Gå til innhold

Hvor er mannen min når jeg trenger han?!


Gjest birtemor

Anbefalte innlegg

Gjest birtemor

Har det travelt med jobb og barn og har en mann så sjeldent innfinner seg hjemme;) Man kommer seg jo ikke akkurat ut for å trene med slike vilkår! Men så fant jeg Livegym.no Det er et treningssenter på nett og nå får jeg inn flere treningsøkter om dagen. Jeg har begynt med zumba OG aerobic OG styrke(ja, er sååå stolt!)Kanskje noen fler kan få hjelp her? Egentlig perfekt å kombinere med Roede! Synes jeg da! Måtte bare dele!

 

Om noen vil sjekke:

 

http://www.livegym.no

 

Lykke til alle sammen!!! Nå skal jeg på trening i min egen stue, mitt nye treningssenter! ;)Helt uavhengig av hva mannen min måtte bedrive! :)

 

Birtemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest birtemor

Hadde vært litt artig om jeg hadde kjent igjen noen herfra inne på Livegym.no! Heter dere det samme der inne? Kan vi som også er her legge på et smileansikt bak navnet vårt, så vi ser hverandre? Jeg gjør i alle fall det, så kan dere kjenne igjen meg!

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært litt artig om jeg hadde kjent igjen noen herfra inne på Livegym.no! Heter dere det samme der inne? Kan vi som også er her legge på et smileansikt bak navnet vårt, så vi ser hverandre? Jeg gjør i alle fall det, så kan dere kjenne igjen meg!

 

Birtemor :)

 

Hei

Jeg meldte meg inn på Livegym i går og skal ha min første time kl 1900 i dag. Gleder meg til det. Blir spennende å se om jeg får det til. Har du holdt på en stund ? Er du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Hei

Jeg meldte meg inn på Livegym i går og skal ha min første time kl 1900 i dag. Gleder meg til det. Blir spennende å se om jeg får det til. Har du holdt på en stund ? Er du fornøyd?

 

 

Jeg gikk på timen kl 19.00! Så du meg? Jeg så ikke deg!

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så du var der, vi var tre på timen. Den var ganske hard faktisk, men jeg er ganske utrent med styrke. Kjenner det vel godt i morgen tenker jeg. Dette ser lovende ut, kanskje noe for meg. Ser du har hatt en diskusjon gående på 20-30 kg tråden ang. Livegym som var litt artig å lese. Det får nå være opp til den enkelte tenker jeg og noe passer det og noe passer det. Dette synes nå jeg var ganske tidsbesparende og helt greit. Har vært medlem på treningsenter selv og på enkelte timer føler jeg nesten instuktøren har time med seg selv. Kunne jo gått ned i spagat uten de oppdaget det. Jeg har helt møtt veggen på senter og klarer ikke å gå der selv om det bare ligger 2 min med bil fra meg. Det siste året har jeg jogget en del og liker det, men trenger litt styrke. Kanskje livegym kan hjelpe meg litt med det.

 

Men i morgen blir det jogging hvis jeg ikke får for mye gangsber. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Ja jeg så du var der, vi var tre på timen. Den var ganske hard faktisk, men jeg er ganske utrent med styrke. Kjenner det vel godt i morgen tenker jeg. Dette ser lovende ut, kanskje noe for meg. Ser du har hatt en diskusjon gående på 20-30 kg tråden ang. Livegym som var litt artig å lese. Det får nå være opp til den enkelte tenker jeg og noe passer det og noe passer det. Dette synes nå jeg var ganske tidsbesparende og helt greit. Har vært medlem på treningsenter selv og på enkelte timer føler jeg nesten instuktøren har time med seg selv. Kunne jo gått ned i spagat uten de oppdaget det. Jeg har helt møtt veggen på senter og klarer ikke å gå der selv om det bare ligger 2 min med bil fra meg. Det siste året har jeg jogget en del og liker det, men trenger litt styrke. Kanskje livegym kan hjelpe meg litt med det.

 

Men i morgen blir det jogging hvis jeg ikke får for mye gangsber. :)

 

Hei! Så det var du som var der! Koselig!!! :) Huff ja, ble litt diskusjon. Noe jeg misliker noe helt forferdelig! Jeg er så nærtakende! Burde sikkert hatt noen timer hos en psykolog... Har hatt noen litt negative opplevelser tidligere og føler meg så lett kritisert! Så flaut, egentlig! Men Livegym fungerer i alle fall for meg, noe treningssenter ikke har gjort. Dessverre. Og det er så motiverende om vi blir fler som er med! :)Jeg har også jogget et par ganger, noe jeg har HAAAATET tidligere. Synes det er slitsomt enda, men litt bedre. Veldig greit å ta en styrketime før eller etter joggingen!

 

Inviter meg på en time på profilen min om du vet du skal bli med da! Så blir jeg også med om jeg kan! :)

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Ja jeg så du var der, vi var tre på timen. Den var ganske hard faktisk, men jeg er ganske utrent med styrke. Kjenner det vel godt i morgen tenker jeg. Dette ser lovende ut, kanskje noe for meg. Ser du har hatt en diskusjon gående på 20-30 kg tråden ang. Livegym som var litt artig å lese. Det får nå være opp til den enkelte tenker jeg og noe passer det og noe passer det. Dette synes nå jeg var ganske tidsbesparende og helt greit. Har vært medlem på treningsenter selv og på enkelte timer føler jeg nesten instuktøren har time med seg selv. Kunne jo gått ned i spagat uten de oppdaget det. Jeg har helt møtt veggen på senter og klarer ikke å gå der selv om det bare ligger 2 min med bil fra meg. Det siste året har jeg jogget en del og liker det, men trenger litt styrke. Kanskje livegym kan hjelpe meg litt med det.

 

Men i morgen blir det jogging hvis jeg ikke får for mye gangsber. :)

 

 

Lo forresten godt da jeg leste det du hadde skrevet om at du kunne gått ut i spagat uten at instruktøren på treningssenteret hadde oppdaget det! Det varierer nok litt fra instruktør til instruktør, men jeg er veldig enig! Denne veldige personlige oppfølgingen på treningssenter har ikke jeg opplevd på gruppetimer i alle fall. Så slike timer tror jeg ikke akkurat det er så mye "farligere" om du trener hjemme, oppfølgingen fra instruktøren er vel omtrent den samme, nemlig at du kan spørre dem spørsmål etter timen. Blir jo noe annet om du har råd til en personlig trener. Men det er ikke aktuelt for meg....

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja personlig trener hadde vært veldig kjekt men altfor dyrt. Men jeg tror kanskje at en hadde fått mye mer ut av det å trene på senter hvis en hadde tatt noen timer med PT først.

 

Ellers har jeg meldt meg på Zumba i kveld og det så jeg du også hadde så vi "snakkes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Ja personlig trener hadde vært veldig kjekt men altfor dyrt. Men jeg tror kanskje at en hadde fått mye mer ut av det å trene på senter hvis en hadde tatt noen timer med PT først.

 

Ellers har jeg meldt meg på Zumba i kveld og det så jeg du også hadde så vi "snakkes"

 

Så kult!:)Ai, ai, ai, vi skal bli spreke! Og slanke! :) Her skal valken på ryggen bort!!! HATER den!

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...