Gå til innhold

Dagsmeny for 1600 kalorier'ne


Gjest Victori

Anbefalte innlegg

Gjest Victori

Hei alle sammen!

 

Jeg er helt ny her, og veldig ny på akkurat dette med kalori telling.. Jeg har stort sett telt karbohydrater, men har i det siste fått lite resultater, så her må det tydeligvis nye impulser til. Kaloriene skal telles!

 

Er det noen som vil være hjelpsomme og legge eksempler på hvordan de spiser i løpet av dagen..?

Eller som kan tipse om en link hvor man kan finne noe slik?

 

Går seg nok til dette, men greit med litt input i starten. De siste dagene har jeg ligget langt under, og i tilegg trener jeg ca 1000 kalorier pr dag.

Hvordan bør man legge seg kalorimessig på disse treningsdagene? Hodet mitt sier jo at det må jo være helt topp og gå under, men så er det noe med denne spareblussen da..

 

Hadde satt stooor pris på innspill!

Ha en flott dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarenKaren

Hei! Jeg har akkurat avsluttet mitt første Roede kurs, men nå er det sommer og man er plutselig på egenhånd. Jeg var veldig flink til å registrere mat på nett i begynnelsen, men i helgene fungerte det dårlig ettersom jeg alltid var hos kjæresten min og nå som det er sommerferie har det bare sklidd helt ut. Jeg har kommet godt i gang med trening og har vell gått ned tilsammen 4,6 kg i løpet av det første kurset. Rådet jeg fikk av kurslederen min i løpet av sommeren var å registrere mat, men jeg bare klarer ikke finne motivasjonen til det, pluss at jeg aldri klarer å forstå helt dette med frimerker.

 

 

Jeg trenger motivasjon og gode tips fra andre nye!? Jeg kunne også trenge gode tips til ferie, skal nemlig på jentetur til originale Magaluf(haha), men dette tilsier jo mye alkohol og lite trening den uken jeg skal være der nede, hjelp meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...