Gå til innhold

Mellomm. 110 kcal


Magenta
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg spiser bestandig lett yoghurt med en halv banan og litt kanel oppi, til det første mellommåltidet. Det neste blir det en gulrot og et knekkebrød.

 

Dette begynner å bli dørgende kjedelig, og jeg vil gjerne ha noen tips! Er redd for å gå mye over de 110 kcal så greit å vite hva man kan velge mellom :)

 

 

Takker!

 

Mvh Magenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regniesil

:rolleyes:

Hei!

Jeg spiser bestandig lett yoghurt med en halv banan og litt kanel oppi, til det første mellommåltidet. Det neste blir det en gulrot og et knekkebrød.

 

Dette begynner å bli dørgende kjedelig, og jeg vil gjerne ha noen tips! Er redd for å gå mye over de 110 kcal så greit å vite hva man kan velge mellom :)

 

 

Takker!

 

Mvh Magenta

eg lure også på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg spiser bestandig lett yoghurt med en halv banan og litt kanel oppi, til det første mellommåltidet. Det neste blir det en gulrot og et knekkebrød.

 

Dette begynner å bli dørgende kjedelig, og jeg vil gjerne ha noen tips! Er redd for å gå mye over de 110 kcal så greit å vite hva man kan velge mellom :)

 

 

Takker!

 

Mvh Magenta

 

lompe (30 gr)

kokt skinke (20 gr)

lettmajones (5 gr)

en "neve" ruccola

 

Smør en lefse med lettmajonesen og dekk med kokt skinke og ruccola, og rulle det sammen.

Kjempegodt og kun 100 kcal (pluss ruccola)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bra tips, men finnes det ingen andre som har flere tips?? Sikkert flere her som trenger inspirasjon til magre mellommåltider :D

 

Åh, det er mange ting som er godt til mellom!

 

Naturellyoghurt med hakkede nøtter og litt akasiehonning

 

Eple

 

Banan med kakaopulver

 

Eple og kesam

 

En kule is

 

En neve nøtter

 

En halv nutrilettsjokolade

 

En eller to ryvita med pålegg

 

Ryvita med philadelphiaost og syltetøy (smaker som dessert)

 

Smoothie, enten kjøpt eller hjemmelaget

 

Kaffe latte

 

En maiskolbe

 

En liten skål guacamole (laget av en halv avokado)

 

Potet med salt og smør

 

Et par biter sjokolade

 

Grønsaker og dip

 

Sjekk også ut dessertene på GR sin side, er mange der som ligger på rundt 100-150 kcal.

Du trenger jo ikke følge slavist 110 kcal. Noen dager er det mer, andre dager mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...