Gjest madeleinerenate Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hvordan ser en dag ut når dere klarer Kostholdsscore 10 ? Ønsker eksempler hvordan en dag bør se ut får å klare Kostholdsscore 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stairway Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg har aldri klart 10, men i går klarte jeg 9,2. Da hadde jeg fylt opp frukt-, melk- og grønnsakskvote. Drukket 7 glass vann og spist 1622 kalorier. Jeg hadde også 4 hjertevennlige produkter og tatt kosttilskudd. Søylene for protein var innenfor skalaen mens fett lå på 43 % (3 % over) og karbohydrater lå på 34 % (6 % under) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stairway Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Nå fikk jeg for første gang 10 Da har jeg 1592 kalorier. Kryss på melkekvote, fruktkvote og grønnsakskvote. 3 Hjertevennlige produkter, vitamintilskudd og 8 glass vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Floka Skrevet Juli 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 Etter at jeg har spist middag ser jeg på hva jeg mangler denne dagen. Legger opp kveldsmat etter det. Veldig greit og få oversikt over at man har næringsgruppene jevnt fordelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar