Gå til innhold

Mosjonsutfordringen oktober 2012


Gjest cloetta
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, har pulsklokke og tilhørende pulsbelte :) Min beste treningskompis og motivasjon!! Krise om eg glemmer den til ei treningsøkt!

 

Er ferdig med utdannelsen min til jul, og det spørs om ikke pulsklokke kan finne på å bli belønningen jeg gir meg selv merker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med utdannelsen min til jul, og det spørs om ikke pulsklokke kan finne på å bli belønningen jeg gir meg selv merker jeg :)

 

Ja, det var lurt :lol: Masse lykke til med å fullføre utdannelsen din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har starta veka med 1437 kcal forbrent på trening i dag, og ALTFOR lite mat! No skal eg kose meg med indrefilet og salat eg!! ;)

 

 

Oi, det er jo kjempebra! Trener du hver dag, og hvordan tenker du å legge opp kostholdet ditt? Ser nå at jeg spiser også for lite i forhold til hva jeg trener. Så tenkte jeg skulle forhøre meg om hvordan dere andre treningsnarkomaner tenker å legge opp kostholdet i forhold til kaloriinntak. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er jo kjempebra! Trener du hver dag, og hvordan tenker du å legge opp kostholdet ditt? Ser nå at jeg spiser også for lite i forhold til hva jeg trener. Så tenkte jeg skulle forhøre meg om hvordan dere andre treningsnarkomaner tenker å legge opp kostholdet i forhold til kaloriinntak. :D

 

Hei!!

 

Eg trener så og si kver dag ja, har kanskje en treningsfri dag i veka. Er iallfall det som er målet, men er jo mange ting som kan avlyse ei treningsøkt, slik som syke barn... og lillegutt har vert syk siden tirsdag, så eg er jammen glad eg hadde den gode økta på mandag, for eg har IKKJE fått trent siden!! :blink: Forbrente vel litt når eg støvsugde og rydda 3 etasjer på onsdag, og da tok eg litt bodypump på treningsrommet mitt, men ellers har eg ikkje blitt varm og god på 3 dager :huh:

 

Gleder meg til neste veke for da skal eg tilbake i gamet! Om eg ikkje går ned denne veka så er det jo derfor, så blir kanskje (forhåpentligvis) et godt hopp neste veke da.

 

Eg spiser en del, og ofte, og koser meg for masse i helgene. Men siden eg trener mye, så tar eg meg selv lov til det. Selv om eg sikkert hadde gått raskere ned om eg hadde klart å holde meg i tøylene i helgene. Eg ligger sikkert på 1600-1800 per dag, men altfor mange dager blir det kun 1200 el.l. Og eg er jo redd for at kroppen da skal gå på sparebluss.. Kroppen må ha noe å forbrenne, derfor må vi spise godt. Og eg kan masse om det, men er dårligere på å gjennomføre det selv.. Det eg hiver i meg for det meste er kyllingsalat, lompe m/skinke, tortillalefse med kylling curry baguettesalat, egg, proteinshake og barer. Men barene vil eg slutte med, for det er jo sjokolade! Er bare tull at de er sunne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...