Gå til innhold

Starter på nettkurs i morra -.hvor er det såkalte "velkomstbrevet" fra veileder?


Magenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Tirilltunge

Hei, du kunne kanskje ringe dem å spørre?

 

På både første og andre kurs her på nett har jeg fått brev snart etter betaling :)

 

Jeg begynner også på kurs på nett i morgen :) Lykke til!

 

Tiriltunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du kunne kanskje ringe dem å spørre?

 

På både første og andre kurs her på nett har jeg fått brev snart etter betaling :)

 

Jeg begynner også på kurs på nett i morgen :) Lykke til!

 

Tiriltunge.

 

 

Ok, takk for svar :)

Og det skal vel være lett å finne brevet...?

 

Skal ta en tlf om jeg ikke får noe brev i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirilltunge

Tatt ved siden av startsiden din ligger det også en mappe som heter kurs. Ellers tror jeg det står litt om hvordan man gjør det i kursbøkene for å legge inn navn på kursleder m.m og siffer, tror jeg måtte det på mitt første kurs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått noe svar fra veileder jeg heller.. :-\, men meldte meg inn igjen kveld... Satser på at det dukker opp noe i morgen :-)

 

Gå inn ¨på "Mine kurs" fra den røde linja : På venstre side ligger brevet til deg. Det er markert grønt.

Lykke til :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant brevet! Herlighet, har ligget der i 3 dager det :P

 

Jaja, men hvordan kommunisderer jeg med veileder, noen som vet? Hun skrev at det bare var å skrive i meldingsboksen, men jeg ser ingen meldingsboks.

Ja, jeg er dårlig til å finne ting, både hjemme og på nett! Hehe

 

Hun ville at jeg skulle ha første veiedag på ondsdag, men kurset begynner jo i dag? Men jeg har målt og veid og tenkt på hva jeg skal spise så det er vel ikke dumt å være et par dager i forkant vel...;)

 

HAter egentlig alt som har med veiing osv, er noe herk, og dattera mi spurte meg her om dagen.. hun er 6 år. Det blir så feil for meg!! Men, må vel nesten det for å få en viss anelse... håper jeg snart kan ta det på øyemål..

 

Jaja, første dag på jobb i dag etter 5 uker ferie! Litt trøtt i lokk (tidligvakt), men godt å komme tidlig hjem!

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Fant brevet! Herlighet, har ligget der i 3 dager det :P

 

Jaja, men hvordan kommunisderer jeg med veileder, noen som vet? Hun skrev at det bare var å skrive i meldingsboksen, men jeg ser ingen meldingsboks.

Ja, jeg er dårlig til å finne ting, både hjemme og på nett! Hehe

 

Hun ville at jeg skulle ha første veiedag på ondsdag, men kurset begynner jo i dag? Men jeg har målt og veid og tenkt på hva jeg skal spise så det er vel ikke dumt å være et par dager i forkant vel...;)

 

HAter egentlig alt som har med veiing osv, er noe herk, og dattera mi spurte meg her om dagen.. hun er 6 år. Det blir så feil for meg!! Men, må vel nesten det for å få en viss anelse... håper jeg snart kan ta det på øyemål..

 

Jaja, første dag på jobb i dag etter 5 uker ferie! Litt trøtt i lokk (tidligvakt), men godt å komme tidlig hjem!

 

Ha en fin dag alle sammen :)

 

Når du er inne på "Mine kurs" , ved siden av står meldinger, fremdeles på rød linje. Trykk på den og så på meldinger . Vips der har du det.

Ikke bare lett det her . Veie maten :angry: Enig med deg PYTON: Men det går. har holdt på i 3 uker nå . Kan i allefal bare telle osteskivene. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Når du er inne på "Mine kurs" , ved siden av står meldinger, fremdeles på rød linje. Trykk på den og så på meldinger . Vips der har du det.

Ikke bare lett det her . Veie maten :angry: Enig med deg PYTON: Men det går. har holdt på i 3 uker nå . Kan i allefal bare telle osteskivene. :lol:

 

 

Hehe, var jo faktisk lett å finne det også....:P Må bare åpne øyenene, si! :)

 

Så bra med 3 uker! Går det fint føler du? Hvor mye har du gått ned?

 

Masse lykke til!

HAr gjennomført en god dag med 8 kostholdspoeng samt 40 min trening :)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var jo faktisk lett å finne det også....:P Må bare åpne øyenene, si! :)

 

Så bra med 3 uker! Går det fint føler du? Hvor mye har du gått ned?

 

Masse lykke til!

HAr gjennomført en god dag med 8 kostholdspoeng samt 40 min trening :)

 

Magenta

 

Det går fint her . Gikk ned mest den første uka, tilsammen 3 kg. Det er jeg kjempefornøyd med. Syntes jeg spiser masse mat og det er rart at jeg går ned, men vi er vel vane med å spise veldig magert når vi slanker oss. jeg får beskjed om at jeg skal spise mer energimettet mat. Sunn energi naturligvis, men det er ikke lett da jeg hverken liker fet fisk , majones , avokado eller sauser o.l.

 

Så flink du har vært prøv å hold det slik og du vil lykkes, garantert. Lykke til med deg også. Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint her . Gikk ned mest den første uka, tilsammen 3 kg. Det er jeg kjempefornøyd med. Syntes jeg spiser masse mat og det er rart at jeg går ned, men vi er vel vane med å spise veldig magert når vi slanker oss. jeg får beskjed om at jeg skal spise mer energimettet mat. Sunn energi naturligvis, men det er ikke lett da jeg hverken liker fet fisk , majones , avokado eller sauser o.l.

 

Så flink du har vært prøv å hold det slik og du vil lykkes, garantert. Lykke til med deg også. Vi snakkes :)

 

Oi, 3 kg er veldig bra da! Når startet du?

 

Jeg er bare på 3. dag nå, dagene går treeegt. Gleder meg til første veiing! :) Startet litt på lørdag, skjerpet meg litt mer på maten og spiste mindre snop enn vanlig, men jeg fikk tante Rød på besøk på lørdag, så jeg tror nok ikke vekta blir noe interessant før torsdag når den er ute av kroppen.

 

Skjønner at du ikke synes det er lett å få i deg det når det ikke er noe du er vant til eller liker! Det er jo en "kamp" bare det!

Jeg håper jeg får positivt utfall på vekta på første uke, ellers blir jeg så skuffa....

får se noen dager til så får vi se om "arbeidet" har lønt seg! :) Er jo ikke noe problem å spise jevnt og trutt, er vant til å spise 4 - 6 ganger om dagen. Men det er mye tenking, hvor mye av ditten og datten, måling osv. Liker ikke det, men må det så får jeg ta det litt på øyemål etterhvert.

Er godisen som er min store svakhet, helga er laang! hehe:) Så det er vel etter helga jeg ser resultater, håper jeg ;)

 

Lykke til videre du og!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 10 i matscore i dag og 1,1 i trimpoeng, mangler bare noen hundre skritt så hadde alt vært i boks. Det er liksom et mål å få til det da ;)

 

Jeg går på 4 uke nå, og endelig får jeg i meg litt fet fisk,. laks til middag og peppermakrell på skiva. :D

 

Blir veldig motivert når jeg får det til, da blir det litt gøy.

Har du lagt merke til hvor mye matscore du får når du legger inn vann ? Utrolig :unsure:

Du klarer nok å gå ned du også. Hold motet oppe til perioden din er over. Da raser det ned vet du. Er kjempefornøyd jeg om jeg klarer en halv kg i uka.

Jeg er heldigvis ikke så veldig glad i godis. For meg er godis ost og vin og en is en gang i blant. Føler meg veldig slank da jeg kjøper wienerbrød til mannen og bringebær til meg selv. Har du prøvd å kose deg med bringebær foresten ? MMMMM godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 10 i matscore i dag og 1,1 i trimpoeng, mangler bare noen hundre skritt så hadde alt vært i boks. Det er liksom et mål å få til det da ;)

 

Jeg går på 4 uke nå, og endelig får jeg i meg litt fet fisk,. laks til middag og peppermakrell på skiva. :D

 

Blir veldig motivert når jeg får det til, da blir det litt gøy.

Har du lagt merke til hvor mye matscore du får når du legger inn vann ? Utrolig :unsure:

Du klarer nok å gå ned du også. Hold motet oppe til perioden din er over. Da raser det ned vet du. Er kjempefornøyd jeg om jeg klarer en halv kg i uka.

Jeg er heldigvis ikke så veldig glad i godis. For meg er godis ost og vin og en is en gang i blant. Føler meg veldig slank da jeg kjøper wienerbrød til mannen og bringebær til meg selv. Har du prøvd å kose deg med bringebær foresten ? MMMMM godt

 

Hei igjen!

 

Startet ordentlig med registrering forrige mandag (selv om veileder ville jeg skulle starte på onsda), så jeg veier meg på mandager også. - 1,8 kg!:)

 

Strålende fornøyd!! Er nok mye vann, men samma det - ned er ned! :) Trena så hardt i går at jeg spydde... aldri skjedd før. Eller, la meg ut på en joggetur på 8,5 km, og jeg var fortsatt litt tung i magen etter grillmiddagen 2 timer før... så jeg følte meg tung fra første skritt, men jeg ville ikke gi meg. Altså, hadae planlagt denne ruta denne dagen. Er sliten i kroppen i dag og, emen skal se om jeg får til litt styrke i kveld. Mannen skal trene, så da er det hans tur til å være ute av huset.

 

Bringebær er ikke min favoritt akkurat, men melon og druer og litt banan er godt med vaniljekesam :) Ellers lager jeg meg sjelden noe "ekstra". Tar meg heller et drops eller tyggis, eller en rute mørk sjokolade, så hjelper det og:)

Godtsuget er jo nesten ikke der!! ( Litt i dag vel om merke, har KUN spist en NERO i helga). *Klapp på skuldra!*

Jeg som er så glad i snop, helst spise noe fredag, lkørdag OG søndag). Men denne helge gikk det overraskende bra! ( I går var det jo ikke så vanskelig siden jeg var relativt kvalm, hehe:)

 

Pausen over - back to work!

 

Keep up - dette skal gå bra! Er godt med nye vaner:)

 

Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...