Gå til innhold

Noe må gjøres, veien min mot et lettere liv :)


Anbefalte innlegg

Jepp, her er jeg. 33år og altfor tung. Sliter med helsa, noe jeg definitivt tror kan bedre seg med vektreduksjon. Har første delmål på -7kg, men ønsker totalt å gå ned rundt 27 kg. Det er lang vei dit, men har meldt meg inn i gullklubben for neste 6 mnd, så er det bare å være flink å følge opp. P.G.A ikke altfor god helse og sykemelding, må jeg ta ting rolig. Likevel tror jeg det skal la seg gjøre å få ett bedre kosthold og litt mer fysisk aktiv. Og dermed går vel vekta riktig vei den og.

 

Har 3 barn, mann, hund og katt B)

 

Men dette skal jeg klare for min egen del ;)

 

Koselig med følge, så bli gjerne med i tråden min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mokka-mor!

 

Jeg slår gjerne følge med deg :) Meldte meg inn i gull-klubben i går, og starter på ny frisk. Har tidligere gått både vanlige kurs og nettkurs med varierende resultat.

 

I likhet med deg sliter jeg også med helsa (ME), og må ta ting med ro. Men noen små gåturer hver dag, bør jeg få til.

 

Ønsker å gå ned ca 25 kg, og håper å klare drøye 10 av dem før jul. Jeg har en tendens til å "kose meg" med mat og drikke i tide og utide. Og jeg må også bli flinkere til å spise jevnt utover dagen selv om formen er dårlig.

 

Da er det bare for meg å sette i gang, og i løpet av dagen skal jeg kaste all usunn mat ut av huset :)

 

Lykke til!

 

Vi sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dietgirl :D

 

Så koselig å slå følge med noen som er nesten i samme situasjon ;) Jeg er ennå i diverse utredninger, uten at dem helt finner noen fornuftig forklaring. Ting tar laaaang tid i helsevesnet. Men håper på noe god forklaring på det som skjer med helsa mi. Likevel skal jeg som du, klare noen gå-turer i løpet av uka.

 

Har selv gått på 1 grete roede kurs her jeg bor. Har 2 ganger meldt meg på siste året, men endt med å melde meg av da jeg ikke har vært i form til å jobbe så intenst. Må bruke tid, og det håper jeg går når jeg har meldt meg inn her B)

 

 

 

Jeg har veiedag mandager.

 

Snakkes underveis :D

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også har veiedag på mandager, klarer ikke helt å finne ut av det. Synes veiedag på mandag er greit, slik at jeg ikke spiser så mye kosemat i helgene.

 

Gikk på en "smell" i natt, ble sittende å se på en film og spise flatbrød med lettrømme og spekemat :blink:

 

Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi.... Litt is blir det når været er så bra, så er kanskje der jeg synder mest for tiden.... :blink: Men knasker gulrøtter, vannmelon osv..... Har gitt familien beskjed om at det nå blir mer frukt til godsaker/kos :D

Har vært å gått ca 45 min tur i dag, så fornøyd med insatsen på den fronten i dag ja B)

 

Satser på å holde den gode insatsen og motivasjonen. Skal til Spania 10 dager i Oktober, og vet jeg vil føle meg litt mer vel med meg selv om jeg klarer bli 7 kg lettere :) Vi skal jo på sommerferie også om noen uker, å da går jeg neppe ned noe særlig :unsure:

 

Ja ja, fortsetter med godt mot :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med både grilling og spekemat føler jeg meg skikkelig oppblåst. Og det kan nok stemme opp 200 gram :(

Da er det bare å ta fatt på ny uke og nye muligheter. Vet fra tidligere kurs at spekemat dagen før veiedag er dumt...

 

Hvordan har det gått med deg da Mokka-mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hvor blir det av deg Mokka-mor? Du har vel ikke mistet motet?

 

Dietgirl

Helsa har en periode satt stopper for hele vektreduksjonen. Fikk prolaps, og har derfor ikke kunnet trene (eller noe særlig annet for den sakskyld). Har vært en tøff periode, men nå håper jeg på videre prøving. Må absolutt gjøre noe, så har begynt å registrere igjen B) Hvordan går det med deg Dietgirl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...