stairway Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Måler man på navlen (som jeg alltid har gjort tidligere), eller litt høyere opp på det smaleste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anci Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Det aller viktigste er vel at man måler på samme sted hver gang for å se endringene. For min egen del måler jeg to steder på magen - det minste punktet og det største punktet. Da føler jeg at jeg får god informasjon om hvordan ståa er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg gjør ak det samme som anci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stairway Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg gjør ak det samme som anci Ok, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eltevelte Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 kan ver lurt å måle på begge. men tru i tabeller for klesstørrelser, så måler de på det smaleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eltevelte Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7924723 her står det at en måler en cm over navlen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hircine Skrevet Juli 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2012 Jeg måler i forhold til hvor ribbeina mine slutter - navlen kan "synke" litt underveis i en nedgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar