Gå til innhold

Da er jeg klar for start :)


Gjest SuperM
 Share

Anbefalte innlegg

Denne gangen skal jeg klare å forbedre livsstilen min og gå ned i vekt!

 

Sånn, nå har jeg sagt det så nå er det for sent å ombestemme seg. Jeg har prøvd noen ganger, men mister fort interessen.

 

 

Jeg har vært alltid vært stor, men har de siste årene akseptert kroppen min og er stort sett fornøyd når jeg ser meg selv i speilet til tross for at vekta nå for første gang på 10 år har bikket 100 kg. Noe jeg hadde lovet med selv at den aldri mer skulle gjøre. Selv om jeg har akseptert kroppen min for det den er betyr ikke det at jeg gjerne skulle veid 30 kg mindre. Og det er derfor jeg har bestemt meg for at dette skal jeg klare. Jeg fyller 27 år om noen uker, så det er kanskje på tide ta litt bedre vare på meg selv.

 

Jeg er veldig glad i mat. Spiser mye grønnsaker og fisk, men det hjelper lite når posjonene er alt for store. Jeg er også veldig glad i søtsaker. Men jeg klarer stort sett å begrense meg til å bare spise godteri på lørdagene.

Jeg skal innrømme at mitt største problem er at jeg beveger meg alt for lite. Jeg er for tiden arbeidsledig og har nå flyttet hjem til foreldrene mine mens jeg leter etter jobb. Og her som de bor kjenner jeg ingen på min egen alder, så jeg blir sittende mye hjemme. Men nå har min far, som er kronisk syk, innredet et treningsrom her hjemme som jeg har bestemt meg for å bruke flittig.

 

Jeg føler at jeg må forklare min påstand om at jeg har akseptert og stort sett er fornøyd med kroppen min. Jeg har selvfølgelig dager da jeg er mindre fornøyd med kroppen min, og hvis jeg går inn for det kan jeg lett finne tusen ting jeg ikke er fornøyd med. Men det er det jeg ikke gidder. Etter å i årevis ha hørt tynne, kjempevakre venninner klage over hvor missfornøyde de var med kroppen min forsto jeg at selv om jeg hadde vært tynnere så hadde ikke det automatisk betydd at jeg hadde vært mer fornøyd med kroppen min. Og uten å starte en lengre feministisk utredning om hvordan media og reklamebransjen daglig forteller oss at det ALLTID er noe vi kan forbedre med kroppen vår. Så mener jeg at livet er for kort til å kaste det bort med å være missfornøyd med seg selv. Det finnes vakre kvinner og menn i alle størrelser. Og mens alle klarer å finne noe de ikke liker ved seg selv, så burde det også være like enkelt å finne minst like mange ting som man liker.

Men nok om det. Til tross for alt dette, så er jeg klar over at det ikke er sunt å veie så mye som jeg gjør. Jeg er ikke i et forhold for øyeblikket, men jeg ønsker å få barn en gang i fremtiden og da vil jeg ikke veie så mye som jeg gjør. Jeg er også en kjolejente, og vil gjerne komme inn i alle de pene kjolene jeg for øyeblikket bare kan se langt etter. :)

 

Jeg går ikke på kurs og har ikke tenkt å telle kalorier slavisk. Dette har jeg prøvd før, og jeg vet av erfaring at det er det som får meg til å miste motivasjonen. Jeg vet ganske mye om ernering så jeg tror ikke det skal være noe stort problem å holde kaloriinntaket på et nogenlunde akseptabelt nivå.

Jeg vet at det er en sjans for at denne "metoden" kommer til å feile. Men jeg vil prøve det og se hvordan det går. Som sagt tror jeg at mitt største problem er aktivitetsnivået.

Jeg hadde en jobb for et par år siden som involverte mye hardt fysisk arbeid. Jeg spiste minst like mye som jeg gjør til vanlig, men gikk likevel ned ca 10 kg. Disse kom dessverre tilbake da jeg kom i en mer stillesittende jobb. Men jeg fikk se hva litt fysisk aktivitet kan gjore.

 

 

Dette ble kanskje et litt langt og utypisk innlegg. Men sånn er jeg, og hvis dette skal gå så må jeg gjøre det på min måte. Jeg ønsker meg en sunnere livsstil og å komme i bedre form. Og hvis dette fører med seg vekttap og mange pene kjoler så er det bare en bonus.

 

Det hadde vært hyggelig om der er andre som skal samme vei som meg, og som vil dele erfaringer og være med på å motivere hverandre. Jeg lover å ikke mase mer om medias skadelige fokusering på unaturlige kroppsidealer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig planer om å ha veiingene mine på onsdagene. Så første offisielle veiing vil bli da, men "prøveveide" meg i dag og lå på 101,8. Så jeg har et stykke å gå.

Men jeg er motivert og har vært flink og trenet i dag også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sisu. Og lykke til til deg også :)

 

Nå har jeg akkurat trent, og føler at jeg må få lov til å skryte litt. Jeg tror aldri at jeg har trent tre dager på rad før. Må nå synes jeg faktisk at det er litt godt. Jeg tror at når jeg begynner å få rutine på treningen og det ikke er et ork så skal jeg våge meg på å melde meg på et treningssenter. Jeg har vært støttemedlem mange ganger før, men har jo betsemt meg for at denne gangen skal det bli andreledes. 2012 har ikke vært et veldig godt år, men nå skal det snu og 2013 skal bli det året da jeg fikk orden på livet mitt :)

 

Er det forresten noen som har erfaringer med eplecidereddik?

Jeg har hørt at det kan være gunstig for forbrenningen, men vet at dette ikke er bevist.

Jeg drikker to spiseskjeer utblandet i funsaft om dagen. Det gjør meg ingen ting, for jeg har bodd noen år i england der det brukes mye i mat og dermed blitt glad i smaken. Synes faktisk at det er ganske godt. Bruker det også mye i salatdressing.

Men som sagt så hadde det vært fint å høre om noen har noen erfaringer med det og det kan ha noen effekt?

 

 

Ha en fortsatt strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SuperM

 

Jeg følger deg gjerne på ferden ned i vekt.

 

Jeg er en jente på 25 år og veier nå 95,7 kg (er 168cm). Jeg har et ønske om å være en plass mellom 60-65 kg hvis det lar seg gjøre. Jeg har også gått ned i vekt før, for så å gå opp igjen. Veide 101 kg her før 1,5 år siden, så gikk jeg ned 10 kg etter jeg kastet ut kjæresten. Men etter en stund fikk jeg en ny samboer og da snek det seg på 5 kg, og de har festet seg. Jeg er lærer så beveger meg mye i arbeidsdagen, men jeg som deg tenker at jeg beveger meg for lite. Er også flink til å spise grønnsaker og fisk, magre produkter framfor fete, så jeg tenker at det er dette med bevegelse som er bremsen. Jeg må nok også innrømme at jeg små spiser for mye, og det er nok her det kommer usunne valg inn i bildet. Jeg teller heller ikke kalorier fordi jeg også mister motivasjonen da. Jeg er støtte medlem på treningsstudio i påvente av at de skal bli ferdig med oppussingen. De skal åpne igjen "plutselig" står det over døren så nå venter jeg i spenning.

 

Motivasjonen min for å gå ned i vekt er først å fremst med tanke på helsen min, jeg merker jo at jeg fort blir sliten og ikke har like mye energi som da jeg veide mindre. Jeg har bestandig vært en av de større jentene. Jeg er i utgangspunktet fornøyd med kroppen min, men tenker på helserisikoene med å være overvektig. Særlig etter at jeg og samboeren min har begynt å snakke om familieforøkelse.

 

Jeg gikk ned ca 20 kg når jeg var 18 år og var storfornøyd, men da jeg flyttet for å studere fikk jeg en mindre aktiv livsstil. Jeg sluttet å trene, hadde mindre venner rundt meg og på toppen av det hele misstrivdes jeg. Så da gikk jeg sakte men sikkert opp de 20 kg + 10 kg til + litt ekstra på toppen av det hele.

 

Jeg er kjempemotivert for å gå ned i vekt nå. Jeg vil ha en sunnere livsstil. Jeg vil ha mer overskudd og det ville vært et bonus om jeg kunne gå inn i en hvilken som helst butikk for å finne klær. Nå må jeg nesten sette av en hel deg for å finne ett par bukser som sitter pent på, og som man føler seg komfortabel i.

 

Ja dette ble et langt innlegg, men gleder meg til å høre fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sisu. Og lykke til til deg også :)

 

Nå har jeg akkurat trent, og føler at jeg må få lov til å skryte litt. Jeg tror aldri at jeg har trent tre dager på rad før. Må nå synes jeg faktisk at det er litt godt. Jeg tror at når jeg begynner å få rutine på treningen og det ikke er et ork så skal jeg våge meg på å melde meg på et treningssenter. Jeg har vært støttemedlem mange ganger før, men har jo betsemt meg for at denne gangen skal det bli andreledes. 2012 har ikke vært et veldig godt år, men nå skal det snu og 2013 skal bli det året da jeg fikk orden på livet mitt :)

 

Er det forresten noen som har erfaringer med eplecidereddik?

Jeg har hørt at det kan være gunstig for forbrenningen, men vet at dette ikke er bevist.

Jeg drikker to spiseskjeer utblandet i funsaft om dagen. Det gjør meg ingen ting, for jeg har bodd noen år i england der det brukes mye i mat og dermed blitt glad i smaken. Synes faktisk at det er ganske godt. Bruker det også mye i salatdressing.

Men som sagt så hadde det vært fint å høre om noen har noen erfaringer med det og det kan ha noen effekt?

 

 

Ha en fortsatt strålende dag :)

 

Når det kommer til eplecidereddik så skal det hjelpe mot/på søtsuget, og mener også at det skal være med på å øke forbrenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kriols. Så hyggelig å høre fra deg. Det virker som om vi er i samme situasjon ja, men jeg er sikker på at vi kan klare det.

Jeg har ikke vært noe flink i helgen. Det ble lite (ingen) trening og siden det var farsdag i går bakte jeg en marsipankake til han. Men siden han er diabetiker var den i det minste sukkerfri... Selv om jeg bare spiste ett stykke så blit det jo litt smaking under bakingen. Jeg skal legge opp litt lengre treningsøkter denne uken, så går det vel bra likevel. Jeg prøver jo ikke å miste vekt så fort som mulig, men heller å få en sunnere livsstil. Og jeg merker allerede at det blit lettere og lettere å trene for hver gang.

 

Men jeg har ett lite problem. Jeg har kjøpt meg en rockering. Men jeg får det absolutt ikke til. Har noen noen gode tips eller må jeg bare fortsette å prøve til jeg plutselig en dag får det til? For jeg gir meg ikke. Jeg SKAL få det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også sagt at det viktigste er å forandre på livsstilen. Å gå raskt ned i vekt er ikke nødvendigvis det beste. Av erfaring går man fort opp igjen.

 

I helgen gjorde ikke jeg noe i forhold til trening jeg heller, og ja det ble kake her også. Da har jeg vært flinkere i dag. Jeg gikk 1 km til busstoppet etter å ha handlet på butikken. Jeg gikk rett og slett for å ta en annen buss som ikke går forbi butikken men 1 km lenger borte. Var kjempe stolt, og gjennomsvett når jeg kom hjem. Jeg veide det jeg hadde handlet og mine tre nett veide 5,5kg. Det tar jeg som min trening i dag. Middagen ble heller ikke så alt for ille, hjemmelaget lakseburgere. Har bestemt meg for å slutte med de lette valgene som det å ta bussen som går rett forbi butikken når jeg kan ta en som er litt lenger unna. Har også sluttet å ta heisen på jobb så nå har jeg mellom 5000-6500 steg hver dag alt etter om jeg har inspeksjon eller ikke.

 

Når det kommer til rokkeringen tror jeg det er som med sykling, bare øving, øving og mer øving. Men når du først kan det kan du det for bestandig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk. Når man endelig føler seg godt i gang med sin nye start så blir man syk. Jeg la meg i går med en liten forkjølelse og våknet i morges med feber :angry:

 

Hvordan går det med deg SuperM

 

Å nei! Så dumt da. Får håpe at det går fort over.

Med meg går det bra. Veide meg i dag og har gått ned 800g siden forrige onsdag og 1,2 kg siden forrige søndag. Så der går i det minste rett vei :)

Nå skal jeg snart gå og trene. Vi bor i et gammelt hus med veldig små rom, så jeg ahr ikke helt funnet et rom som er stort nok for rockeringen enda. Men skal prøve på soverommet i dag :)

 

God bedring, Kriols. Håper du føler deg bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk SuperM.

Formen er bedre i dag. Bare snørrete og hodepine igjen i dag, feberen er borte.

 

Jeg har gått ned 1,7 kg denne uken. Men tror vel egentlig at det bare er 700g jeg har gått ned, jeg hadde mensen sist uke å da går jeg gjerne opp 1 kg.

Men kunsten er uansett å holde vekten nå. Og det er vel der jeg sliter mest. Er alt for flink til å belønne meg selv med mat, og da gjerne usunn mat.

Men nå er det slutt. Kjenner det er lettere å si nei til søtsaker når jeg har noen som spør hvordan det går med meg. For hva skal jeg si nå hvis jeg begynner å gå opp i vekt?! Jeg er dessuten lei av denne livsstilen og da må man også slutte med de unnskyldningene man har laget seg.

 

Håper alt går bra med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er begge to.

 

Hvordan går det med rokkeringen SuperM?

Jeg har tenkt lenge på å kjøpe en slik men glemmer det hele tiden.

tror jeg skal skrive det på lista mi og få kjøpt en til mandag når jeg skal til byen.

 

Håper formen din er tilbake til god igjen Kriols. Men du var flink som gikk ned selv når du er syk. Jeg har den leie vanen å gå opp når jeg er syk, så der må jeg nok også ta et tak for å endre matvanene mine.

 

God helg til dere begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da skjedde det som jeg trodde ville skje. Det ble overspising på lørdag. Vi laget taco men benyttet magre alternativer. Jeg skjønte jo at noe i denne duren ville skje. Når jeg er syk spiser jeg lite å får derfor et kjempebehov når jeg kommer meg igjen. Jeg merker at det ble mye mat på lørdag ja. Huff og huff. Men spist er spist så nå er det bare å hive seg rundt å få bevege seg litt slik at maten ikke setter seg på kroppen.

 

Hvordan har din helg vært SuperM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Det går da greit. Sliter med søvnproblemer for tiden, så det er litt tungt å trene når jeg er så trøtt. Men har fått til å trene 5 dager den siste uka, så er ganske fornøyd med det. Jeg har vært flinkere denne helgen enn forrige, men det ble jo selvfølgelig en del smågodt i går.

 

Har ikke hatt noen fremgang med rokkeringen. Men jeg gir ikke opp. Jeg skal nok bli rokkemester en vakker dag jeg også :)

 

Godt å høre at du er bedre igjen, kriols. Og jeg forstår godt tacoproblemet. Jeg er utolig glad i meksikansk mat, så det blit fort litt mye av det gode. Noe av det beste jeg vet er hjemmelaget salsa. Og den er jo veldig sunn i seg selv, men det blir jo fort en del nachochips til. Men jeg synes at det er verdt å kose seg litt i helgen og da heller trene litt ekstra.

 

Hva gjør dere forresten med alkohol? Jeg vet at mange sier at man skal holde seg til hvitvin og champagne når man prøver å gå ned i vekt. Men jeg er ikke spesielt glad i hvitvin og jeg kan ikke fordra champagne. Det er virkelig noe av det verste jeg vet. Ikke veldig glad i drinker med brus heller. Da måtte det bli noe med gin eller rom og pepsi max. Jeg er der i mot veldig glad i øl. Og det er vel noe av det verste man kan drikke. Er det ikke? Jeg er ikke ute så veldig ofte. Så jeg tar det ikke så tungt, og vil heller drikke noe jeg liker når jeg først skal ha noe. Jeg får heller prøve å begrense meg litt. Noen tanker rundt dette?

 

Håper at dere har hatt en kjempefin helg og får en god uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Det går da greit. Sliter med søvnproblemer for tiden, så det er litt tungt å trene når jeg er så trøtt. Men har fått til å trene 5 dager den siste uka, så er ganske fornøyd med det. Jeg har vært flinkere denne helgen enn forrige, men det ble jo selvfølgelig en del smågodt i går.

 

Har ikke hatt noen fremgang med rokkeringen. Men jeg gir ikke opp. Jeg skal nok bli rokkemester en vakker dag jeg også :)/>/>/>/>/>

 

Godt å høre at du er bedre igjen, kriols. Og jeg forstår godt tacoproblemet. Jeg er utolig glad i meksikansk mat, så det blit fort litt mye av det gode. Noe av det beste jeg vet er hjemmelaget salsa. Og den er jo veldig sunn i seg selv, men det blir jo fort en del nachochips til. Men jeg synes at det er verdt å kose seg litt i helgen og da heller trene litt ekstra.

 

Hva gjør dere forresten med alkohol? Jeg vet at mange sier at man skal holde seg til hvitvin og champagne når man prøver å gå ned i vekt. Men jeg er ikke spesielt glad i hvitvin og jeg kan ikke fordra champagne. Det er virkelig noe av det verste jeg vet. Ikke veldig glad i drinker med brus heller. Da måtte det bli noe med gin eller rom og pepsi max. Jeg er der i mot veldig glad i øl. Og det er vel noe av det verste man kan drikke. Er det ikke? Jeg er ikke ute så veldig ofte. Så jeg tar det ikke så tungt, og vil heller drikke noe jeg liker når jeg først skal ha noe. Jeg får heller prøve å begrense meg litt. Noen tanker rundt dette?

 

Håper at dere har hatt en kjempefin helg og får en god uke. :)/>/>/>/>/>

 

Helgen besto av mye spising. Men i dag har jeg vært kjempeflink. Ingen snop bare 2dl lett brus :D/> Skal sies at jeg har hatt sjokade på en brødskive bare for å dempe litt av søt behovet. Men brød med sjokade er bedre enn en sjokolade.

 

Jeg har ikke trent noe i dag. Har konferansetimer denne uken så jeg er ikke hjemme før kl. 17.30 og etter 10 timer borte er det godt å slappe litt av når man kommer hjem. Er også veldig psykisk utmattet når jeg kommer hjem. Går jo er høy konsentrert i 8.5 timer.

 

Når det kommer til alkohol er nok ikke jeg rette å spørre. Jeg drikker veldig sjeldent (3-4 ganger i året). Og når jeg først drikker, ja da drikker jeg det jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at jeg har hatt sjokade på en brødskive bare for å dempe litt av søt behovet.

Har du prøvd Philadelphia med Freia melkesjokolade? Den har funket finfint for meg og er litt snillere enn sjokade og tilsvarende.... Verd et forsøk kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Philadelphia med Freia melkesjokolade? Den har funket finfint for meg og er litt snillere enn sjokade og tilsvarende.... Verd et forsøk kanskje? :)/>

 

Hei :)

Jeg er dessverre ingen stor tilhenger av Philadelphia etter at jeg som 16 åring fikk omgangssyken etter å ha spist nettopp Philadelphia. Så jeg står over den. Men takk for tipset :) Jeg har i stedet begynt med lettsyltetøy :) fungerer like godt som sjokade :D søtbehov borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg liker egentlig ikke sjokoladepålegg, men synes faktisk at den sjokoladephiladelphiaen ike var så verst. Men går lei av pålegg så fort at jeg kan aldri kjøpe mer enn to bokser på rad av samme type. Men kommer sikkert tilbake til den om noen måneder :)

 

Denne uken har vært tung. Jeg sover dårlig og har hatt mye å gjøre. Så det har blitt lite trening. Men jeg prøver å være litt ekstra flink med hva jeg spiser. Så skal jeg komme tilbake i de gode treningsrutinene neste uke.

Fikk en liten nedtur med veiingen denne uken også. Vekta lå på akkurat det samme enda jeg trente 5 dager forrige uke og bare spiste godis på lørdag. Men jeg trente ganske mye styrke, og vet at jeg bygger muskler veldig fort. Så tror at mye av det kan skyldes at fett har blitt byttet ut med muskler. Jeg skal ikke la litt tilbakegang stoppe meg.

 

Hvordan går det med dere andre da? Håper at dere har hatt en bedre uke enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nei denne uken har ikke vært noe særlig for meg heller. Har gått opp 1,2 kg. Men som jeg sa ville jeg nok også gjøre det. Har ikke fått trent denne uken, og har heller ikke fått spist ordentlig siden jeg har hatt foreldresamtaler. De ukene man har foreldresamtaler går man gjerne lenge uten mat og blir slapp når man kommer hjem. Og da er det lett og heller bestille en pizza framfor å lage noe sunt. Når jeg i tillegg har vært syk og spist lite på grunn av det forrige uke har det nok blitt en del overspising denne uken. Men fra 1. desember åpner treningssenteret igjen så da skal det bli andre boller :)

 

Jeg skal ikke la dette stoppe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriols , skjønenr godt at det er en utfordring når du er midt oppe foreldre samtaler. Er noen travle dager.

 

SuperM , har du fått kommet inn i treningsstimen igjen?

 

Har slitt litt selv i helgen.

Mannen kjøpte seg godteri som han spiser litt om gangen og jeg klarer ikke å holde meg unna. Blir så irritert på han som ikke kan la vær å ha så mye godteri og meg som ikke klarer å holde meg unna.

Håper han ser at jeg strever slik at dette er siste gangen han gjør slik.

Han har vært flink å ikke ha noe liggende i 1 måned så skjønner jo at han sprekker litt han også.

 

Jaja, nå er det ny uke og jeg fortsetter den gode trenden som var før helgen.

 

Hvordan går det med dere andre?

Har dere fått kommet inn i en fin stim igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriols , skjønenr godt at det er en utfordring når du er midt oppe foreldre samtaler. Er noen travle dager.

 

SuperM , har du fått kommet inn i treningsstimen igjen?

 

Har slitt litt selv i helgen.

Mannen kjøpte seg godteri som han spiser litt om gangen og jeg klarer ikke å holde meg unna. Blir så irritert på han som ikke kan la vær å ha så mye godteri og meg som ikke klarer å holde meg unna.

Håper han ser at jeg strever slik at dette er siste gangen han gjør slik.

Han har vært flink å ikke ha noe liggende i 1 måned så skjønner jo at han sprekker litt han også.

 

Jaja, nå er det ny uke og jeg fortsetter den gode trenden som var før helgen.

 

Hvordan går det med dere andre?

Har dere fått kommet inn i en fin stim igjen?

 

HEi Sisu1 :) Nei her har det gått dårlig. Har lange dager og lite overskudd til trening og aktivitet generelt etter jobb. Så nå er det fram med planlegging av mat igjen. Hvis jeg bare lager gode handlelister med sunne middager er det lettere å lage gode middager. Jeg har i det siste vært veldig impuls mat handler, og da blir det dårlig med grønnsaker og de sunne valgene.

 

Men man har enda litt tid igjen. Må nesten bare prøve å feile litt for å finne en rytme som passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Nå er jeg tilbake og sløveperioden skal offisielt være over nå. Det har vært ganske heltisk den siste uken, men nå skal jeg komme inn i de gode rutinene igjen.

Jeg skulle ha hatt veiedag i dag, men glemte det. Og nå har jeg spist både frokost og lunch. Så utsetter den til i morgen. Det kommer jo ikke til å være gode nyheter uansett ;)

 

Som sagt har jeg ikke fått trent den siste uka. Men har prøvd å passe litt på hva jeg har spist. Men tror ikke at jeg har vært så veldig flink...

Nå har vi jo en utfordring forran oss. Og selv om jeg skal prøve å være flink og ikke spise så mye kommer jeg ikke til å ha dårlig samvittighet for å spise julemat. Jeg vil heller begrense meg litt og trene mer i januar enn å droppe julekosen og ødelegge jula.

 

Håper at det går bra med dere. Ingen har sagt at dette skal være enkelt, men jeg er sikker på at vi skal klare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig skal vi klare det!:) Det er ikke noe annet alternativ.

 

Nå hvordan gikk det med veiingen i dag? Jeg skal se om jeg får veid meg i morgen, hvis ikke blir lørdag morgen. Tror nok ikke så mye har skjedd her heller. Er alt for sliten til å gjøre noe ut av ettermiddagene/kveldene. Så gleder meg til det blir litt roligere på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...