Gå til innhold

Skal ned 4-5 kilo - du også?


Gjest MamiK
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jenter og damer!

 

Er så flott å ha denne siden å vende tilbake til etter en sommer med mye god mat og drikke :-)

Har ikke veid meg i hele sommer, og vekta har krøpet litt oppover. Nå er det full skjerpings. Jeg følger selv GR sånn mer eller mindre, men har aldri gått på kurs. Vet jo hvordan man spiser sunt, men synts det er fint å registrere for å få noen påminnere og en oversikt over mat og trening.

 

Har klart å spise mindre og sunnere, og å være mere aktiv.

 

Neste mål er å komme meg på trening også på treningssenteret, og å spise mer jevnt. Slik vil jeg kunne komme opp i 1600 kcal.

 

Gleder meg til å miste kilo sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

 

Kan jeg hive meg med? Er 33 år, veier 74,3 kg (opp 0,8 fra forrige uke!!...) og er 172 høy. Jobber som personlig trener, men har behov for å legge inn alt jeg spiser for å føle at jeg har kontroll. Har gått opp en del kg det siste året pga skade ---> stillesitting, men er nå tilbake for fullt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bambi på isen

Hei,

 

Jeg hiver meg gjerne på her. Jeg er 28 år, 1,70 m og veier 69 kg (give or take). Mitt mål er i første omgang å komme meg ned i 65 kg. Man skulle tro det var en enkel sak, men kiloene sitter godt på altså. :angry: Jeg har heller ikke gått på kurs, men synes det er veldig til hjelp å bruke dagboken til å føre opp hva jeg spiser. Jeg er glad i å trene og trener flere ganger i uka på treningsstudio, men likevel har jeg synes det vært vanskelig å gå noe særlig ned i vekt. Årsaken som jeg kom fram til til slutt var at jeg rett og slett spiste for mye, for mange og for store prosjoner osv., så prøver å bruke dagboken til å få kontroll over dette. Tar gjerne i mot tips for å holde motivasjonen oppe, for den går litt i bølger må jeg si B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider