Geisha79 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Er noe jeg ikke helt husker..Skal holde meg til 1600 kalorier pr dag, men er det mengden kalorier i løpet av uken som gjør at jeg går ned i vekt, (altså 1600 hver dag som til iløpet av en uke blir 11200 kalorier pr uke) eller er det at jeg spiser akkurat 1600 kalorier PR dag? Har f.eks spist 1300 kalorier en fredag, og heller spist 1900 kalorier lørdagen, vil en fortsatt gå ned i vekt ved ukens slutt så lenge antall mengde kalorier til slutt ender på 11200? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geisha79 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Ingen som har kunnskap om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest rainara Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Jeg mener bestemt at for å holde forbrenningen høy er det viktig at du spiser dette antallet pr dag - ellers vil du jo "sulte" noen dager - og meske deg andre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geisha79 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Skjønner, men hvorfor sier man da at "det er kalori-inntaket over tid som er det viktigste"? Da burde det jo i teorien ikke spille noe rolle om hvordan jeg fordeler kalori-inntaket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar