Gå til innhold

Treningsdagbok for meg som skal ned totalt 28,5 kilo!


Gjest Storemeg
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og Hopp!:)

 

 

 

Denne mandagen startet også veldig bra med - 0,9 på vekta! Kjempe fornøyd med det!:)) Nå viser vekta 83,3 og jeg har virkelig tro på at jeg skal greie å nå mitt 3.delmål innen julaften, altså minus totalt 15 kilo.... Årets julegave :)))

 

I går var jeg å hentet ut min 2.delmåls gave, enda en treningsklær pakke fra Hm.. Er så fornøyd med treningsklærene der, så har blitt treningsklær på alle delmålene hittil..:)) I går ble det to nye lange treningsbukser, da jeg bare har halv lange fra før, en tykkere kosebukse for sofa bruk, en suuuper god fleece genser, treningsundertøy, i steden for superunderstøy, veldig godt!:)) Og hals som matcher min tidligere innkjøpte trenings fleece jakke fra Hm... Så i går kosa jeg meg i mine nye avslappende klær, og må si jeg er veldig fornøyd med meg selv om dagen, altså kroppen.. Jeg ser tydelig at jeg har gått ned i vekta, og hvor pent buksene sitter nå... Ser også at jeg har vært flink til å trene da magen har trekt seg inn igjen, og det trengtes etter et svangerskap også:)))) Så jeg står på videre, med masse fokus på mat denne uka, og skal få rista av meg en kilo til til neste mandag!!! :))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer med 0,9 kg i minus!! Kjempebra!

 

Eg har 3,2 kg igjen til mitt delmål som eg skal nå til julafta, håper eg greier det! Da har eg gått ned 20 kg fra eg begynte å trene og virkelig tenke kosthold, og 30 kg sida eg fødte lillegutt :) Love it!

 

Kor mange kilo til du er minus 15? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer med 0,9 kg i minus!! Kjempebra!

 

Eg har 3,2 kg igjen til mitt delmål som eg skal nå til julafta, håper eg greier det! Da har eg gått ned 20 kg fra eg begynte å trene og virkelig tenke kosthold, og 30 kg sida eg fødte lillegutt :)/> Love it!

 

Kor mange kilo til du er minus 15? :)/>

 

Oi, du har vært helt rå! -30 kilo, bøyer meg i støvet!!!! Dit skal jeg å, men det tar nok til tid:) hehe, skal ikke klage jeg altså som går gått ned mange kilo på få uker nå.. 3,7 kilo igjen til - 15kilo, altså 3 delmål, og må nå det til julaften ;) Ganske like tall for oss, det greier vi!!! :)) I går var jeg i oslo og shoppa, og jammen passa første buksa jeg prøve(og liiiikte) fra vera moda i m/l....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, det var en såå deilig følelse!! Yey, endelig blir det gøy å handle bukser igjen.. Jeg har en annen fra vera moda som jeg kjøpe rett etter fødsel, gikk ned 15 kilo med engang, men de kom fort på igjen, og rakk ikke bruka buksa mer enn engang før jeg ikke syntes den var noe fin lengre.. :P Så jeg har bestemt meg for at den skal passe på julaften...Ikke at jeg skal bruke den da, men en liten ekstra gave til meg selv liksom:)) Det er også m-l men høyt liv så det er der det tyter over....Jeg greier ikke å gå med bukser jeg får valker i på siden..... :P Sitter her nå i min nye fine LYSE ola yeans i m/l uten streths... yoho :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du har vært helt rå! -30 kilo, bøyer meg i støvet!!!! Dit skal jeg å, men det tar nok til tid:) hehe, skal ikke klage jeg altså som går gått ned mange kilo på få uker nå.. 3,7 kilo igjen til - 15kilo, altså 3 delmål, og må nå det til julaften ;)/>/>/> Ganske like tall for oss, det greier vi!!! :)/>/>/>) I går var jeg i oslo og shoppa, og jammen passa første buksa jeg prøve(og liiiikte) fra vera moda i m/l....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, det var en såå deilig følelse!! Yey, endelig blir det gøy å handle bukser igjen.. Jeg har en annen fra vera moda som jeg kjøpe rett etter fødsel, gikk ned 15 kilo med engang, men de kom fort på igjen, og rakk ikke bruka buksa mer enn engang før jeg ikke syntes den var noe fin lengre.. :P/>/>/> Så jeg har bestemt meg for at den skal passe på julaften...Ikke at jeg skal bruke den da, men en liten ekstra gave til meg selv liksom:)) Det er også m-l men høyt liv så det er der det tyter over....Jeg greier ikke å gå med bukser jeg får valker i på siden..... :P/>/>/> Sitter her nå i min nye fine LYSE ola yeans i m/l uten streths... yoho :D/>/>/>

 

Takk for bøying i støvet, hehe ;)/>/>

 

Tid tar det ja, men vi har jo ikkje brukt et par dager på å gå opp desse kiloene heller ;)/>/> Dess lengre tid det tar, dess bedre er det jo egentlig, med tanke på å klare å holde seg der i vanskelige perioder, istedet for å gå opp igjen. Eg har derimot gått litt fort ned kanskje, men eg skal jammen klare å ikkje gå opp igjen altså! Never going back!

 

Eg også har en fin bukse-opplevelse!! :D/>/> Eg har levd i tights i flere år no, einaste buksa eg har brukt er gravid-stretch-buksa eg brukte da eg var gravid. Den prøvde eg for et par måneder sida, og den var så slafsete og stor at eg måtte bare smile. På tirsdag var eg på Vero Moda og kjøpte eg svart bukse i str. L. Og jammen var den passelig! Var faktisk litt stram, men no har eg gått den til. Men den var litt stretch i da. Den også er høg i livet, herlig! Og så har eg kjøpt ei ny treningsbukse for litt siden, den er i str.M!! Kan ikkje huske at eg har brukt M i noe bukse på mange mange år! Husker ikkje sist gang! Fantastisk følelse! Selv om det er treningsbukse, med mye stretch for komfort og sånt ;)/>/> Ellers kan eg bruke klær i str.42 no, istedet for 44 og 46, og eg var til og med oppe i 48 på noen plagg, iallfall da eg var gravid... huff...... trist å tenke på..... Men som sagt, dit skal eg aldri igjen! Vi klarer dette, ingen problem for oss tøffinger :D/>/> Er så herlig å glede seg til livet, i stedet for å vere lei seg og trist fordi man veier for mye! Det er jo bare tull! Er så overlykkelig over at eg har tatt steget, og endelig er på vei nedover og til å få et bedre og lykkeligere liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bøying i støvet, hehe ;)/>/>/>

 

Tid tar det ja, men vi har jo ikkje brukt et par dager på å gå opp desse kiloene heller ;)/>/>/> Dess lengre tid det tar, dess bedre er det jo egentlig, med tanke på å klare å holde seg der i vanskelige perioder, istedet for å gå opp igjen. Eg har derimot gått litt fort ned kanskje, men eg skal jammen klare å ikkje gå opp igjen altså! Never going back!

 

Eg også har en fin bukse-opplevelse!! :D/>/>/> Eg har levd i tights i flere år no, einaste buksa eg har brukt er gravid-stretch-buksa eg brukte da eg var gravid. Den prøvde eg for et par måneder sida, og den var så slafsete og stor at eg måtte bare smile. På tirsdag var eg på Vero Moda og kjøpte eg svart bukse i str. L. Og jammen var den passelig! Var faktisk litt stram, men no har eg gått den til. Men den var litt stretch i da. Den også er høg i livet, herlig! Og så har eg kjøpt ei ny treningsbukse for litt siden, den er i str.M!! Kan ikkje huske at eg har brukt M i noe bukse på mange mange år! Husker ikkje sist gang! Fantastisk følelse! Selv om det er treningsbukse, med mye stretch for komfort og sånt ;)/>/>/> Ellers kan eg bruke klær i str.42 no, istedet for 44 og 46, og eg var til og med oppe i 48 på noen plagg, iallfall da eg var gravid... huff...... trist å tenke på..... Men som sagt, dit skal eg aldri igjen! Vi klarer dette, ingen problem for oss tøffinger :D/>/>/> Er så herlig å glede seg til livet, i stedet for å vere lei seg og trist fordi man veier for mye! Det er jo bare tull! Er så overlykkelig over at eg har tatt steget, og endelig er på vei nedover og til å få et bedre og lykkeligere liv!

 

 

Yes da, vekta går nedover og jeg er overlykkelig! Tenkt at det skal være så enkelt...Nesten skummelt å si det høyt, tenk om det stopper opp... Nei da, det er faktisk rett å slett enkelt å gå ned i vekt så lenge man knekker sin egen mat kode, og beveger seg.

 

Må si det er utrolig deilig å kunne si at jeg har gått ned over 12 kilo, ja for det er jo 12,1 totalt nedgang hittil ;-) Utrolig deilig å ta på mine nye bukser i skape som ser små ut før jeg får trykt kroppen nedi... Deilig å ta igjen glidelåsen, gå til speilet og smile!!! Den passer perfekt, og ingen stygge valker på siden...Finner stadig flere plagg i skapet som jeg har bedre plass i nå, og det er så deilig... Ting sitter så mye penere på, og av alle mine elskende plagg, så håper jeg de følger meg på veien nedover for jeg er så heldig å ha litt av et kles skap fult av designer klær som jeg elsker! Og da får det heller gå da at de er litt store, for dem blir brukt... Men som sagt er jeg ikke glad i store str, så har masse i skapet i m, og ja må ærlig innrømme at de sitter mye finere på nå!:))

 

Denne uken gikk jeg ned 0,8 kilo, og er kjempe fornøyd med dette, det er jo over 0,6 og veldig nærme 1 kilo, så ja nå er det kun 2,9 kilo igjen til 3 delmål, og det skal jeg klare til julaften!!!!!!!!!!! Gleeeeeder meg sykt til å se 79 tallet på vekta!!!!!

 

Ja, det er ufattelig deilig å komme seg nedover på skalaen, bruke nye str og vite at str blir bare mindre og mindre med tiden fremover...:-)

 

Når jeg bestemte meg for å gå ned i vekt var jeg veldig iverig, og regnet på hvor lang tid dette ville ta fra jeg begynte...med en kilo i uken skulle jeg i boks med -30kilo til min sønns bursdag 26 februar.... Syntes det var helt vilt, og så at dette kunne jo skje fort for det er jo ikke for fort å gå ned en kilo i uka, men så klart greier man ikke det hver uke...Men jeg er fornøyd med hvor fort jeg har greid å gå ned uten noen tegn for jukse kost! Og er veldig spent på hvor mye jeg veier når bursdagens hans kommer!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nesten litt sånn, at det er enkelt å slanke seg! Tenk det! Bare tenke over det man putter i munnen og bevege seg! Suksessoppskrift :lol:

 

Eg blir 30 26.mars, og er veldig spent på ka eg veier da!! Kjekt å ha bursdager å se frem til, og da skal vi vise oss frem mye slankere og stoltere enn noen gang før :lol:

 

0,8 kg er forresten dødsbra! Gratulerer med det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nesten litt sånn, at det er enkelt å slanke seg! Tenk det! Bare tenke over det man putter i munnen og bevege seg! Suksessoppskrift :lol:/>

 

Eg blir 30 26.mars, og er veldig spent på ka eg veier da!! Kjekt å ha bursdager å se frem til, og da skal vi vise oss frem mye slankere og stoltere enn noen gang før :lol:/>

 

0,8 kg er forresten dødsbra! Gratulerer med det! :D/>

 

ja!:))

 

Ja det er morsomt å ha noen mål noe å se frem til:))) Da har nok masse av vekta forsvinni :-)))

Hatt en uke med små panikk for at vekta skal stoppe opp litt, trent som vanlig men droppa søndags treninga med julekos hos farmor.... Men jammen meg ble det jubel på vekta i dag med nedgang på 1,9 kilo. super duper fornøyd, og kun 1 kilo igjen til å nå neste delmål på - 15 kilo totalt... :))))) 2 uker før planen, yey !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert jobba!!

 

Haha, er ikkje lenge siden eg skrev at det er så enkelt å slanke seg. Men er jo det, men akkurat no datt eg litt ut av det... treningsmotivasjonen forsvant og eg klarer ikkje finne på masse spennende sunn mat å lage.... Hjelp!!

 

Eg vil vere 74 kg på julafta, men no har eg gått opp igjen, og veier 76 :o Ifølge vekta i dag tidlig iallfall... crap!!

 

Håper det går bra med deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert jobba!!

 

Haha, er ikkje lenge siden eg skrev at det er så enkelt å slanke seg. Men er jo det, men akkurat no datt eg litt ut av det... treningsmotivasjonen forsvant og eg klarer ikkje finne på masse spennende sunn mat å lage.... Hjelp!!

 

Eg vil vere 74 kg på julafta, men no har eg gått opp igjen, og veier 76 :o/> Ifølge vekta i dag tidlig iallfall... crap!!

 

Håper det går bra med deg!!!!

 

Takk:)Her er alt bare bare braa:)

Hehe, ja hadde nesten ikke lyst til å si det høyt, for da snur det vell tenker jeg.. Men jeg overlevde sist uke(faktisk bedre enn på lenge) så da overlever jeg nok fremover også:) Jeg er så godt i gang, at jeg føler at dette aldri noen sinne skal ende, aldri skal jeg bli den slække personene igjen som bare daffa og spiste potetgull... Potetgullet er faktisk det eneste jeg har ofta fra jeg begynte å slanke meg, ja for jeg tror jeg rett å slett ikke er sterk nok til å spise passe menger av nettopp dette, så ja - da må det bare forsvinne ut av mitt liv... For jeg har ikke en kropp som kan leve sammen med en potetgull pose, og jeg har faktisk ikke hatt lyst på det en eneste dag... Og jeg lover deg, det VAR det beste jeg viste! Men nå tror jeg faktisk det beste jeg vet for tiden er klementiner, og biff.... hehe..... ;-) Matmoms er jeg fortsatt, men til nøye oppmålte mengder,,,

 

Jeg har en stor drøm om å se 79 tallet på vekta i mandag, håper så indelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forje uke trente jeg totalt 12 timer, litt lite mat, og endte med 0,5 kg opp... Litt forberedt da jeg gikk ned 1,9 kilo forje uke..Uansett kjempe kjedelig, og håper på å se god nedgang på mandag, men skal på julebord på lørdag, og ja jeg som aldri er ute skal jammen meg kose meg litt når jeg først er ute,men mye fokus på mat og trening før julebordet så får vi se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forje uke trente jeg totalt 12 timer, litt lite mat, og endte med 0,5 kg opp... Litt forberedt da jeg gikk ned 1,9 kilo forje uke..Uansett kjempe kjedelig, og håper på å se god nedgang på mandag, men skal på julebord på lørdag, og ja jeg som aldri er ute skal jammen meg kose meg litt når jeg først er ute,men mye fokus på mat og trening før julebordet så får vi se :-)

 

Gikk jo opp eg også denne veka, er så kjedlig det.. men eg også hadde MYE mindre trening enn ka eg har vert vant til og eg har spist mye mindre også... not good.... Håper du har fått til å fokusere på mye trening og sunn mat no da, så du kan kose deg med goooood samvittighet på julebord i morgen. Håper du får se et minustall på mandag på vekten. Det håper eg for min del og, men eg har ikkje vert flink til no denne veka....

 

God helg og kos deg på julebord!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk jo opp eg også denne veka, er så kjedlig det.. men eg også hadde MYE mindre trening enn ka eg har vert vant til og eg har spist mye mindre også... not good.... Håper du har fått til å fokusere på mye trening og sunn mat no da, så du kan kose deg med goooood samvittighet på julebord i morgen. Håper du får se et minustall på mandag på vekten. Det håper eg for min del og, men eg har ikkje vert flink til no denne veka....

 

God helg og kos deg på julebord!!

 

Hei på deg! Vært lite innom forumet i det siste, hektisk på jobb så da rekker man ikke sitte her å titte;) Denne uka har jeg vært super flink å trent minst en gang om dagen, spist bra mat og fult fokus på helse&velvære ;-)Tenkte jeg skulle veie meg i morgen, men blir så forskjellige tall da jeg egentlig veier meg på mandager, skilte faktisk 2 kilo fra lørdag til mandag sist uke, og det gjør det ofte hos meg..Men siden jeg skal på julebord tenkte jeg iallefall skulle se hva vekta viser i morgen...Ellers så prøvde jeg på meg julebord kjolen min som jeg har gitt opp fordi jeg ikke får den igjen, for 2 uker siden var det 5cm igjen for å få den igjen, og gjett hva, i dag gikk det jammen meg PERFEKT på!!! Ble såå glad, den var akkurat så fin som jeg håpet på, og jeg føler meg klar for julebord :))Har en følelse av at jeg har gått ned 1 kilo, men spørs hvordan julebordet påvirker dette....! Har fått mange komplimanger av folk nå, kunder også som spør om jeg slanker meg, så det begynner å syntes godt og det er gøy!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHOOOOOOOO! 79,8 KG!!! Kun 300 gram igjen, til årets mål på -15 kilo!! :D/>

 

Jeeei!! Det kommer du jo til å klare det!!! Stå på, kjempebra! Og gratulerer med snart -15 kg, knallbra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Storemeg

Jula er endelig over, jeg grudde meg skikkelig til denne jula.. Vekta viste +2 kilo i løpe av denne tiden, men de ble borte igjen forje uke så de satt ikke så godt som jeg fryktet:) Håper virkelig å se 78 tallet på lørdag....**Pleeeeaaasss** :) Har byttet veie dag til lørdager fordi jeg har begynt å trene fast på søndager igjen, og jeg veier nesten en kilo mer etter en treningsdag da kroppen har festet til seg mye vann igjen.. Så nå prøver jeg lørdager en stund så satser jeg på at det blir en rutine etterhvert:) Vekta viser -15 kilo, og jeg gleder meg masse til å komme over denne kneika... Har stått fast her siden uka før jul,og vippa litt opp i jula så klart men aldri under 79,5 så nå står jeg på denne uka å satser på å se et mindre tall!!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest Storemeg

Oi.... Her her jeg ikke vært inne siden jul... Helt glemt av formunet, men slett ikke glemt av slankinga,, -22,5kg i dag.. Jeg jobber med saken hver dag,og syntes dette er super spennende å gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...