Gå til innhold

Startet internett kurs IDAG,må:l ned 4 kg på 1 mnd. Noen som er med?


Gjest kath2
 Share

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

jeg er helt ny her inne, både på forum og i klubben. Starter internett kurs idag, og målet er å gå ned mellom 4-5 kg på en måned. Andre som har lignende utfordring og som vil dele litt underveis i denne tråden?

 

Jeg er 1,62 høy og veier 62,4 kg. SKAL ned til 57/58 kg iløpet av september.

 

Håper noen henger seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Hiver meg gjerne med her:) Har samme mål som deg, men skal også litt videre ned etter det. Har vært i en gruppe som ikke var noe særlig aktiv, så vil gjerne være i en gruppe som har en viss aktivitet for at det skal være til noen hjelp:)

 

Er 33 år, veier 74,5 kg (begynte på 76,1 for 2 uker siden), er 172 høy og skal ned til iallefall 66 kg.

 

That´s me!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

beklager sent svar, men har ikke klart å logge meg inn her hjemmefra på kveldene, går det ikke fra iPad tro?

 

jaja, uansett, skal prøve å være aktiv her altså, noe av poenget det!

 

Hvordan går det med spisingen og kaloriene? Du hadde gått disse kursene før?

jeg sliter litt med å forstå hvor mye jeg skal spise av karbo/fett/proteiner og hvordan jeg skal vite hva som er i alle matvarer. Synes også det er vanskelig å registrere mat når jeg spiser fra salat buffet på jobben hver dag. Der er det jo tusen ingirdienser man tar på tallerken....

 

Uansett, føler at forbrenningen er i gang, og vekten er lavere idag enn mandagsmorgen. Blir spennende å se om det skjer noe på lengre sikt, eller om det er kortvarig glede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...