktelig fant eg ut i januar.

 

Skal straks avsted og hente en pakke fra x-life, bestilt mej ny treningsbukse og topp lørdag natt, håper det passer :P

 

Er ikke bare bare å finne seg heltidsjobber desverre så du må ha lykke til med den biten!

 

I morgen er veiedagen min, håper eg har gått ned litt i hvert fall selv om treningen gjør at det går saktere.

Sku gjerne vært med på kurs med grete roede men økonomien er ganske stram for øyeblikket :rolleyes:

 

Vil se resultater nå :ph34r: men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Har laget meg et belønningssystem for motivasjon B)

 

Belønningssystem:

92 kg- Velværebehandling for 500 kr

88 kg- Shoppingtur 1000 kr

85 kg- Nye treningsklær 1000 kr

82 kg- uviss enda, mulignes timer hos personlig trener?

78 kg- Weekendtur til London

75 kg- Ny shoppingtur 1500 kr

72 kg- Hotellhelg inkl. SPA med mannen

68 kg- Bestille mej tur til varmere strøk 2 uker

 

Jeg har aldri vært normalvektig men tror en plass mellom 64-68 er riktig for meg? er 169 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Ah, gratulerer, blir det bryllup neste år da?

 

Tror eg tar treningsfri i dag, kjenner kroppen er litt sliten, håper været er fint nok til en liten fjelltur i morgen eller så blir det spinning te kvelden.

Forresten så gjorde kombinasjonen spinning og litt rockering at magen min strammet seg betraktelig fant eg ut i januar.

 

Skal straks avsted og hente en pakke fra x-life, bestilt mej ny treningsbukse og topp lørdag natt, håper det passer :P

 

Er ikke bare bare å finne seg heltidsjobber desverre så du må ha lykke til med den biten!

 

I morgen er veiedagen min, håper eg har gått ned litt i hvert fall selv om treningen gjør at det går saktere.

Sku gjerne vært med på kurs med grete roede men økonomien er ganske stram for øyeblikket :rolleyes:

 

Vil se resultater nå :ph34r: men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det vel..

 

Det blir nok ikke bryllup med det første. Både jeg og han har funnet ut at vi vil bruke noen år på å spare opp penger og få det bryllupet vi ønsker.

 

Det er jo bare greit å ha en dag med treningsfri. Jeg vurderer det selv i dag faktisk, men får se hvor sliten jeg er i kroppen om noen timer. Wow, kanskje jeg skal prøve den kombinasjonen en dag. ^_^

 

Åh, treningsklær er så koselig å kjøpe seg! Særlig når man har fortjent det! :lol:

 

Takk for det! Det er så enormt vanskelig altså. :angry: Men ingenting i livet er enkelt.

 

Veiingen går nok helt bra skal du se. Isåfall om den ikke gjør det, fikses det på neste ukes veiing. ;) Jeg er egentlig veeeldig bortskjemt, og får det kurset av min søte, snille mamma. :rolleyes:

 

Egentlig hadde det vært herlig med resultater nuh! Men det er for mye å ønske seg. :( Vi får nok bare fortsette å tenke på at vi ser resultater mer og mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Den nye treningsbuksa sitter som støpt! var litt skeptisk før ej tok den på men jaggu vart det bra :P

 

Veiedag i dag viste 93,8, så 300 gram ned.. vel det er nå ned så skal ikkje klage :rolleyes:

 

Fridagen min vart litt ødelagt da ej forsov mej til en legetime så maten i dag har vært så som så, men fikk nå heldigvis kommet inn senere på dagen så det er ute av verden, nye blodprøver så håper de viser bedre enn forrige gang- trenger en frisk kropp!

Redd det ikke blir skikkelig trening i dag, men skal få tatt meg en tur på fjellstua håper eg!

 

Burde egentlig ta formbilder så man så forskjell etterhvert men vet ikke helt.. :unsure: dokumentasjon på elendigheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Den nye treningsbuksa sitter som støpt! var litt skeptisk før ej tok den på men jaggu vart det bra :P

 

Veiedag i dag viste 93,8, så 300 gram ned.. vel det er nå ned så skal ikkje klage :rolleyes:

 

Fridagen min vart litt ødelagt da ej forsov mej til en legetime så maten i dag har vært så som så, men fikk nå heldigvis kommet inn senere på dagen så det er ute av verden, nye blodprøver så håper de viser bedre enn forrige gang- trenger en frisk kropp!

Redd det ikke blir skikkelig trening i dag, men skal få tatt meg en tur på fjellstua håper eg!

 

Burde egentlig ta formbilder så man så forskjell etterhvert men vet ikke helt.. :unsure: dokumentasjon på elendigheten..

 

Så bra! Enda en bedre grunn til å trene når man har nye treningsklær. :) Wow, 300 gram er jo ikke ille da. Særlig ikke når man har en følelse av at det har gått dårlig en uke. :)

 

Satse på at kroppen din har fått nok hvile og at blodprøvene er fine! Er ikke kroppen frisk, er det heller ikke lett å trene.

 

Jeg tok formbilde her om dagen. Grøss og gru!! :( Og gleder meg enormt mye til det blir forandringer. Dessuten har du jo noe å se tilbake til når du har nådd det aller siste målet, da er det vel lettere å holde seg der nede også. ;)

 

I dag har jeg hatt en bytur sammen med min mamma. Kjøpte meg en tunika som passer bra når jeg går ned i vekt også! Overraskende nok var det størrelse 38. Treningen begynner om 2 timer ca, selv om motivasjonen har stukket av i dag! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Siste dag me fri denne uka, så kjipt å ikkje kunne ha helg når det faktisk er helg. men :D

 

Kanskje ej me må ta formbilder da, noterer jo ikke ned cm heller så, og har en del kjoler som motivasjon der noen er 2-3, 5-10 kg for små- gleder meg til de kan brukes :wub:

 

Hvordan gikk det med treningen i går?

Skal møte ei venninne i dag og vi skal på fjellstua hvis været held sej..

 

Kjøpte meg en kjole i går selv, den passer fint men magen gjør at ej ser litt firkanetet ut fremme, litt mer trening et par uker så blir den så fin atte :wub:

Er det ikke deilig å ha en tunika i str 38 da? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Siste dag me fri denne uka, så kjipt å ikkje kunne ha helg når det faktisk er helg. men :D

 

Kanskje ej me må ta formbilder da, noterer jo ikke ned cm heller så, og har en del kjoler som motivasjon der noen er 2-3, 5-10 kg for små- gleder meg til de kan brukes :wub:

 

Hvordan gikk det med treningen i går?

Skal møte ei venninne i dag og vi skal på fjellstua hvis været held sej..

 

Kjøpte meg en kjole i går selv, den passer fint men magen gjør at ej ser litt firkanetet ut fremme, litt mer trening et par uker så blir den så fin atte :wub:

Er det ikke deilig å ha en tunika i str 38 da? B)

 

Jobbhelg på gang? :) Kjenner jeg gleder meg til helg nå. Få litt mer energi igjen. Og selvfølgelig trene hele helga. Det er jo greit å ha formbilder og kunne se tilbake på da. I alle fall synes jeg det. :P Den dagen hele klesskapet våres passer skal vi være skikkelig fornøyde altså! :D

 

Det ble lite trening i går desverre. Hadde null overskudd og sov heller 4 timer på ettermiddagen. Men heldigvis har jeg vært på jobb i dag - har sånn 30 min trim på jobb hver torsdag! Så må jeg gå en tur etter middagen i dag. :)

 

Det er så motiverende å kjøpe klær når man vet at det blir forandringer på størrelse. Jeg er superglad for at den i 38 passet meg. 4 år siden hvertfall jeg hadde den størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Som servitør er det regelen heller enn unntaket at en jobber kveld og helger, men eg begynner å bli lei det. :rolleyes:

Eneste positive er at eg får trent på formiddagen, da er der mye mindre folk på treningssenteret!

 

Da blir det formbilder i morgen tidlig om eg husker det (gullfiskhukommelse...)

 

Å kunne ha klesskapet fullt av klær i str s-m høres fantastisk ut, kanskje neste år!

Du har vært normalvektig før du altså? hva skjedde om eg ikkje er for frekk her?

 

Så kjekt med litt trening på jobb, det kunne ej me tenkt mej :) litt høgpuls da tenker ej, svetter en del på jobb av og til spesielt på sommeren.

 

Jeg har alltid vært overvektig så vet ikke hvordan eg vil se ut om 20 kilo.. blir spennende!

Føler at tankene forandres i denne prosessen.

Det er ikke verdt å spise seg dårlig, og det koster ikke mye å gå en tur etc...

 

Vart ikke fjellstua av diverse grunner, men eg rakk å ta meg en tur på treningssenteret og renne vekk 250 kcal som ej no he spist opp i Tom og Jerry kjeks og en kopp med Chai :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Hvordan gikk det med veiedagen i dag da Enitra?

 

Nå har eg tatt formbilder- de skal gjemmes langt borte på datamaskinen på en låst mappe til i hvert fall eg har gått ned til 88 kg før eg ser på de tror eg..

 

Nå skal eg rocke litt og se om noen av mine treningsdvder kan motivere litt, er bare 3 timer til eg skal på jobb så..

 

 

Endret litt på belønninssystemet mitt.

Belønningssystem:

92 kg- Velvære(massasje el manikyr) for 600 kr + en ny bukse

88 kg- Bestille meg timer hos personlig trener, maks 2000 kr.

85 kg- Nye treningsklær 700kr og andre klær 1000 kr

82 kg- Må finne et passende mål her :P

78 kg- Weekendtur til London el annen storby

75 kg- Ny shoppingtur 2000 kr

72 kg- Hotellhelg inkl. SPA med mannen <3

68 kg- Bestille mej tur til varmere strøk 2 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Som servitør er det regelen heller enn unntaket at en jobber kveld og helger, men eg begynner å bli lei det. :rolleyes:

Eneste positive er at eg får trent på formiddagen, da er der mye mindre folk på treningssenteret!

 

Da blir det formbilder i morgen tidlig om eg husker det (gullfiskhukommelse...)

 

Å kunne ha klesskapet fullt av klær i str s-m høres fantastisk ut, kanskje neste år!

Du har vært normalvektig før du altså? hva skjedde om eg ikkje er for frekk her?

 

Så kjekt med litt trening på jobb, det kunne ej me tenkt mej :) litt høgpuls da tenker ej, svetter en del på jobb av og til spesielt på sommeren.

 

Jeg har alltid vært overvektig så vet ikke hvordan eg vil se ut om 20 kilo.. blir spennende!

Føler at tankene forandres i denne prosessen.

Det er ikke verdt å spise seg dårlig, og det koster ikke mye å gå en tur etc...

 

Vart ikke fjellstua av diverse grunner, men eg rakk å ta meg en tur på treningssenteret og renne vekk 250 kcal som ej no he spist opp i Tom og Jerry kjeks og en kopp med Chai :P

 

Det er jo selvfølgelig litt kjipt å jobbe kveld! Men penger er jo penger også. :) Forstår at du blir lei av å jobbe kvelder, og i hvertfall helger.

 

Hadde høy puls når vi satte igang ja. :) Men det var så deilig å strekke på seg. Jeg vasker jo gulv og alt sammen på et sykehus så man blir fort stiv og støl i nakke og rygg. Jeg svetter tilogmed hele dagen jeg ikke er på den trimmen. :P

 

Det er ikke frekt. :) Jeg var normalvektig for sånn 4 år siden. Men opplevde en del vanskelige ting når jeg begynte i 2 klasse på vgs. Når jeg begynte på 3 vgs fikk jeg en hovedlærer som forskjellsbehandlet. Han kallte meg stygge ting, ga meg dårligst av alle karakterene som ble gitt og fortalte at jeg ikke var god nok. Alle folka i klassen hadde møte med han og rektoren på grunn av meg. De var skikkelig bekymra. Jeg begynte å drite i hva som skjedde med meg. Jeg var likegyldig til alt når jeg var på skolen og gråt hver eneste dag når jeg kom hjem. Han fikk meg til å komme så langt ned i grusen som overhode mulig. Kjemper en dag i dag for å ta siste eksamen i helsesekretær, men det er ikke lett. Det er han som er sensor på disse eksamnene. Kjemper for å kunne ta eksamen med en annen sensor. Den perioden fikk jeg også en treningsskade i kneet som gjorde at jeg måtte opereres, og fikk heller ikke trent på grunn av det. Har hatt en del problemer med det, men nå orker jeg ikke mer overvekt!

 

Så spennende! Jeg merker veldig forskjell i tankegangen på nå og før med tanke på at jeg var mindre. Det er helt fantastisk å kunne gå i en klesbutikk å velge og vrake. :)

 

Så bra at du i alle fall tok et annet alternativ da! Flinkis. :) Du kan jo unne deg litt tom og jerry kjeks da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Hvordan gikk det med veiedagen i dag da Enitra?

 

Nå har eg tatt formbilder- de skal gjemmes langt borte på datamaskinen på en låst mappe til i hvert fall eg har gått ned til 88 kg før eg ser på de tror eg..

 

Nå skal eg rocke litt og se om noen av mine treningsdvder kan motivere litt, er bare 3 timer til eg skal på jobb så..

 

 

Endret litt på belønninssystemet mitt.

Belønningssystem:

92 kg- Velvære(massasje el manikyr) for 600 kr + en ny bukse

88 kg- Bestille meg timer hos personlig trener, maks 2000 kr.

85 kg- Nye treningsklær 700kr og andre klær 1000 kr

82 kg- Må finne et passende mål her :P

78 kg- Weekendtur til London el annen storby

75 kg- Ny shoppingtur 2000 kr

72 kg- Hotellhelg inkl. SPA med mannen <3

68 kg- Bestille mej tur til varmere strøk 2 uker

 

Æsj, jeg sitter her med en helt ny vekt som ikke vil fungere! Sitter å prøver å fikse den, men alt jeg gjør går ikke. Så blir visst ingen veiing i dag.. <_< Blir rett ned på Clas Ohlson igjen i morgen! Hadde gledet meg til å gå på vekta i dag faktisk.

 

Så bra! Da er i alle fall det i boks. Så har du noe å se på når du har nådd målet ditt. Jeg tok formbilder for noen dager siden, og grøsser hver gang jeg kommer på det. Men det er motiverende! :)

 

Jeg tenkte jeg skulle sette meg ned ned bøkene jeg fikk fra Roede i dag. Sette meg litt inn i alt. :) Hehe! På mandag begynner endelig kurset. :D Må visst lage meg et sånn system selv også. Er enda en motivasjon å kunne unne seg noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Nå har jeg endelig fått gått på vekta, og er storfornøyd! Har gått ned 0,5 kg denne uka. :lol: Det her ga meg virkelig motivasjon altså. Og er også endelig under 100 kg! :lol:

 

Har du fått trent i dag, eller skal trene? Jeg dro ut for å jogge rundt 11 i går kveld, og fikk ikke registrert det her inne. Men fikk i alle fall legge meg med skikkelig god samvittighet. :lol: Dagen i dag må jeg også komme meg ut og jogge litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Gratulerer, må være deilig med bare 2 siffer :)

Kan nesten ikke vente med å se 80-tallet, kan aldri huske å ha sett det før..

 

Takk for at du delte din historie, du har hatt det tøft skjønner eg. eg utdanner meg jo til lærer og skjønner ikke hvordan han kan få holde på slik :unsure:

Må du søke om å få ta eksamen på annen skole eller fylke/kommune da?

 

I dag hadde eg treningsfri siden eg jobbet halv 2 til halv 10, men gikk meg en tur på en times tid så litt trim vart det jo.

I morgen etter jobb blir det nok fjellstua, mer styrketrening og litt rockering, har bare et lite blåmerke fra i går :P

 

Nei får vel ta kvelden så man kjem sej opp i morga, er eg som åpner restauranten så er rimelig flaut om en da ikke er på plass B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Gratulerer, må være deilig med bare 2 siffer :)

Kan nesten ikke vente med å se 80-tallet, kan aldri huske å ha sett det før..

 

Takk for at du delte din historie, du har hatt det tøft skjønner eg. eg utdanner meg jo til lærer og skjønner ikke hvordan han kan få holde på slik :unsure:

Må du søke om å få ta eksamen på annen skole eller fylke/kommune da?

 

I dag hadde eg treningsfri siden eg jobbet halv 2 til halv 10, men gikk meg en tur på en times tid så litt trim vart det jo.

I morgen etter jobb blir det nok fjellstua, mer styrketrening og litt rockering, har bare et lite blåmerke fra i går :P

 

Nei får vel ta kvelden så man kjem sej opp i morga, er eg som åpner restauranten så er rimelig flaut om en da ikke er på plass B)

 

Åh, du kan bare glede deg. Jeg gledet meg ikke over det når jeg gikk oppover i vekt, men nå gjør jeg alt jeg kan for å komme meg ned på det tallet igjen. :P

 

Åh, faktisk så har jeg mange ganger tenkt på å ville bli lærer bare for å bevise for han at han er en totalt drittsekk. Kult at du skal bli lærer. :) Jeg har planer om å ta den i et annet fylke om jeg kan det. Men eksamenskontoret i der jeg bor kan tydeligvis ikke hjelpe meg! Så får se hvordan jeg gjør det. :)

 

Er deilig med en fridag da! Forstår deg godt at du ville ha det. Dessuten blir det jo bra trening i morgen. ;)

 

Jeg tenkte jeg skulle legge meg selv nå. Klokken begynner jo å bli ganske så mye. :) Lykke til med å åpne i morgen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Noen turbulente dager føler eg det har vært i henhold til mat og trening.

Men i dag er det sykehuset og undersøkelse så får eg skjerpe meg senere i dag.

Den ene morgenen eg må faste er selvfølgelig den dagen ej e dødssulten når ej våkner :rolleyes:

 

Hvordan går det med deg Enitra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Noen turbulente dager føler eg det har vært i henhold til mat og trening.

Men i dag er det sykehuset og undersøkelse så får eg skjerpe meg senere i dag.

Den ene morgenen eg må faste er selvfølgelig den dagen ej e dødssulten når ej våkner :rolleyes:

 

Hvordan går det med deg Enitra?

 

Det er alltid sånn at man er skikkelig sulten når man ikke kan spise noe, kjenner til den! :P Er det noe spesielt du har gjort?

 

Med treningen er det ikke alltid like lett å fullføre! De 3 siste dagene har det ikke vært annen trening enn jobb og hverdagslige ting. Med tanke på maten har jeg omtrent ikke søtsug, noe som er så utrolig godt. :D Jeg føler jeg spiser så enormt mye, og at det ikke er riktig, men det er nok bare noe jeg føler. :P I dag har jeg bestemt meg at jeg MÅ ut og i alle fall gå en tur. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Helsa mi har skrantet et års tid så eg er under utredning, dei fant noe under undersøkelsen som dei tok prøver av og på fredag skal eg tilbake og ta en enda mer ubehagelig undersøkelse.

Men får forhåpentligvis endelig svar på hva som feiler meg om en 2 ukers tid!

 

I dag viste vekta 92,3??? men det kan da ikke være mulig, det er jo ned 1,5 kg.

Håper det er tilfelle men hopper nok på vekta i morgen for å dobbeltsjekke, kan det ha noe me fastinga halve dagen i går..?

 

Vel, vart en lett styrkeøkt samt rockering i dag, samt eg har avtalt med ei venninne en relativt enkel fjelltur i morga om det er opplett vær.

 

Husverten min har ikke betalt nettleien sin og derfor har eg ikke nett hjemme :angry: får ikke den tilbake før neste uke når han hadde penger sa han :o Dust...

 

Er jo kjempebra at du ikke har søtsug da!

Eg hadde sååå lyst på godis tidligere i dag, men sjefen ringte og lurte på om ej kunne jobbe så da kan eg ikkje gjøre det allikavel

:P

 

Har du vært ute og gått tur nå da? Resultatene kommer ikkje av seg selv vettu!

Har du laget deg ditt eget belønningssystem?

 

Tenkte eg tar nye formbilder når eg er nede på 89, da er det 5 kg mellom hvert bilde tenker eg, håper det vil vises!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Helsa mi har skrantet et års tid så eg er under utredning, dei fant noe under undersøkelsen som dei tok prøver av og på fredag skal eg tilbake og ta en enda mer ubehagelig undersøkelse.

Men får forhåpentligvis endelig svar på hva som feiler meg om en 2 ukers tid!

 

I dag viste vekta 92,3??? men det kan da ikke være mulig, det er jo ned 1,5 kg.

Håper det er tilfelle men hopper nok på vekta i morgen for å dobbeltsjekke, kan det ha noe me fastinga halve dagen i går..?

 

Vel, vart en lett styrkeøkt samt rockering i dag, samt eg har avtalt med ei venninne en relativt enkel fjelltur i morga om det er opplett vær.

 

Husverten min har ikke betalt nettleien sin og derfor har eg ikke nett hjemme :angry: får ikke den tilbake før neste uke når han hadde penger sa han :o Dust...

 

Er jo kjempebra at du ikke har søtsug da!

Eg hadde sååå lyst på godis tidligere i dag, men sjefen ringte og lurte på om ej kunne jobbe så da kan eg ikkje gjøre det allikavel

:P

 

Har du vært ute og gått tur nå da? Resultatene kommer ikkje av seg selv vettu!

Har du laget deg ditt eget belønningssystem?

 

Tenkte eg tar nye formbilder når eg er nede på 89, da er det 5 kg mellom hvert bilde tenker eg, håper det vil vises!

 

Huff, virkelig kjedelig å ha en helse som ikke er som den skal. Og serlig ikke når man ikke vet hva det er. Håper virkelig du får svar på hva det kan være, og at det ordner seg! :)

 

Det kan jo ha noe med fastingen å gjøre også, men du kan jo bare dobbeltsjekke det for å se om det stemmer. Ingenting er jo umulig.

 

Ah, ser ut som jeg må skaffe meg rockering og litt andre treningsaparater som er greie å ha over alt. Er litt misunnelig med tanke på rockeringen. ;)

 

Så typisk at husverten ikke har gjort det! Og i tillegg et skikkelig frustreningsmoment. <_<

 

Ah, bra at han ringte da! Sånn at du ble mindre frista. ;)

 

I dag har jeg vært ute å gått tur med mamma'n min. Så da ble det en times gåtur i raskt tempo og i tillegg 10 min i oppoverbakker! Og har allerede avtalt at vi skal ut i morgen også. Har til og med gått 18 000 skritt sammenlagt i dag. :rolleyes: Har begynt å lage meg et belønningssystem, skal legge det med når jeg er ferdig jeg! B)

 

Ja, det er smart! Er jo greit å ha for noen kg i mellom, og ikke for mange. Etter 5 kg er det jo forskjell på fasongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enitra91

Kaloriinntaket har vært så som så i dag. Har vært mer enn jeg skal ha i meg. <_< Men heldigvis trenger jeg ikke å ha så dårlig samvittighet. Har hjulpet faren min med å bære kvister og tømmer i 2t og 30min kveld! :rolleyes: Og er storfornøyd med det. Planen var å gå tur, men etter den økta var det nok. :)

 

Har du fått trent noe i dag da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Wow det var mange skritt det på en dag det!

 

Ej dro på fjelltur i dag, samt hadde spist 2 måltider før ej fant ut at ej måtte vite når eg skule begynne å faste igjen til i morgen.. Det viste seg at eg engentlig skulle fastet hele denne dagen også!

Men de sa det skulle gå greit på sykehuset så håpe ej slipp å måtte vente lenger når ej kjem inn i morgen.

Redd for å overspise etter undersøkelsen, men får ta utfordringen når den kjem i morga ettermiddag :o

 

Men fjellturen var flott! vi brukte 45 min opp, trur vi hadde maks 5 minutter pause tesammen og så var det helt nydellig vær :-)

Fikk tatt meg noen minutter med rockeringen også, må ha litt blåmerker vettu :P

 

All aktivitet er bedre enn ingen aktivitet! Flink å hjelpe far din da, får du inn litt styrketrening også :)

 

Blir spennende å se ditt belønningssystem også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...