Gå til innhold

På Roede-kurs uten å involvere familien?


Emma77
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som kan hjelpe meg?

Jeg lurer på om det er mulig å delta på Roede-kurs uten at det vil merkes for resten av familien? Er det sånn at middager vil bli så anderledes at jeg vil komme i fare for å sette hele familien på slankekur??

 

Vennlig hilsen en som lurer på å begynne på Roede kurs på nett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere gubben "kan ikke du snart ta et kurs igjen (grete roede mener han) så vi kan få litt god variasjon i maten igjen!" :rolleyes:

 

Det er ikke noe problem å kjøre på uten å endre vanene til alle de andre opplever jeg. Men har du små barn kan det jo være lurt å ta grønnsakene litt "på sida" - evt mose dem i maten slik at de ikke synes. Du skal jo ha mye grønnsaker, men de samme grønnsakene kan jo faktisk få barna til å nekte og spise.

 

Du skal jo spise en viss mengde mat - mens de andre kan jo spisse akkurat så mye de vil. Det er jo helt vanlig mat i Grete Roede opplegget.

 

Det funker i allefall her. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere gubben "kan ikke du snart ta et kurs igjen (grete roede mener han) så vi kan få litt god variasjon i maten igjen!" :rolleyes:

 

Det er ikke noe problem å kjøre på uten å endre vanene til alle de andre opplever jeg. Men har du små barn kan det jo være lurt å ta grønnsakene litt "på sida" - evt mose dem i maten slik at de ikke synes. Du skal jo ha mye grønnsaker, men de samme grønnsakene kan jo faktisk få barna til å nekte og spise.

 

Du skal jo spise en viss mengde mat - mens de andre kan jo spisse akkurat så mye de vil. Det er jo helt vanlig mat i Grete Roede opplegget.

 

Det funker i allefall her. Lykke til!

 

Takk for svar. Lurer på mere jeg da.. "Kreves" det at man kun bruker Grete Roede-oppskrifter til middagen, eller kan man fortsatt spise de vanlige kjøttkakene og grytene som man pleier å lage? Taco i helg eller hjemmelaget pizza? Holder det med begrensing av inntaket, eller må jeg bytte ut "gamle gode" oppskrifter med Roede-oppskrifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du passer på å spise innen ditt kalori"budsjett" og spiser variert med mye grønt, så kan du spise det du vil. Jeg har aldri laget noe med en GR oppskrift.. Eller jo, en gang, men det ble skikkelig mislykket! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Så lenge du passer på å spise innen ditt kalori"budsjett" og spiser variert med mye grønt, så kan du spise det du vil. Jeg har aldri laget noe med en GR oppskrift.. Eller jo, en gang, men det ble skikkelig mislykket! hehe

 

Takk!! Det var akkurat det jeg ønsket å høre:-) Da blir det internett-kurs på meg fra nest uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...