Gå til innhold

Krymperne,uke 7


Gjest petit

Anbefalte innlegg

Dette er ikke artig !! Har vært eksemplarisk flink i uka som har gått , har spist rett og trimmet jevnt . Og så har jeg gått opp !!!! 200 gram opp , og forrige gang gikk jeg opp 300 gram !!! Hva er det som skjer ??? Føler at kroppen motarbeider meg og jeg blir ganske så motløs av dette !! Deppa .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petit det kan jo bare være det at kroppen er i en hvilefase nå. kanskje du skal tenke over om du må øke matinntaket ditt. har du regnet på energiforbruket ditt i det siste? det vij jo endres når du går ned i vekt. Det er jo også slik at fram til eggløsning(etter mensstart) så er forbrenningen litt lavere og vektnedgangen vil være veldig ujevn i løpet av en måned.

Heng med og du skal se det løsner etterhvert.

Ha en fin uke

Jeg slet i flere uker før jul uten noe nedgang men jeg hadde spist for lite og når jeg økte inntaket måtte kroppen venne seg til at den fikk nok hver dag . Nå går det ganske jevnt ned. de siste to ukene har jeg gått ned 0.6 tilsammen men denne uken har jeg gått ned 1.2 kg og 1 cm i midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

ukens rapport fra meg.

Har spist mer og trent enda mer.

HAr gått ned 0,8kg siste uken etter å ha stått stille siden begynnelsen av januar!!! 29,9 treningspoeng siste uken er jeg fornøyd med :(

 

Petit, du skal se det løsner for deg også.

Selv har jeg nok spist for lite med all den treningen jeg har for tiden.

 

Lykke til i uken som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann' date='

ukens rapport fra meg.

Har spist mer og trent enda mer.

HAr gått ned 0,8kg siste uken etter å ha stått stille siden begynnelsen av januar!!! 29,9 treningspoeng siste uken er jeg fornøyd med :(

 

Petit, du skal se det løsner for deg også.

Selv har jeg nok spist for lite med all den treningen jeg har for tiden.

 

Lykke til i uken som er.[/quote']

Det går bedre idag , men igår var det en ille dag! Har fått roet meg ned etter veiinga igår . Vet jo at det bare er å stå på og holde ut , så kommer nok resultatene etter vært !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...