Gå til innhold

Julemål 2012


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

Da er tråden opprettet og vi er igang :D

 

Har et delmål på 84,7 til 1. september - så får vi se om det går. Skal til Egypt i oktober og ønsker noen færre kg på flyet :D:D

Spiser også karboredusert kosthold, startet denne uka så skal bli spennende å se om det funker bedre. Har også meldt meg inn i Gull-klubben. Må bare ha "noe" som holder meg motivert og at jeg kan ha kontroll på matinntaket at det er greit.

 

Da venter jeg i "spenning" på å høre fra dere andre :P Fortsatt god helg.

 

Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei jenter! :P

 

JA, godt å være i gang igjen, selv om jeg må innrømme at jeg kjenner jeg er veldig motvillig og litt deppa.

Men jeg VIL og SKAL!

 

Starter med en "null-dag" i dag, dvs bare vann, for å komme skikkelig igang. Det blir beinhardt, er kjempesulten allerede.

 

Ikke så rart kanskje, har spist alt for mye i flere uker.

Går for en rensekur på 5 dager nå, føler det trengs!

 

Håper det blir maaange på denne tråden i høst!

 

 

Ha en sunn og fin søndag. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute på skogstur med min mor idag og det ble 871 kcal fattigere :D Har også klart kostholdsscore på 7,4 og da er jeg fornøyd. Ønsker dere alle en fortreffelig uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - jeg ønsker også å være med her.

 

Har målsetning om mins 0,5kg pr uke - så det blir vel ca 9 kg frem til jul. Håper å klare - ja jeg SKAL klare det

 

Heia oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Monken.

Halvkiloen per uke er en fornuftig målsetting.

Det gjelder å holde fokus over tid.

Vanskelig, men absolutt oppnåelig.

JA! dette skal vi klare.

BASTA! :P

 

Vært på trening for første gang på en måned jeg nå da.

Beinhardt, holdt på å besvime og det som verre er, men veldig fornøyd med meg selv etterpå så klart.

Hurra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Monken, hyggelig med flere som vil være med oss.

Dagens treningsøkt er unnagjort. 4,6 km og 12 ganger opp/ned 27 trappetrinn :P Superfornøyd med det :D Kom igjen jenter, stå på - dette skal vi klare :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Hemulen. Stå på.

 

Har bestemt meg for en "asketisk" helg jeg da. Ikke en eneste utskeielse. Har avlyst det jeg skulle. Føler jeg trenger det for å komme skikkelig i siget nå.

 

Fortsetter med veiing på tirsdager, det fungerer greit for meg.

 

Håper det kan bli litt finvær i helga, er ikke på langtnær lei av solsenga enda.

 

JA TIL SOL!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til 10 runder på banen og 15 ganger trapp opp/ned :D Koser meg med et glass rødvin og har spist 50 gram lettis med masse bær :P Det var kosen denne helgen. Imorgen blir det en skogstur eller en treningsøkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skriver jeg :P Ble ikke noe trening idag, men greit nok. Har programmet fullt imorgen fra 1630-1900 :P Hvordan har dere andre hatt det i helga da? Samboer og jeg er superfornøyde med oss selv - ikke noe knask denne helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag 1.

 

MÅL (på 17 uker): 16 kg

 

For meg er 0,6 i snitt pr uke mest realistisk over tid, men jeg klarte 16 i denne perioden i fjor så da prøver jeg på det nå også, selv om det er litt skummelt.

 

Da har jeg kommet meg gjennom min 9 dagers "superuke" med mye trening og lite kalorier. Det var beinhardt etter 5 ukers utskeielser, men det gir jo resultater.

 

FORLØP:

uke1*: ned 4,6

uke2:

 

REST: 11,4

 

 

weight.png

 

 

Ikke noen utskeielse på meg denne helga heller Hemulen, blir man ikke veeeldig fornøyd med seg selv!? Avlyste det jeg skulle, men det vil jeg ikke kommende helg, så det blir en større utfordring, men jeg MÅ og SKAL klare det!

 

Heia oss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kess alltid moro når pila peker nedover :D Det ble faktisk ned 1,1 på meg denne uka og nå er jeg i siget :D Det hjelper å skrive opp og være moderat i helgene. Har funnet ut (og tenker veldig over det) at jeg trenger jo ikke å "stappe" i meg masse chips (som er min svakhet) fordi det er helg. Nei, da er det bedre å kooose seg med et glass rødvin og noen mandler :P Til helga skal jeg på hytta så da må jeg nok også "bruke" hodet litt, men prøver å få til en "gåggetur" slik at jeg får litt å gå på :P

Tenke fremover, tenkt på oss her inne, tenk på hva du ser i speielet, tenk på en "gulerot" - før du "dytter" noe i munnen. Det gjør jeg og føler at det hjelper. Jeg er psykisk innstilt på dette og snakker litt meg meg selv av og til :D Vet du klarer dette kess, sammen er vi sterkere :D

 

Heia oss ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte nedganger dere har hatt!

 

Her går det litt tregere, men ned er ned.. Denne uken var min nedgang på 0,6kg, og er da i rute med målsetningen.

 

Ha en strålende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på om jeg klarer utfordringen denne helga, men føler meg veldig fokusert nå. Det blir nok vin, antagelig litt både i dag og i morgen, og det ødelegger jo alltid masse selv om man er supernøye med maten, så det blir nok ingen nedgang, skal være fornøyd med stillstand. Vil kose meg med (forhåpentligvis) god samvittighet.

 

God helg jenter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ikke mer enn minus 0,4 kg sist uke :( Bedre lykke neste uke. Tror årsaken kan være at igår fikk jeg i meg alt for lite mat i tillegg til at jeg trente bort 581 kcal :( Idag har jeg klart å registrere matinntaket jeg skal ha til 10 på kostholdsscore :D Målet er å få 10 hverdag i ukedagene, men blir litt vanskeligere i helgene. Når jeg er borte i helgene på hytta eller i campingvogna, registrerer jeg ikke, men prøver å spise riktig :) Det går ihvertfall nedover og det er poenget. Hvordan står det til med dere andre da?

 

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk skeisen med meg denne uken... Opp 0,8 kg - følte at det var urettferdig. For å være helt ærlig fortjente jeg kanskje ikke stor nedgang, men oppgang... Nei - her er det visst bare og skjerpe seg!

 

Flott nedgang på deg Hemulen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEIEDAG 2. :P

(tirs 4/9)

 

JULEMÅL:

ned 16 kg

 

Jammen gikk jeg ikke ned selv etter en utfordrende helg. Vin både fredag og lørdag, men holdt meg til planen og var nøye med maten; kylling og scampi. Søndag derimot sprakk jeg litt matmessig, det skal innrømmes. Uansett er jeg veldig fornøyd med nedgang.

 

FORLØP:

uke1*: ned 4,6

uke2: ned 0,8

uke3:

 

REST: 10,6

 

 

weight.png

 

 

 

Her gjelder det bare å holde fokus, dere;

RETT FRAM! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt utskeielse i helga, men ikke det helt store :P Idag har jeg lempet og rydde ned campingsesongen for denne gangen, styrketrening kaller jeg det :P Tror nok det gikk med noen kcal. Blir spennende på tirsdag morgen om vekta er grei mot meg. Nå har jeg kun hjemme helger fremover og da føler jeg at det er enklere å holde seg i skinnet ;) Ny uke, nye utfordringer. Stå på folkens, vi nærmer oss sakte, men sikkert julemålene våre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEIEDAG 3. :rolleyes:

 

JULEMÅL:

ned 16 kg

 

Føler jeg er skikkelig i siget nå heldigvis. Og det hjelper med noen "asketiske" helger innimellom altså.

 

FORLØP:

uke1*: ned 4,6

uke2: ned 0,8

uke3: ned 1,9

uke4:

 

REST: 8,7

 

 

weight.png

 

Enig Hemulen, det er MYE enklere når man bare er hjemme i helgene. Snart skal jeg bort en hel uke og jeg kjenner at det blir en stor utfordring. MÅ bare legge en skikkelig god plan og så jobbe hardt for å holde den.

 

 

Heia oss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...