Gå til innhold

Julemål 2012


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

:rolleyes: vekt i dag 5/11 er fine 82,4kg :rolleyes:

veldig fornøyd med det.jeg skulle trimme 4g/u men det ble bare 3g.

 

jeg går mye i jobben(lange korridorer på sykehjem),så det blir jo noen meter det også.I dag er det fridag,det er ok etter jobbehelg :P

 

Lykke til med veiinga dere andre B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da viser vekta mi ned 1,2 :D selv med litt mye utskeielse i helga. Denne uka er planen å trene tre ganger. Idag ble det spinn45 ogr styrke45 og jeg er fornøyd :) Føler jeg er på vei og håper det holder ;) Stå på og lykke til jenter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. :rolleyes:

 

Er i siget med min "superuke" jeg da, veiedag tirsdag.

Godt å føle mestring igjen, men til helga skal jeg bort. Hjælp!

Jeg er så redd for å skli ut igjen, stoler ikke på meg selv helt,

også er det jo snart julekjoler og sånn man skal inn i ..... :blink:

Jeg VIL!!

 

Ha en fortsatt god søndag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å inrømme; jeg er ute av kontroll med maten.

Berg-og-dalbane.

Jeg trener da hvertfall, så det er jo bra, men går selvfølgelig ikke ned noe på denne måten.

 

Grrrr ....... :wacko:/>

 

Der er jeg også nå kess, så da er vi ihvertfall to :( Men akkurat nå tar jeg livet litt med ro, må bare "leve" litt så får jeg sjerpe meg fra romjula ;) Blir du med på den? Skal vi ta en "pause"? Jeg er flink i ukedagene, men ikke i helgene, men vil kose meg litt også. Derfor står jeg stort sett stille. Men jeg skal ned ca 10 kg frem til juni 2013.

 

God helg alle sammen :D

 

Klem fra meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Vel overstått jul Synøve :) Ja, vi gir oss ikke. For meg er det nå eller aldri. Har gått opp en del og vekta viser nå 90 kg :( Så før helsa og beiena (les knærne) knekker sammen, skal 10 kg bort frem til sommeren i første omgang ;) Sitter og vurderer om jeg skal melde meg på kurs eller om jeg skal prøve på egenhånd - IGJEN. Jeg abonnerer på Lev Bra og de skulle komme med innslag om ned i vekt i neste nr. rundt 7. jan. Skal se hva det går ut på først, før jeg evt. bestemmer meg. Hvilke plan har du??

 

Ihvertfall setter vi igang her. Navn ja, disse sommermål, julemål o.l. begynner å bli kjedelige. Hva med "Sammen igjen mot sommeren"?? Eller bare "Sammen igjen"? Bare forslag.

 

Ha en fin nyttårsfeiring, for meg blir det høyst sannsynlig stille og rolig med kalkun og mye grønnsaker og litt champis. Og det er helt greit :)

 

Klem fra Heidi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heidi :) og godt nyttår :D Da er vi klare, syntes "sammen igjen" var ett godt forslag til ny tråd :D

Jeg har ikke gått på vekta idag, så satser på imorgen ;) er redd jeg har gått opp i jula, kjennes sånn ut dessverre :( men da er vi igang igjen, så da får vi håpe det forandrer seg .

nyttårsklem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...