Gå til innhold

Snart i mål. Dette klarer vi!


Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen.

 

Jeg er en jente på snart 25 år. Jeg har slanket meg av og på siden jeg var 15 år gammel. Var ca 85 kg på det tyngste. Jeg er 159cm.

 

Siden 1. august har jeg gått ned 2 kg til 64.4 kg

 

Hovedmålet mitt er å komme under 60 kg, ikke over. Og der vil jeg bli resten av livet. Da er jeg ikke syltynn, men akkurat passe. Jeg har klart det en gang før, men det varte ikke så lenge. Husker hvor bra jeg følte meg i klærene og hvor lett jeg følte meg på trening og i hverdagen.

 

jeg føler meg så destruktiv til tider. Når det blir brudd i de daglige rutinene, synes jeg det er vanskelig å spise normalt. Alt blir kaos. jeg vet hva jeg burde gjøre. Puste dypt og telle til ti. Hvorfor er det så skummelt å kunne lykkes? Vil jeg da ikke ha noe å leve etter? Er denne livsstilen så innebygget at sinnet ikke orker tanken på en ny start? Fortjener jeg å å ha det godt i utgangspunktet?

 

Mange tanker svirrer i hodet.

 

Jeg burde kanskje prøve å lage faste rutiner de dagene jeg har fri fra jobb. Våkne til faste tider, spise vanlig. Det gjelder både i hverdager og helger. Helger er verst. Vet ikke hvor mange ganger jeg har forspist meg og følt meg så dårlig både fysisk og psykisk.

 

Ikke alltid lett å forstå hvordan alt henger sammen. Jeg innser at det alltid kommer til å være utfordringer.

 

Det er viktig å ta de små seirene, det er de som betyr noe.

.

Jeg trener jevnlig 2-3 ganger i uken, og går mye på jobb.

 

spiser 1300-1500 kalorier i hverdagen og 2000-3000 fredag lørdag og søndag... enkelte helger er bedre.

 

Imorgen er veiedag. sist veiedag gikk jeg opp fra 64.2 til 64.4 håper jeg kommer meg ned igjen, selv om jeg tviler.

 

overspiste igår og forgårs, så var jeg på fest på lørdag.

 

Føler jeg ikke forstår hva jeg kan gjøre for å komme ut av denne vonde rundgangen som holder meg igjen. Jeg blir veldig takknemlig for svar evt. egne erfaringer og råd. Kanskje noen kjenner seg litt igjen?

 

Alt ordner seg til slutt :)

 

J87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...