Gjest kath2 Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Hei dere! jeg er helt ny her inne, både på forum og i klubben. Starter internett kurs idag, og målet er å gå ned mellom 4-5 kg på en måned. Andre som har lignende utfordring og som vil dele litt underveis i denne tråden? Jeg er 1,62 høy og veier 62,4 kg. SKAL ned til 57/58 kg iløpet av september. Håper noen henger seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattepus78 Skrevet August 27, 2012 Rapporter Share Skrevet August 27, 2012 Hei du! Hiver meg gjerne med her:) Har samme mål som deg, men skal også litt videre ned etter det. Har vært i en gruppe som ikke var noe særlig aktiv, så vil gjerne være i en gruppe som har en viss aktivitet for at det skal være til noen hjelp:) Er 33 år, veier 74,5 kg (begynte på 76,1 for 2 uker siden), er 172 høy og skal ned til iallefall 66 kg. That´s me!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kath2 Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Hei du! beklager sent svar, men har ikke klart å logge meg inn her hjemmefra på kveldene, går det ikke fra iPad tro? jaja, uansett, skal prøve å være aktiv her altså, noe av poenget det! Hvordan går det med spisingen og kaloriene? Du hadde gått disse kursene før? jeg sliter litt med å forstå hvor mye jeg skal spise av karbo/fett/proteiner og hvordan jeg skal vite hva som er i alle matvarer. Synes også det er vanskelig å registrere mat når jeg spiser fra salat buffet på jobben hver dag. Der er det jo tusen ingirdienser man tar på tallerken.... Uansett, føler at forbrenningen er i gang, og vekten er lavere idag enn mandagsmorgen. Blir spennende å se om det skjer noe på lengre sikt, eller om det er kortvarig glede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar