Gå til innhold

Motivasjon!


Anbefalte innlegg

Hallo! :rolleyes:

 

Jeg flytter inn her fra 20-30 kg da målet mitt har blitt forandret! Noe jeg er overlykkelig for, da jeg ser at det hjelper!

 

Har gått et GR kurs nå i høst, men skal prøve å klare meg selv fremover. Gjerne med god hjelp og motivasjon fra dere som har lyst til å henge dere på denne tråden.

 

Jeg har gått på GR før, men kg. har nok kommet på igjen. Derfor tar jeg det rolig denne gangen, og er glad når jeg går ned ca. 0,5 kg pr uke. Da er jeg ferdig i august har siden regnet ut for meg!Helt greit for meg :D

 

Jeg tar videreutdanning på andre året, og til tider er jeg veldig stillesittende, og klarer ikke å komme meg ut på trimturer som jeg egentlig er veldig glad i. Som den "gamle" damen jeg er, så må jeg sette meg nøye inn i undervisningsopplegget slik at jeg forstår hva det er snakk om, og at jeg klarer å henge med! ;) Og nettopp derfor er jeg glad for at det går sakte, men sikkert nedover!!

 

I dag har jeg fått 3 trimpoeng, og det kjennes godt. Leverte en oppgave fredag og nå er det 14 dager til neste skal inn, så jeg skal utnytte tiden på best mulig måte.

 

Ha en flott søndag videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...