Gå til innhold

PÅSKEMÅL onsdag 22.02.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen..... lallalalala

Å for en herlig morgen! I går spurte en venninne om jeg vil være forloveren hennes, og det er det jo klart at jeg vil! Jeg ble helt på gråten når hun spurte meg! Det skal bli helt fantastisk. :( Og ellers i slankingen går det flott - hadde jo gått opp 1 kg og det er borte igjen nå! Så nå er det 2,5 kg igjen til påskemålet er nådd! :)

 

Klem Jannicke

 

--- Den som lever mest, er ikke den som lever lengst, men den som lever hvert sekund! ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å være forlover! -Og så herlig å ha nådd påskemålet! -Hva gjør du nå? Skal du noe videre ned? (Synes jeg husker at du ikke har så mye ekstra å gå på..?) Da blir det vel å holde vekten for deg! Kjempe bra jobbet, og flott nedgang på deg jannicke! Håper du blir her inne hos oss til påske allikevel!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å få sovet ut, jeg var våken en gang i dag tidlig når min kjære skulle på jobb, men etter det våknet jeg ikke før halv elleve. Ble lite søvn og dårlig søvn forrige uke med influensaen, men nå føler jeg meg så uthvilt. Skal ha kveldsvakt i forbindelse med praksisen min i dag, og i mellomtiden blir det å jobbe på en oppgave som bør være ferdig til helgen, da får jeg besøk så blir ikke tid til det da.

 

Jeg fikk også en koselig nyhet i går, venninnen min og hennes kjære fikk sønn nr 2 i går.

 

Ellers så fikk vi gjort unna husvasken samtidig med et tonn med klesvask i går, så da er det kjapt å gå over med støvkluten og støvsugeren før vi får besøk på fredag.

 

Får vel komme i gang med oppgaveskrivingen nå jeg da. Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye hyggelig lesning det var her i dag :-) Bryllup og baby og jeg vet ikke hva. Gleder meg til jeg kanskje får bli forlover en dag!

 

Dagsfokuset mitt i går gikk bra; drakk tonnevis med vann og følte meg frisk og rask. Og i dag faller det mer naturlig å drikke vann hele tiden...

 

I dag har jeg spist mye sunn og god mat og gleder meg til middag. Det må bli noe friskt i dag, tenker jeg. Får se hva butikken har å by på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp inne på "10 kg klubben - motivasjonstråd" og leste masse nyttige erfaringer fra fru Luna og andre.

 

fru Luna oppsummerte slankingen gjennom 16 uker for å vise hvordan vekten har variert. Jeg forsøker meg på det samme, siden det nå er halvveis til påske fra jeg begynte.

 

Av de 7 ukene jeg har vært på vektklubben har jeg hatt:

 

2 uker: minus 1 kg eller mer (-1,3 og -1,6)

0 uker: stillstand (hverken opp eller ned)

1 uker: minus 0,6-0,9 kg

1 uker: minus 0,2-0,5 kg

3 uker: vektøkning (+0,3-0,7 kg)

 

Dette er jo ikke så forferdelig mye å skryte av, men det er en kjempemotivasjon for meg selv videre: De neste 7 ukene skal jeg ha NULL uker med vektøkning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra ett par dager på hytta,med bare snømåking i flere timer....

eneste fordelen var at det ble mye trim av det,er helt støl i armer og ben:-)

 

Hadde jo to fine dager da,fordi om det ble mye måking,fikk ikke prøvd skiene mye,men det får vi ta igjen senere.

Ble nok ett par glass vin for mye,men det synes jeg at jeg fortjente etter flere timer med måking;)

 

Forlover og baby så koselig for dere begge:-)

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

 

Klem.

 

Godt og være tilbake på nett,har savnet dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Jeg har også en gladmelding å komme med i dag.

I den nye jobben skulle jeg egentlig gå på kontrakt frem til påske, men i dag ble jeg innkalt til sjefen. Han kunne tilby meg 1 års fast vikariat i 80 % stilling - herlig.

Ellers går maten bra, trim også. Skal på svømming nå. Får håpe det vises litt bedre på vekten neste uke.

 

Ha en fin kveld alle sammen

 

Hangglidern

 

PS. Det ble 1 times brystsvømming - 2500 mtr.

Skikkelig stolt av meg selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestevenninnen min fikk også baby nr 2 i dag så jeg slenger meg med på gla'meldingene.

 

Gratulerer til dere andre med bra vekt nedgang, forlover-rolle, venninnebaby og utvidet engasjement.

 

Ellers veide meg i dag, og det var vel ikke akkurat dagens høydepunkt:

 

66,2 kg (dvs det samme som for to uker siden)

Sist uke: 66,5

Startvekt: 68

Dvs: 3,2 kg igjen til påskemålet.

Trimpoeng 10,8

 

Glemte å måle så det får jeg gjøre neste gang.

Har vært og trent nå. På sånn skimaskin. Burde vel egentlig ha kommet meg ut i marka, men det er enklere å bare stikke innom SATS.

 

God kveld til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med så mange koselige ting som har hendt, og enda kjekkere blir det når vi kan dele det med hverandre her inne. Et lite ps til camcam: Jeg har 2,5kg igjen til påskemålet, så jeg blir her inne til påsken, og litt til etter det. Når målet er nådd slenger jeg meg på stabiliseringstråden, eller starter en ny en. :(

 

God ide med dagens fokus, noen som har et forslag til hva morgedagens fokus kan være??

 

Klem Jannicke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Så gøy med så mange koselige ting som har hendt' date=' og enda kjekkere blir det når vi kan dele det med hverandre her inne. Et lite ps til camcam: Jeg har 2,5kg igjen til påskemålet, så jeg blir her inne til påsken, og litt til etter det. Når målet er nådd slenger jeg meg på stabiliseringstråden, eller starter en ny en. :(

 

God ide med dagens fokus, noen som har et forslag til hva morgedagens fokus kan være??

 

Klem Jannicke[/quote']

 

Hva med å sørge for å spise 1 gulrot i løpet av morgendagen.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...