Gå til innhold

Ned 25 kg - ny, og trenger motivasjonspartnere


Gjest Enina
 Share

Anbefalte innlegg

Ned er ned Niara... ;o) Grattis ;)

 

Vært travel uke for meg, knapt vært hjemme... puuuste..

 

Men jeg har vært flink pike, og skal spent veie meg på mandag igjen.. Blir nok ikke 2,8 denne uka - selvom det hadde vært strålende, hehe. Er fornøyd med en halvkilo jeg - er vel det GR anbefaler også! Men uansett er ned ned! Og jeg har heldigvis målt meg, for stagnerer vekta litt betyr ikke det at jeg ikke krymper i mål fordet!

 

Ha en super helg - ingen store utfordringer utenom en bursdag i morgen på meg! (barnebursdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - hvordan har helgen gått?

 

Grei nok for meg, men vært i bursdag både i går og idag, og jeg spiste bløtkake - men et tynt lite stykke. Gamle meg hadde spist to stooore stykker ;) Veldig spent på vekta i morgen tidlig, blir veldig fornøyd med alt over en halv kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Enina, og gratulerer med nedgang :)

 

Helgen har for min del vært stille og rolig, var alene hele helgen og formen var ikke bra, så jeg sov nesten hele tiden. Er ikke helt i form enda, så det blir så som så med maten. Får ikke i meg det jeg burde, så det går en del i vann og farris.

 

Smilte litt for meg selv når jeg leste det du skrev, for det er så likt sånn jeg tenker også. Både første delmål som er 95kg, og det at man ønsker å gå ned flere kilo på ei uke :) Men det er jo ikke realistisk, så må nok bare ta tiden til hjelp.

 

 

Hadde besøk i dag, så vi var ute og gikk en tur på formiddagen i 13 kuldegrader. DET var friskt men godt.

 

 

Ha en fin dag videre, så står vi på videre :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...