Gå til innhold

Andre nye her? Noen som vil være min slankevenn?


Gjest Surrehode

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehode

Hei!

 

Jeg er ny her på Roede. Ønsker å gå ned 7kg i første omgang.

Kunne tenke meg en slankevenn, gjerne en som også er "ny". Så kan vi dele erfaringer, motivere hverandre og gi mat-tips og treningstips.

 

Ta kontakt den som vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei!

 

Jeg er ny her på Roede. Ønsker å gå ned 7kg i første omgang.

Kunne tenke meg en slankevenn, gjerne en som også er "ny". Så kan vi dele erfaringer, motivere hverandre og gi mat-tips og treningstips.

 

Ta kontakt den som vil ;)

 

 

Velkommen hit! Jeg registrerte meg her forrige fredag, og er vel fortsatt ganske ny... :) Jeg har en tråd inne på "ned under ti kilo".... Du er velkommen inn til oss der! Jeg kan også godt være din slankevenn, om du vil? :) Jeg begynte med å skulle ned minst 6-7 kg, og har gått ned litt den siste uken. Jeg er veldig motivert, og syns det er vledig kjekt å kunne få og gi motivasjon her inne på forumet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehode

Velkommen hit! Jeg registrerte meg her forrige fredag, og er vel fortsatt ganske ny... :) Jeg har en tråd inne på "ned under ti kilo".... Du er velkommen inn til oss der! Jeg kan også godt være din slankevenn, om du vil? :) Jeg begynte med å skulle ned minst 6-7 kg, og har gått ned litt den siste uken. Jeg er veldig motivert, og syns det er vledig kjekt å kunne få og gi motivasjon her inne på forumet... :)

 

Supert! Jeg skal lete opp tråden din =)

I tillegg sender jeg deg en personlig melding, om jeg finner ut hvordan jeg gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er også helt fersk her, starter på nettkurs til mandag :)

 

Målet mitt er å gå ned 7 kg frem til nov, men på Expresskurset jeg nå har meldt meg på, er målet i første omgang 3 kg.

 

Min store last er snop! Helga varer fra fredag til søndag og det er det jeg må virkelig få endret på. Snacks og sjokolade må det rett ogs slett spises mindre av.

 

Hadde vært gøy med oppdateringer her med flere! :)

 

 

Jeg veide meg til morgen i dag igjen, og vekta var på 68,0 kg. Fikk mensen i formiddag, men jeg har ligget rundt 68 + - de siste dagene så jeg går ut i fra det.

 

Startvekt 4/8: 68,0 kg

Delmål: 27/8: 65,0 kg

Hovedmål: 23/11: 61 kg

 

SÅ, nå er det bare å gyve løs! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehode

Jøsses! Så da skal du ned 3kg innen 27.aug? Så flott!

Blir spennende å følge med hvordan det går, dette med snop har jeg også problemer med... Så nå skal jeg holde meg til frimerkene, og IKKE mer enn det =) Gi beskjed om du har tips om noe som smaker som snop, men som er "sunnere" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, tenkte jeg skulle prøve hvertfall! :) Hvordan det går, gjenstår å se ;)

 

Begynner på kurs i morra, så jeg har kanskje litt stor tro på at dette skal gå unna (kanskje litt vel stor trio...?) Vet 1 kg i uka er mye, men expresskurs er vel på 4 uker og jeg skal gi alt for å komme inn i nye godtevaner, OG opparbeide meg litt tålmdighet..! Det er vel noe av det verste jeg sliter med... kan gå ned 1 kg eller mer på en uke ved å bare gjøre små endringer, men når helga har gått er jeg så fysen på mandag og alt er spolert.... så nå må det inn nye tanker og det håper jeg veilederen min kan bidra med! :)Om jeg ikke går ned 3 kg, blir jeg ikke skuffa, men jeg veide 500 gr mindre i dag en de 68 kg jeg var på torsdag! :) Så får bare vente å se! :)

(og har vært relativt flink i helga. Med flink mener jeg 2 NEro sjokolader, ett lite eventyr, en håndfull med popcorn og potetgull. SÅ, jeg har en jobb å gjøre i helga...!

 

Men vanligvis trøkker jeg i meg smågodt, kanskje en is, 100-200 gr sjokolade og en pose potetgull (minst) i løpet av en helg. Pluss eventuelt 2 flasker hvitvin om det er fest... men denne helga har det blitt null alkohol ( har vært treff og fest hver helg de siste 5 helgene, så godt var det å våkne i fin form denne søndagen! hehe:) Null is ( selv om det har vært sol!), har spist mindre til måltider og trent 2 ganger i helga :)

 

Tips til gode erstatninger tar jeg også i mot, men jeg fungerer sånn at det rett og slett ikke fungerer på meg.. da står jeg heller over enn å ta en neve med druer for å døyve suget... jeg tar meg noen sorte pastiller, det har jeg alltid liggende. Mange sier også at en sterk tyggis eller å pusse tenner hjelper, men det glemmer jeg bare ( å pusse tenner når jeg er fysen).

En rute med mørk sjokolade fungerer også faktisk, en etter middag er fint ;)

 

Lykke til til alle, skal prøve å være aktiv her inne! :)

Fikk mensen i går, så jeg håper tallet er svært positivt neste mandag! :)

 

Hilsen, Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...