stairway Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hva er vanlig at dere ligger på når det gjelder kostholdsscore?<br><br>Jeg har bare hatt den muligheten i 2 dager (kjøpte gullmedlemsskap) - og lå i dag på 7,5 og 6,5 hittil denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lefki Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg ligger vanligvis rundt 7, så jeg synes det høres bra ut! Da har jeg puttet inn grønnsaker (min 300 gram), frukt, (tåler ikke melk), og holder meg noenlunde innenfor anbefalingene for karbohydrat, protein og fett,samt puttet inn at jeg drikker vann og tar tran. *puh* Tror jeg drev og prøvde å få en 10 en gang. Men da måtte alt være perfekt, etter anbefalingene. Og det er jo aldri dagene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest stratoskua Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Etter at de tydeligvis har gjort om, så ligger snittet for uka på over 9. 9.3 akkurat nå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stairway Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar