Magenta Skrevet August 21, 2012 Rapporter Share Skrevet August 21, 2012 Hei! Jeg spiser bestandig lett yoghurt med en halv banan og litt kanel oppi, til det første mellommåltidet. Det neste blir det en gulrot og et knekkebrød. Dette begynner å bli dørgende kjedelig, og jeg vil gjerne ha noen tips! Er redd for å gå mye over de 110 kcal så greit å vite hva man kan velge mellom Takker! Mvh Magenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Regniesil Skrevet August 22, 2012 Rapporter Share Skrevet August 22, 2012 Hei! Jeg spiser bestandig lett yoghurt med en halv banan og litt kanel oppi, til det første mellommåltidet. Det neste blir det en gulrot og et knekkebrød. Dette begynner å bli dørgende kjedelig, og jeg vil gjerne ha noen tips! Er redd for å gå mye over de 110 kcal så greit å vite hva man kan velge mellom Takker! Mvh Magenta eg lure også på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unnsika Skrevet August 25, 2012 Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 Hei! Jeg spiser bestandig lett yoghurt med en halv banan og litt kanel oppi, til det første mellommåltidet. Det neste blir det en gulrot og et knekkebrød. Dette begynner å bli dørgende kjedelig, og jeg vil gjerne ha noen tips! Er redd for å gå mye over de 110 kcal så greit å vite hva man kan velge mellom Takker! Mvh Magenta lompe (30 gr) kokt skinke (20 gr) lettmajones (5 gr) en "neve" ruccola Smør en lefse med lettmajonesen og dekk med kokt skinke og ruccola, og rulle det sammen. Kjempegodt og kun 100 kcal (pluss ruccola) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linemor1975 Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Bra tips, men finnes det ingen andre som har flere tips?? Sikkert flere her som trenger inspirasjon til magre mellommåltider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MamiK Skrevet September 5, 2012 Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Bra tips, men finnes det ingen andre som har flere tips?? Sikkert flere her som trenger inspirasjon til magre mellommåltider Åh, det er mange ting som er godt til mellom! Naturellyoghurt med hakkede nøtter og litt akasiehonning Eple Banan med kakaopulver Eple og kesam En kule is En neve nøtter En halv nutrilettsjokolade En eller to ryvita med pålegg Ryvita med philadelphiaost og syltetøy (smaker som dessert) Smoothie, enten kjøpt eller hjemmelaget Kaffe latte En maiskolbe En liten skål guacamole (laget av en halv avokado) Potet med salt og smør Et par biter sjokolade Grønsaker og dip Sjekk også ut dessertene på GR sin side, er mange der som ligger på rundt 100-150 kcal. Du trenger jo ikke følge slavist 110 kcal. Noen dager er det mer, andre dager mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar