Gå til innhold

STARTER IGJEN, noen som vil slå følge


Gjest unsol
 Share

Anbefalte innlegg

Er ei rimelig aktiv dame på 53, som nå gjør er nytt forsøk. Kjenner at vekta tynger mer og mer og er nå rett og slett flau av kroppen min. Noe må gjøres.

 

Jeg har to, snart tre barnebarn som jeg ønsker å kunne følge både i tempo og i år. For å klare det så ser jeg at det kan være nødvendig nå å ta tak i overvektsproblematikken som nå har lagret seg over mange år.

 

Noen der ute som vil slå følge :rolleyes:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei rimelig aktiv dame på 53, som nå gjør er nytt forsøk. Kjenner at vekta tynger mer og mer og er nå rett og slett flau av kroppen min. Noe må gjøres.

 

Jeg har to, snart tre barnebarn som jeg ønsker å kunne følge både i tempo og i år. For å klare det så ser jeg at det kan være nødvendig nå å ta tak i overvektsproblematikken som nå har lagret seg over mange år.

 

Noen der ute som vil slå følge :rolleyes:;)

 

Hei!

Er ei jente tidlig i førtiårene som skal ned 12 kg. Blir gjerne med, slik at vi kan motivere hverandre!

Jeg har startet nettkurs denne uka og jeg er motivert for å gjøre en innsats.

Ellers er jeg glad i å trene og jeg har en sønn i førskolealder som krever sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er ei jente tidlig i førtiårene som skal ned 12 kg. Blir gjerne med, slik at vi kan motivere hverandre!

Jeg har startet nettkurs denne uka og jeg er motivert for å gjøre en innsats.

Ellers er jeg glad i å trene og jeg har en sønn i førskolealder som krever sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at noen vil slå følge. :P

 

Har ikke tenkt å følge noe kurs denne gangen, men vet jo egentlig hva jeg skal gjøre. Har snart holdt på i en uke, og ettersom jeg akkurat nå har ribbensbrudd så er det ikke mye trening jeg får til. Har tatt utgangspunkt i ca 1300 kcal, og det har godt fint. Har hatt en snikveiing og så med glede at vektkurva har begynt å peke nedover, det er gledelig.

 

I helga har jeg to søte små barnebarn på besøk, og det betyr mer aktivitet og litt mer mat. Blir spennende å ta veiing til mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: hei :rolleyes:

Jeg er en voksen jente på 54,som sliter med å bli mindre :blink:

 

Har nok vært overvektig hele mitt voksne liv,men nå veier jeg 81,5kg presis .Det er selvfølgelig for mye til mine 168cm over bakken.

 

Jeg er med på annen tråd her,men det er liten aktivitet,det er nødvemdig hvis vi skal motivere hverandre.Vil gjerne være med på denne tråden.Da satser vi på en mer aktiv høst da :D

 

Blir borte fra i morgen og fram til helgen,feriedager som må tas.

 

Gleder meg til denne høsten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: hei :rolleyes:

Jeg er en voksen jente på 54,som sliter med å bli mindre :blink:

 

Har nok vært overvektig hele mitt voksne liv,men nå veier jeg 81,5kg presis .Det er selvfølgelig for mye til mine 168cm over bakken.

 

Jeg er med på annen tråd her,men det er liten aktivitet,det er nødvemdig hvis vi skal motivere hverandre.Vil gjerne være med på denne tråden.Da satser vi på en mer aktiv høst da :D

 

Blir borte fra i morgen og fram til helgen,feriedager som må tas.

 

Gleder meg til denne høsten :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du også vil være med.

Jeg har tro på at sammen blir vi sterkere.

 

Strever litt med å få til å svare på innlegg riktig, men jeg skal vel få det til etter hvert. Ha tålmodighet med meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du også vil være med.

Jeg har tro på at sammen blir vi sterkere.

 

Strever litt med å få til å svare på innlegg riktig, men jeg skal vel få det til etter hvert. Ha tålmodighet med meg :rolleyes:

 

I dag har jeg hatt den første offisielle veinga :P Ned to hele kilo.....Jeg vet at kroppen slipper endel vann nå i starten, men motiverende er det at vektkurva peker nedover og ikke opp.

 

Jeg har denne gangen en startet på 88.6 kg, noe jeg på ingen måter trivdes med. Nå er jeg tilbake på startvekten jeg hadde for snart 2 år siden på et GR kurs.

 

Så nå er det bare å legge inn godviljen å stå på Skal 1 uke til Tyrkia om 14 dager og det vet jeg kan bli en utfordring. Men tar ikke sorgens på forskudd

 

Stå på damer. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...