Gå til innhold

For oss som begynner på Roedekurs i uke 42,43 eller 44


Anbefalte innlegg

Da er andre kursdag over, og jeg er veldig fornøyd:) Ned 1,5 kg den første uka, 12 cm til sammen:D Jeg fortsetter på meny 1, men må justere hvis jeg begynner å trene. Jeg har vært nazi på å veie maten, men ser at jeg spiser for mye kalorier i brød, og for lite i frukt og melk. Så målet til neste kursdag er å spiser mindre brød og mer frukt og melk:) Og å komme igang med treninga selvfølgelig...

 

Så bra med 1,5 kilo :-) Jeg skal på tredje kurskveld i morgen. Krysser fingrene for at nåla går nedover :-)Jeg er på meny 2, men kursleder sa jeg kunne spise 1400 kalorier i stedet for 1600 hvis jeg ville gå ned fortere :-) Ligger sånn rundt 1400 nå, men tillater meg 1600 i helgene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre kurskveld i går og ned 800 g :) I dag kjenner jeg at formen ikke er helt bra, lurer på om ikke basillene har klart å innta kroppe :( og med det er matlysta borte.... Det passer jo kjempe dårlig nå når jeg endelig har klart å få til faste måltider og kommer fint opp i kalorier pr dag. Noen som har noe tips til "sykemat"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, gikk bare ned 300 gram på en uke :( Kurslederen sa at jeg måtte regne de to første ukene sammen og da blir det 2,4 kg totalt, men 300 gram føles fortsatt veldig skuffende. Har fått til bare en treningsøkt denne uka fordi formen har vært ganske dårlig. Kanskje det er grunnen. Må skjerpe kostholdet enda mer. Vanskelig å få spist nok mellommåltider, vann og grønnsaker synes jeg. Får prøve å bli enda bedre der. Går på med friskt mot og satser på et bedre resultat på neste veiing :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre kurskveld i går og ned 800 g :) I dag kjenner jeg at formen ikke er helt bra, lurer på om ikke basillene har klart å innta kroppe :( og med det er matlysta borte.... Det passer jo kjempe dårlig nå når jeg endelig har klart å få til faste måltider og kommer fint opp i kalorier pr dag. Noen som har noe tips til "sykemat"?

 

Så bra med 800 gram :-) Kyllingsuppe er veldig god sykemat synes jeg, gjerne litt sterk . God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super bra :-) Klarer ikke å få så høyt kostholdsscore jeg, men jobber med saken :-)

 

Jeg er av person ganske så strukturert når jeg setter i gang med noe, og nå som jeg har satt meg inn i hvordan dette skal gjøres går det ganske greit. Jeg spiser og drikker det jeg skal slik at jeg får de score som gir maks poeng :) Men når det først er sagt så finnes det ikke noe snop, snacks eller annet i huset mitt så det er ingen fristelser selv om jeg aldri så mye har lyst på noe godt (som er min store svakhet) :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da:) Jeg hadde kursdag på tirsdag og hadde bare gått ned 300 g... Det var litt demotiverende kjente jeg! Men hadde gått inn 15,5 cm da, og det er jo i allefall noe:) Spent på neste veiing da, har tatt meg sammen og spist nok denne uka, spiste for lite sist uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...