Gjest luna36 Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 hei vanskelig å spise hele 1600 kcal om dagen.ligger alltid noe under. tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mimi Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 hei vanskelig å spise hele 1600 kcal om dagen.ligger alltid noe under. tips? Fyll på med litt sunt fett, så er du raskt oppe i 1600 kcal. Spis advokado, nøtter, makrell i tomat, ta litt majones på skiva, bruk en spiseskje god olivenolje på salaten etc. Hvis du vet sånn ca hva du skal spise i morgen, så registrer alt på forhånd og se hvor du kan fylle på med flere sunne kalorier, evnt bytte ut matvarer. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest luna36 Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Fyll på med litt sunt fett, så er du raskt oppe i 1600 kcal. Spis advokado, nøtter, makrell i tomat, ta litt majones på skiva, bruk en spiseskje god olivenolje på salaten etc. Hvis du vet sånn ca hva du skal spise i morgen, så registrer alt på forhånd og se hvor du kan fylle på med flere sunne kalorier, evnt bytte ut matvarer. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest luna36 Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Fyll på med litt sunt fett, så er du raskt oppe i 1600 kcal. Spis advokado, nøtter, makrell i tomat, ta litt majones på skiva, bruk en spiseskje god olivenolje på salaten etc. Hvis du vet sånn ca hva du skal spise i morgen, så registrer alt på forhånd og se hvor du kan fylle på med flere sunne kalorier, evnt bytte ut matvarer. Lykke til flott takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest luna36 Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 flott takk for svar:) hei skal man også itillegg til alle måltidene spise tre enheter med yogurt+ 3 frukt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mimi Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 hei skal man også itillegg til alle måltidene spise tre enheter med yogurt+ 3 frukt?? Det aner jeg ikke, jeg er heller ikke helt sikker hva du mener . Spør du om man skal spise 3xfrukt og 3xyoghurt i tillegg til de 1600 kcal? Eller om de skal inntas utenfor måltidene? Jeg har aldri gått på kurs og følger ikke GR slavisk. Jeg spiser spiser 3 sunne måltider om dagen + 1-2 mellommåltider litt avhenigig av jobb, helg osv (feks en liten porsjon cottage cheese med litt syltetøy, et eple eller et lite knekkebrød med pålegg av noe slag) og sørger for å uansett ramme det antall kalorier jeg skal ha +/- hundre. Kanskje noen andre kan svare mer utfyllende på spørsmålet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Caddie Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Det stemmer at du skal spise yougert eller annen melkemat og frukt. Bruker du Youplait 0,0 er det tre beger du skal ha i deg, men velger du en annen type yougert kan du klare deg med 1 beger. Det ser du når du fører den inn i registreringen din. Disse kaloriene er en del av de 1600 du skal spise. Det samme er frukten. Som regel blir det 3 frukter for å komme opp i passende mengde, men også dette ser du når det er registrert. Håper det ble forklart greit og lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magenta Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Det stemmer at du skal spise yougert eller annen melkemat og frukt. Bruker du Youplait 0,0 er det tre beger du skal ha i deg, men velger du en annen type yougert kan du klare deg med 1 beger. Det ser du når du fører den inn i registreringen din. Disse kaloriene er en del av de 1600 du skal spise. Det samme er frukten. Som regel blir det 3 frukter for å komme opp i passende mengde, men også dette ser du når det er registrert. Håper det ble forklart greit og lykke til videre. Vil bare påpeke at melkerasjonen ikke trenger å inneholde yoghurten! Det kan være melk og Biola/Cultura også Lykke til! Ikke lett å sette seg inni alt! Og melk og frukt skal innenfor de 1600 ja. Jeg ligger alltid litt under, ca 50 - 100 kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar