Gå til innhold

Nytt medlem


Gjest Triine24

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Hei!

 

Vekta viste 64,7 idag, superfornøyd!

Vært ganske flink å trene, det hjelper...

 

 

Idag viste vekta 62,8.. Og er på sjette uka uten godteri, is og brus.. Trente tre ganger forrige uke og er veldig fornøyd:-)

 

Enn med dere da, jenter?

 

Har invitert til jentekveld på fredagen, og vurderer å lage sjokolademousse, men er ikke enig med meg selv om jeg skal spise. Er jo såååå godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei superflinke jenter!

Jeg er tilbake til hverdagen etter to uker med ferie og to uker med studiesamling i fremmed by. Veldig gøy å lese de siste innleggene her, dere er jo helt råe! Blir det 6kg ned triine24?? Wow!

 

Min innsats den siste mnd og egentlig i sommer er ikke noe å skryte av. Det går så innmari i rykk og napp, så de resultatene jeg oppnår med å være flink med kosthold og trening, ødelegger jeg igjen fort ved å skeie ut med både godteri og dessert:/ det eneste positive jeg har oppnådd er at jeg merker at jeg er i bedre form. For jeg har jo faktisk vært flink til å trene, men kost meg tidvist altfor mye:(

 

Akkurat nå har jeg inngått avtale med samboeren min at vi skal være godtefrie, og jeg får ikke smake en eneste sjokoladebit før jeg har gått ned 5 kg.

 

Vekten viste forresten 76,6kg idag, dvs -0,6kg siden start:( men NÅ er jeg igang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!!!

 

Så bra at denne tråden ikke har gått dunken ;) Her går det strålende, er nå 78,3 kg, og det er ned 3,2 kg siden oppstart...det går tregt men det er no ned. Lever fortiden på hjemmelagde knekkebrød med mager cottage cheese til frokost og kvelds, salat med mye grønsaker i samt knekkebrød med makrell i tomat til lunsj. og til middag går det i rent kjøtt el fisk og mye grønsaker.... og noe frukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei superflinke jenter!

Jeg er tilbake til hverdagen etter to uker med ferie og to uker med studiesamling i fremmed by. Veldig gøy å lese de siste innleggene her, dere er jo helt råe! Blir det 6kg ned triine24?? Wow!

 

Min innsats den siste mnd og egentlig i sommer er ikke noe å skryte av. Det går så innmari i rykk og napp, så de resultatene jeg oppnår med å være flink med kosthold og trening, ødelegger jeg igjen fort ved å skeie ut med både godteri og dessert:/ det eneste positive jeg har oppnådd er at jeg merker at jeg er i bedre form. For jeg har jo faktisk vært flink til å trene, men kost meg tidvist altfor mye:(

 

Akkurat nå har jeg inngått avtale med samboeren min at vi skal være godtefrie, og jeg får ikke smake en eneste sjokoladebit før jeg har gått ned 5 kg.

 

Vekten viste forresten 76,6kg idag, dvs -0,6kg siden start:( men NÅ er jeg igang!!

 

Ja, er 6 kilo ned.. Er veldig stolt!! Men har jo veid meg på litt ulik tid, så håper det faktisk stemmer.. Har jo gått på vekten flere ganger for å bekrefte, så ganske sikker..

 

Igår spiste jeg sjokolademousse og en liten dumlebit, det første usunne jeg spiste på seks uker, og jeg aaaangrer!! Var jo absolutt ikke verdt det.. Så dårlig samvittighet fører til en hardere økt til uka gitt..

 

Så bra du har innført godtefri, er samboeren din med på det? Eller har han tenkt til å spise ved siden av deg?:P Masse lykke til med ny start og nye muligheter.. Nå er det bare å kjøre på:-)

RenateK, supert at du skriver hva du spiser.. Da får jeg noen tips:-) Kommer aldri til å spise cottage cheese, men det andre er jo herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny start, nye muligheter...hmmm vekten idag viste 76,3kg. Altså ned 300g siden sist. Vet ikke om det egentlig teller engang. Det er egentlig dødsirriterende fordi jeg trente 5 ganger uken som gikk! Ganske stolt av det, men da hadde det vært motiverende å se det på vekten også. Hadde vært digg med en skikkelig kickstart igjen, men det ble det altså ikke.. Men, jeg får bare stå på videre!

 

Det er bare jeg som er godtefri, men samboeren spiser fælt lite godis. Bortsett fra igår kveld, hvor han satt med en stor bolle med popcorn på fanget. Luktet utrolig godt, men jeg klarte å holde meg unna=)

 

Hvordan har det gått med dere flinke jenter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi123 - Oi, da må jeg jammen si at du er viljesterk!! Flink er du:-)

 

Her har jeg trent to harde økter denne uka, men vekta viste 64,8.. Så er vel en liten oppgang siden sist.. Men jeg gir meg ikke.. Sakte men sikkert så går vekta ned og formen opp.. Har vært en stressende uke, så har ikke trent like mye som jeg hadde ønsket.. Men prøver igjen neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Imorges jogget jeg for første gang over 5km uten stopp! Ah, for en følelse:):) vet ikke hvordan det ligger an med vekten, tenkte å bytte veiedag til tirsdager, for føler meg så oppblåst på mandager etter helgen. Andre spiserutiner osv. Men uansett hva den kommer til å vise er det hvertfall utrolig deilig å merke fremgang på noe. Triine24 løp du kk-mila? Var det ikke du som skulle det? Håper i tilfelle det gikk bra:)

 

Denne uken drar jeg på jentetur til Berlin, fortsatt ingen godteri og ingen kaker er målet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, denne kk-mila ja.. Prøver igjen neste år..:P Uff..

Veide meg isted, 63,8.. Går sakte, veeeldig sakte, men sikkert ned..

 

Spiste godteri på fredagskvelden, men fortsatt ingen brus og klarer å begrense meg.. Så er veldig stolt!

 

Kjempebra at du løper så langt, helt imponert! Hva annet trener du? Kos deg på jentetur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

 

Hr holder jeg koken... er nå 76,5 så det er 5 kg ned. Det er NED selv om det kanskje går litt tregt. Jogger ca 4 DAGER i uka pluss zumba/jam/aerobic en dag (knallhard økt med streng instruktør ;)). Jogger ca 15 runder i ett a 400 meter, så det blir jo en økt på 6 km og er fornøyd med det ;)

Idag er jeg syk, forkjølelse med feber osv, og er veldig matlei så eg spiser bare fordi eg må :( Håper eg blir frisk igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...