Gå til innhold

Slankestart 31.07.2012


Gjest bea81
 Share

Anbefalte innlegg

Hei:) Noen flere som ønsker seg en sprekere og slankere fremtid?:) Jeg starter idag, nok er nok! Har noen lyst til å være med å motivere og dele erfaringer med hverandre? D hadde vært gøy!! Jeg er en "dreven" Grete Roede-slanker, men har ramla av lasset pga x-antall unnskyldninger til å ikke fortsette...men nå kjenner jeg motivasjonen er på topp igjen, og denne gangen SKAL jeg greie d:):) Drømmen min er 30 kilo ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia bea81. Definitivt et ønske om en sprekere og slankere kropp, itte et svangerskap og oppstart på ny prevansjon har kilo komt snigandes, tidligere har eg prøvd diverse slanke metoder men kilo komme fort på igjen så ser at d må livsstilsendring te, ik altid ligalett me små i hus men det e ingen unskyldning. starta 16juli og har et mål om 20-25kg.

 

dette e min fyste gang me grete roede prøve mg fyst sjølv så bler d evt et kurs ud over høsten eller på nyåret.

 

Glede mg te å hørra marr fra deg og te å motivera kverandre i mål :D Har forresten veiedag på mandagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest welshen

Hei hei!

 

Jeg vil gjerne være med på denne tråden om det er mulig... Har maaaaange kg som burde vært borte. Jeg sliter så veldig med tålmodigheten, og vil så gjerne ned fort. Vet jo alt om at det ikke er bra, men det er så kjipt å gå ned masse og det ikke syns på noe... Men, kan ikke skylde på andre enn meg selv for at jeg er i den size jeg faktisk er...

 

Når har dere veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruOlsen

Heisann :)

 

Eg hiv meg gjerne med i denne tråden. Eg har som mål å gå ned 20 kilo men sliter med å følge opp m veging av mat, osv. Er periodetrener men må berre ta meg sammen.

 

Eg har måledag på fredagar - eg orkar ikkje vege meg før om eit par veker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde nok en oppstart i går jeg også...Har prøvd flere ganger før, gått litt ned for så å legge det på meg igjen. Har et mål om å redusere vekta med ca. 20, helst 25 kg men skal denne gangen forsøke å ha mange delmål slik at jeg ikke mister tålmodigheten med en gang. Vet ikke om det funker, men velger å prøve :) Første delmål er derfor ned 2,5 kg osv. Har også en plan om å sette en ca. dato på disse delmålene sånn at det ikke sklir helt ut.

 

Er en periodetrener av rang, og er veeldig god på "gode" forklaringer på hvorfor treningen blir droppa og hvorfor jeg spiser sjokolade...

 

Trenger ikke bare ETT, men MANGE spark bak for å klare dette og håper kanskje en tråd som dette kan hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Håper ikke dere har gitt opp tråden her:/ Jeg bynte på ny jobb 1.aug og fikk d bare supertravelt! Jeg er tildels inne i bedre rutiner, men har mye jeg kan forandre på ennå gitt!! Har vel gått ned 800gram til nå, ikke mye å skryte av, men bedre enn ingenting sant?!;) Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...