Gå til innhold

1600 kcal


Gjest luna36
 Share

Anbefalte innlegg

hei vanskelig å spise hele 1600 kcal om dagen.ligger alltid noe under.

tips?

 

Fyll på med litt sunt fett, så er du raskt oppe i 1600 kcal. Spis advokado, nøtter, makrell i tomat, ta litt majones på skiva, bruk en spiseskje god olivenolje på salaten etc.

 

Hvis du vet sånn ca hva du skal spise i morgen, så registrer alt på forhånd og se hvor du kan fylle på med flere sunne kalorier, evnt bytte ut matvarer.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luna36

Fyll på med litt sunt fett, så er du raskt oppe i 1600 kcal. Spis advokado, nøtter, makrell i tomat, ta litt majones på skiva, bruk en spiseskje god olivenolje på salaten etc.

 

Hvis du vet sånn ca hva du skal spise i morgen, så registrer alt på forhånd og se hvor du kan fylle på med flere sunne kalorier, evnt bytte ut matvarer.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luna36

Fyll på med litt sunt fett, så er du raskt oppe i 1600 kcal. Spis advokado, nøtter, makrell i tomat, ta litt majones på skiva, bruk en spiseskje god olivenolje på salaten etc.

 

Hvis du vet sånn ca hva du skal spise i morgen, så registrer alt på forhånd og se hvor du kan fylle på med flere sunne kalorier, evnt bytte ut matvarer.

 

Lykke til :)

flott takk for svar:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei skal man også itillegg til alle måltidene spise tre enheter med yogurt+ 3 frukt??

 

Det aner jeg ikke, jeg er heller ikke helt sikker hva du mener :unsure: . Spør du om man skal spise 3xfrukt og 3xyoghurt i tillegg til de 1600 kcal? Eller om de skal inntas utenfor måltidene?

 

Jeg har aldri gått på kurs og følger ikke GR slavisk. Jeg spiser spiser 3 sunne måltider om dagen + 1-2 mellommåltider litt avhenigig av jobb, helg osv (feks en liten porsjon cottage cheese med litt syltetøy, et eple eller et lite knekkebrød med pålegg av noe slag) og sørger for å uansett ramme det antall kalorier jeg skal ha +/- hundre.

 

Kanskje noen andre kan svare mer utfyllende på spørsmålet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det stemmer at du skal spise yougert eller annen melkemat og frukt. Bruker du Youplait 0,0 er det tre beger du skal ha i deg, men velger du en annen type yougert kan du klare deg med 1 beger. Det ser du når du fører den inn i registreringen din. Disse kaloriene er en del av de 1600 du skal spise.

Det samme er frukten. Som regel blir det 3 frukter for å komme opp i passende mengde, men også dette ser du når det er registrert.

 

Håper det ble forklart greit og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det stemmer at du skal spise yougert eller annen melkemat og frukt. Bruker du Youplait 0,0 er det tre beger du skal ha i deg, men velger du en annen type yougert kan du klare deg med 1 beger. Det ser du når du fører den inn i registreringen din. Disse kaloriene er en del av de 1600 du skal spise.

Det samme er frukten. Som regel blir det 3 frukter for å komme opp i passende mengde, men også dette ser du når det er registrert.

 

Håper det ble forklart greit og lykke til videre.

 

 

Vil bare påpeke at melkerasjonen ikke trenger å inneholde yoghurten! Det kan være melk og Biola/Cultura også :)

 

Lykke til! Ikke lett å sette seg inni alt! Og melk og frukt skal innenfor de 1600 ja. Jeg ligger alltid litt under, ca 50 - 100 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...