Gå til innhold

Ildsjelenes motivasjonstråd!


Gjest Nathalie

Anbefalte innlegg

Gjest Pinkie

Men jeg forstår hva du mener. Det hjelper å ha avtale om å gå sammen med noen, ellers kan det være vanskelig å komme over dørstokken.

 

Så flinke dere har vært denne uka, dere andre!

Jeg har nå begynt å legge inn måltidene mine i dagsrapporten og skal se om jeg finner ut hvorfor jeg ikke går ned. Ganske deprimerende med 300 g på de to første ukene. Men bare vent, det skal og må løsne flesket mitt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam
..tilfeldigvis noen av dere i gruppen som bor i Bergen??

Jeg savner så veldig noen å røre meg sammen med! Gå turer i fjell og mark...

Nathalie..

 

-Se inne på Presentasjons linken! -Der er det en link med tittelen "Bergensere?" Kanskje det er noen der som vil trimme med deg?

 

CamCam

(like utenfor Oslo;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kom tilbake, da vel!!!

Ikke særlig mange som har rapportert denne uka.

Har vi valgt et for ambisiøst navn?

Ikke gi dere, da, jeg trenger noen til å passe på meg og backe meg opp innimellom, noen å heie på og være der for også. Det hjelper å støtte hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bitta!

Ja, hvor blir det av alle? Tror det er viktig at de som vil være med ihvertfall rapporterer hver mandag.Håper det ikke er slik at noen gir opp hvis vekta går oppover. Det er da vi trenger dette forumet.

Nselk!du er flink! Dere andre også ja! Ikke gi opp! Det er jo dette vi vil!

Nathalie hvor er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg fått tjent meg noen trimpoeng i dag også. Håper på litt mer nedgang denne uka, gikk jo ned forrige uke, men syns 300 gram er litt lite... vil i alle fall ha en halvkilo smør bort i uka ;-)

I morgen blir det ikke tid til noe trening, men med en innsats fredag, lørdag og søndag så skal uken sett under ett bli grei på trimfronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle strevere! Er inne her å kikker litt før helga tar til, merker at jeg blir motivert når jeg hører på alle dere her inne. Prøver å huske litt hvem som er med i denne tråden, noen nick som jeg har merket meg er; Ebelle, Nselk, Nathalie, Fjellgeita, Bitta, og Solbæret har kommet til. Det er flere , men det er dere jeg husker nå . Ei god helg til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått startet dagen med frokost, noe som er uvanlig for meg. Av og til frister det liksom! Og jeg håper jeg snart kommer dit at det er naturlig å ta seg frokost. Jeg har nemlig ikke spist fast frokost siden ungdomsskolen, da sto mamma opp med meg og lillebror, og lagde frokost og smurte niste. Så gikk hun ut i jobb, og vi fikk ansvar for oss selv på det området. Vel, jeg prøver å snu meg selv der, så mine små gutter skal være vant til felles frokost på morran når de blir større.

I morra blir jeg alene med guttene, og da blir måltidene så som så... Og søndag skal jeg på fektekurs!! :( Vi setter opp Peter Pan i teatergruppa jeg er med i, og vi skal lære å fekte med kårder og dolker.... Gøy! :D Blir jo en form for trim...

 

God helg til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjelder det å stålsette seg for alle helgefristelsene!

En porsjon smaker like godt som to, og god samvittighet attpå.

To glass vin smaker like godt som... ja, dere forstår tegninga?

Været ser ut til å bli bra, så jeg har tenkt meg ut på minst to turer. Kanskje ta fram skia for første gang i år?

God helg folkens!

Husk å la kaloriene stå, ellers setter de seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie
Hvor er Nathalie? *lurer*

 

 

 

HER ER JEG!!!! ENDELIG!

 

Steike ta, du snakker om å føle seg skjermet fra verden! Vi har byttet internettleverandør, og selvfølgelig klarte de ikke å overlappe det gamle med det nye - så jeg har vært UTEN internett nesten ei uke! Fy og fy, det har vært helt grusomt! (Avhengig? :D )

 

Det er bra dere holder koken! I morgen skal jeg lage ny veie-link tidlig, da jeg kommer hjem fra nattevakt 07.30.. Pga jobb tror jeg ikke at jeg logger vekt før tirsdag, fordi jeg spiser jo på natta.. Og da blir det litt feil når jeg egentlig veier meg på tom mage.. Men spørs om jeg har gått ned så mye, forrige mandag var stillestand for meg :(

 

Nå skal jeg sjekke veietråden og se hvordan det gikk med dere på mandag! Dette var den første tråden jeg fant, så jeg måtte jo bare skrive hvorfor jeg har vært borte - og viktigst at jeg er BACK!

 

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER ER JEG!!!! ENDELIG!

 

Steike ta' date=' du snakker om å føle seg skjermet fra verden! Vi har byttet internettleverandør, og selvfølgelig klarte de ikke å overlappe det gamle med det nye - så jeg har vært UTEN internett nesten ei uke! Fy og fy, det har vært helt grusomt! (Avhengig? :D )

 

Det er bra dere holder koken! I morgen skal jeg lage ny veie-link tidlig, da jeg kommer hjem fra nattevakt 07.30.. Pga jobb tror jeg ikke at jeg logger vekt før tirsdag, fordi jeg spiser jo på natta.. Og da blir det litt feil når jeg egentlig veier meg på tom mage.. Men spørs om jeg har gått ned så mye, forrige mandag var stillestand for meg :(

 

Nå skal jeg sjekke veietråden og se hvordan det gikk med dere på mandag! Dette var den første tråden jeg fant, så jeg måtte jo bare skrive hvorfor jeg har vært borte - og viktigst at jeg er BACK!

 

Stor klem![/quote']

 

Godt å "se" deg igjen, Nathalie! Savnet deg her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...