Gå til innhold

Overvekt


Gjest trippelS
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen!!!

Jeg gikk Grete roede nettkurs i fjord, gikk da ned ca 20 kg, de kom raskt på igjen da høsten satte inn...

Jeg er mor til tre og 60% stilling!!!

Sliter med motivasjon, sjokolade er jo mye bedre enn "sunn" mat!

Har hatt to somrer etter hverandre der jeg har jobba med mat og trening, gått ned i vekt og med en gang høsten kommer så er det mye stillesitting og sjokoladen veier mer enn sunn og god mat....

Jeg kan kutte ut måltider med sjokolade.....

Ikke bra, men sånn er det!

Viss du kjenner deg igjen i dette og vil endre livsstilen din, kan ikke du skrive her så kan vi motivere hverandre....

Jeg vil selvsagt ned i vekt, men en sunn livsstil er det viktigste for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue cheese

Hei,hei!

 

Kjenner meg igjen av deler av det du skriver!

For meg også, er en sunn livsstil viktigere enn vekta. Veier ca.82 kg og er ca.160 cm høy. Har to barn.

Blir gjerne med på motivering!

 

Har holdt meg unna sjokolade en uke nå. Dvs i dag er jeg syk, og har drukket 2 kopper kalorifattig sjokodrikk- ikke akkurat i nærheten av kakao med krem- men det funka ;-) Har spist mye sjokolade i høst, og vet det skaper veldig sug hos meg. Mye vil ha mer...

 

Jeg startet forresten en tråd for noen dager siden om du vil lese, slow and steady wins the race...For det er det jeg skal prøve på. Er et matvrak, vil kose meg ekstra innimellom uten tanke at jeg er på slankern, men i hovedsak spise sunt.

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis du har greid å gå ned 20kg på GR kurs har du gjort en bragd! Å holde seg der er en annen bragd... Anbefaler å ta kurs igjen og fokusere på det mentale, du må ville like den sunne maten og overbevise deg om at du ikke går glipp av noe ved å unngå sjokoladen, vil du være tjukk (spise sjokolade) eller vil du være fjong? :huh:/>/> Jeg tror du vet svaret... Når du er i mål igjen anbefaler jeg Hold-vekten kurs på det sterkeste!!! Da får du månedlig oppfølging over et år og mulig lengre og det trenger man faktisk :rolleyes:/>

 

 

PS. Jeg er også mor til tre, 100% stilling og har MS :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...