Gå til innhold

Noen som vil gå ned 15 kg sammen med meg


Gjest banderas
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest banderas

Hei jeg er en kvinne på 55 år og merker at overgangsalderen har kommet. For 2 år siden gikk jeg ned 12 kg med internett Grete Roede og følte meg kjempebra. Den store feilen jeg gjorde da er å ikke følge et hold vekten kurs. Det skal jeg gjøre denne gangen. Men først må jeg gå ned de 15 kg jeg har gått opp. Føler meg eldre enn nødvendig, ser ellers ganske ungdommelig ut, uten at det er det viktigste. Jeg ønsker bare å føle meg vel og få lyst til å pynte meg litt og kjøpe klær med glede.

Jeg lover å støtte deg i massevisjeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne være med deg. Har tatt av og lagt på meg mange ganger men nå har jeg bestemt meg for å ta skikkelig tak i dette problemet. Har også erfaring med overgangsalder og vektoppgang, og ser at din alder passer meg fint som "slankevenn" (jeg er 59 år). De fleste gruppene ser det ut til å være yngre damer så derfor ble jeg glad da jeg fant ditt innlegg :) . Vektnedgangen går heller ikke like raskt når en blir eldre (har jeg erfart :D ) og derfor er det kjekt å være på ca samme alder.

Jeg kom akkurat hjem fra ferie så jeg har bare startet med litt planlegging hittil, men hadde bestemt meg før jeg dro på ferie at NÅ MÅ NOE GJØRES. Nå har jeg lagt på meg så mye at jeg virkelig mistrives med meg selv. Har aldri veid så mye som jeg gjør nå!!:angry:

 

Jeg har ikke handlet inn sunne matvarer før i dag da jeg kom hjem fra ferie først i går, men etter en laber innsats over en lang tid med trimming dro jeg i vertfall rett på treningssenteret etter jobb :P .

 

Veide meg ikke i dag så det gjør jeg i morgen og fra da av er jeg i gang for fullt.

 

Hvilken dag har du veiedag? Skal vi rapportere vektresultat ukentlig og evt trimpoeng? Er du medlem av Gullklubben eller Gratisklubben?

Gleder meg til å følge deg i kampen mot kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emazone

Hei jeg er en kvinne på 55 år og merker at overgangsalderen har kommet. For 2 år siden gikk jeg ned 12 kg med internett Grete Roede og følte meg kjempebra. Den store feilen jeg gjorde da er å ikke følge et hold vekten kurs. Det skal jeg gjøre denne gangen. Men først må jeg gå ned de 15 kg jeg har gått opp. Føler meg eldre enn nødvendig, ser ellers ganske ungdommelig ut, uten at det er det viktigste. Jeg ønsker bare å føle meg vel og få lyst til å pynte meg litt og kjøpe klær med glede.

Jeg lover å støtte deg i massevisjeg også :)

Jeg blir gjerne med deg på veien og jeg kjenner igjen følelsen av å være eldre enn jeg behøver. Sånn jeg har det nå trives jeg rett og slett ikke i min egen kropp, men målet er å gjøre det etterhvert. Jeg ønsker meg å kunne gå i en klesbutikk å prøve klær og synes det er gøy eller pynte meg når jeg skal i selskap å føle meg fin det må være lykke ! Selv er jeg 45 år ( i hodet føler jeg meg yngre men i kroppen føler jeg meg eldre ). Jeg vil gjerne være med her å støtte og motivere andre og håper noen vil støtte og motivere meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...